[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:43

week 35
Kwaliteit is door verkleinen helaas wat minder
Afbeelding

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:46

Geen tijd gehad deze week helaas, dus nog eentje uit de shoot van vorige week

Week 35
Afbeelding

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:46

Week 35
Afbeelding
Weinig foto's gemaakt deze week maar wilde geen oude insturen. Gewoon een spontaan moment op verjaardag, maar qua timing vond ik m wel leuk.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:52

Mijn week 35:
Afbeelding

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:53

Mijn week 35

Afbeelding
Ik verzamel hier.

Wéér een oude foto *zucht*. Ik ga hopelijk deze week weer foto's maken :).
Bedankt voor de feedback Heavenslove! Ik wil morgen of overmorgen even gaan zitten voor het feedback geven :)

Edit; het lijkt alsof het paard haar mond open heeft, dit is echter niet zo ;).

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:15

Week 35

De lelijkste foto die ik tot nu toe ingeleverd heb, maar wel eentje die deze week gemaakt is.

Afbeelding

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:22

Dit keer een snelle post, had vanavond avondspreekuur op het werk gehad. Bokt upload.
Week 35
Afbeelding

Nefertarie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:54

Afbeelding

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 22:25

Afbeelding

De mijne op de valreep.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 22:41

De samenvatting van week 35 - 2015:

Agossie verzamelt hier
Anouska15
Ash_
Asselruiter
_Balou
Bellatrix verzamelt hier
binky
birgitje
Bumblehorse
calice
CastaMickey
crazy_horses
CrazyIris verzamelt hier
Dandy200 verzamelt hier
Deetjeeuh verzamelt hier
Eefsel2109
EskeGirl
Fem verzamelt hier
GerdjeHoran verzamelt hier
Gianti
Gub verzamelt hier
HeavensLove verzamelt hier
hilly200 verzamelt hier
horserider22
horsesm
Iejoorr
Ingvild
IsaCalixa
ismy
JewEmm verzamelt hier
jilinda
joeluna verzamelt hier
Joysieee
Killyenn
k_m
Lauraa
Leonie_M
LinSa
LOVESUSHI verzamelt hier
LoveUggs
Maaaarije
magda_90 verzamelt hier
manonfleur verzamelt hier
Mariett verzamelt hier
MarijeR verzamelt hier
Marit
Marjoow verzamelt hier
marleen_a_a
M_M_F
monbyou
MyHu verzamelt hier
MZorro
Nefertarie
NESCAFE verzamelt hier
Paard_Aap verzamelt hier
_Patriciaa verzamelt hier
PrimaDonna_ verzamelt hier
Revanches
Robin_Rikkie verzamelt hier
rosslover verzamelt hier
SalliBalli
Sanne_com verzamelt hier
SergeantRoos
Shiloh verzamelt hier
showteam
S_imonee verzamelt hier
Sicayes verzamelt hier
Sodeletuut
Suuszels verzamelt hier
taarss
tesseke
TeSzZz verzamelt hier
Tigress verzamelt hier
Tivara verzamelt hier
xMaxxiee
XxLiEsJuHhxX
Ylvy

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 07:11

Wauw Agossie, wat een werk toch, en dat je dat elke week weer doet!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:26

Mijn foto komt eraan, gister met zware buikpijn op bed gelegen

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:41

Week 36 - even geen tijd voor fb, wellicht later deze week.
Afbeelding
paard stond uiteraard op een paadje tussen de heide.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 11:30

Mijn week 36! Ik moest heel erg mijn best doen om te kiezen, maar heb nu toch deze gedaan omdat er over die andere (van Fjord Winnie van Jets) nog wel een topic van haar van komt, na die van op de hei :)
Afbeelding
Voor meer foto's kun je Lieve's blog bekijken: https://evalieve.wordpress.com/

Feedback voor de 5 mensen voor mij:
LinSa
Er zit een hele paarse gloed over je foto. Misschien was dit de bedoeling, maar ik vind het wel héél erg paars.. Ik zal er denk ik nog wat andere kleuren in doen, zoals groen. Ook zit er een vliegje op het oog, die zou je weg kunnen werken. Dan kan deze 'lelijkste foto' echt nog wel wat worden!

hilly200
Leuke foto, maar ik heb niet echt het gevoel alsof ze niet echt in het bos staat. Misschien komt het wel door de belichting? Haar gezicht lijkt ook wat 'vaag'. Ze kijkt wel heel erg dromerig en de glittertjes rond har vleugels zijn heel erg gaaf gedaan!

Nefertarie
Mooie bokeh en mooie blik van het model! Haar haar vind ik ook erg leuk zitten.
Wat me wel een beetje 'stoort' is haar hand: het geeft me een beetje een 'bedrukt' gevoel. Ik ben benieuwd hoe de foto was geweest als haar hand er niet op had gestaan!

