Zou iemand deze pony gratis voor mij willen tekenen? Hij gaat namelijk binnenkort verkocht worden en ik wil heel graag een tekening van hem...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boyke_Candy schreef:Evt. heb ik nog wel een haflinger staan die nagetekent kan worden, maar ik heb er maar 1 foto van...
JoSav schreef:Omdat ik voor mijn portfolio nog steeds geen Haflinger heb (heb nog nooit een dergelijk paard getekend) en ik verder geen foto's of berichten terug heb gekregen van mensen met wie ik wel wat besproken had doe ik het nogmaals via deze weg. Ik wil (gratis welteverstaan) voor een van jullie je haflinger tekenen MITS je haflinger rastypisch is en je goede, meerdere duidelijke foto's naar me kunt sturen.
In dat geval stuur me een mailtje naar asashey@yahoo.com of per PB.
De tekening zal in mijn portfolio komen en kan dus NIET naar je worden toegestuurd.
IcePrincess schreef:Die Fjord is wel ontzettend gaaf zeg, hele mooie foto.
Alina, ik ben wel ontzettend benieuwd naar jouw foto/tekeningmuur!
Hij is weer heel mooi valiente, vooral het hoofdstel helemaal super!
Alina schreef:IcePrincess schreef:Die Fjord is wel ontzettend gaaf zeg, hele mooie foto.
Alina, ik ben wel ontzettend benieuwd naar jouw foto/tekeningmuur!
Hij is weer heel mooi valiente, vooral het hoofdstel helemaal super!
Whahaha, dat wil je niet weten![]()
De muren hangen compleet vol met tekeningen, foto's, schilderijen, van allesEn ik wil alleen maar meer!!!
![]()
![]()
![]()
klein stukje muur; http://www.mijnalbum.nl/Foto=MTDZDXGO
nujaro schreef:heej
het is een nrps en heet nujaro!!!
ik heb hier al mijn pony op staan maar ik denk dat die wel heel moeilijk is dus heb ik hier gewoon een hoofdfoto van hem![]()
wie zou hem voor mij willen tekenen ik wil dat heel graag dan heb ik niet alleen foto's van mijn pony meer aan de muur maar ook nog een hele mooie tekeningik zou het zelf wel willen doen maar ik kan egt niet tekenen
![]()
[img]foto[/img]
wil je tog een tekening van mijn pony liggend makenheel graag zelfs die staat bovenaan deze pagina
maaar deze is denk ik wat makkelijker
wie wil hem alstjeblieft tekenen![]()
in ieder geval bedankt en als je hem tekend wil je hem dan hier neerzetten of naar me toe sturen![]()
nog maals bedankt in ieder geval
groetjes jeltien