Revanches
Gave foto. Wel lijkt het vrij matige kwaliteit, ik denk door het opslaan als JPG of het uploaden. Ik vind je copyright niet zo netjes staan op deze foto, je site is nauwelijks te lezen omdat het in het grijs is. Misschien kan je de site in iets transparanter wit maken? Dan lijkt het denk ik wat netter :)

LOVESUSHI
Hele mooie foto! Ik had het paars misschien nog iets meer laten 'poppen', maar het is gaaf hoor! Ook het oog van het paard valt op op deze foto. Heb je die bewerkt of was dit al zo?
De foto staat iets scheef, ik denk dat ik het scheve gevoel minder zou hebben als de bomen en het andere voorbeen recht zouden staan.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 11:38

Lekker optijd :')

Week 36

Afbeelding

Eerste keer babyshower voor de fun :) vooral op de dag veel sfeer vastgelegd maar ik vond deze met alle vriendinnenhanden ook wel leuk. Al had ik hem misschien achteraf liever direct van voren genomen. :o?

Goede leerschool voor de volgende keer.

Mariett:
Mooie fashion foto! Kleuren van de achtergrond komen netjes terug in het model zonder dat het 1 'veeg' wordt (als je begrijpt wat ik bedoel :') ) Overige foto's op de blog zijn ook erg goed gelukt.

LoveSushi: Knap paard! Mooie foto tussen de heidebloemen, die ik misschien iets meer saturatie had gegeven voor dat 'wow' effect.

Revanches: Bijzondere kleur en mooi moment - jammer dat hij net niet lekker scherp is (maar dit kan ook door het uploaden komen)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 11:46

Week 36. Tijdens een fotomeeting afgelopen zondag. PRE hengst Beloki.

Afbeelding

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 15:54

Revanches - Wauw mooi moment gefotografeerd !! Ik heb alleen het idee dat de bliksem niet helemaal scherp is ? Ik zelf heb nog nooit bliksem gefotografeerd dus weet ook niet precies hoe je dat het beste kan doen :')
LOVESUSHI - Mooi zo dat paarse voor de foto :) heel mooi gedaan ;) Paard is mooi scherp, ik had denk ik de kleuren iets feller gemaakt zodat de heide er wat meer uitspringt :)
Mariett - Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken :P
Sicayes - Prachtige foto !! Niks op aan te merken :)
Bellatrix - Knappe Beloki :) Mooi bewerkt ! ik heb alleen het idee dat de oren niet helemaal scherp zijn ? Kan ook aan mijn laptop liggen hoor :P

SergeantRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 16:41

Hierbij het begin van mijn feedback op week 35:
Agossie, wat staat die hond geweldig trots met z'n balletje! Jammer dat hij wat lager staat dan jij toen je de foto maakte, had het een nog wat "imponerender" beeld gevonden als de camera wat lager ten opzichte van de hond was geweest.
Anouska15, mooi idee, deze compositie, alleen had ik hem liever in kleur gezien, ik vind hem zo in zwart wit een beetje saai :o
Ash_, wat een práchtige foto! Hoe puppie een beetje angstig (zo lijkt het hoor! Zal wel niet zo zijn) omhoog kijkt, en hoe je dan daar zo'n grote donkere plek hebt, echt heel gaaf!
Asselruiter, ik vind de compositie mooi, maar het lijkt alsof de kleuren niet helemaal goed zijn. Alsof er een effect overheen zit ofzo, het wit wordt wat "zachter". Maar dat kan ook aan mijn computer liggen.
_Balou, gaaf moment, met blij paard en ruiter! Vind het wel jammer dat het contrast tussen de hele zwarte jas en de felwitte lucht wat vervelend wegkijken.
Bellatrix, wat een gave kleuren en haarscherp! Ik vind het zelf jammer dat er zoveel lucht boven zit, had ik liever ietsje minder gezien.
binky, wat een pluisje <3 Jammer dat het hoofdje niet scherp lijkt te zijn.
birgitje, leuk plaatje! Ik had zelf liever het bloemetje ook scherp gezien, maar dat is een kwestie van smaak denk ik.
Bumblehorse, ik vind het idee van de foto heel gaaf, maar de sprieten (kan even niet bedenken wat het is :+ ) zijn naar mijn smaak iets te overweldigend. Had ze liever ietsje minder gezien, iets meer naar onder/naar de zijkant zegmaar.

Ik hoop straks verder te gaan met de rest van de lijst, moet even wat andere dingen tussendoor doen.

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 17:56

Vandaag toevallig dit topic tegengekomen en graag zou ik ook mee willen doen!

Ik begin bij week 35 en 36:

Marit week 35: Leuk gedaan! Zowel de telefoon als de achtergrond trekken de aandacht en de foto vraagt er om, om goed bekeken te worden.
Mooie compositie.
Week 36 van Iejoorr: Mooie plaat, fijne kleuren. Foto straalt rust uit.

Tesseke week 35 Het eerste wat me aanspreekt aan je foto zijn de kleuren die zo levensecht zijn gebleven. Zelf heb ik hier altijd nogal wat moeite mee.
Ook de scherpte is naar mijn idee top.

k_m Ik moest eerst even goed kijken voor ik zag dat het om een aapje ging. Het hoofdje is naar mijn mening wat aan de donkere kant.
De zon geeft wel weer een heel leuk effect aan de foto.

_Balou Week 35 Leuke sfeerfoto, naar mijn idee is zwart-wit voor deze foto ook zeker een goede toevoeging. Wel vind ik de achtergrond erg fel wit.

Suuszels: Mooie kleuren, en ook een leuk effect zo in het water. Scherpte had beter gekunt, maar het heeft ook wel weer wat.

Anouska15: Ik vind hem niet heel saai hoor. Model lijkt in gedachten, wel word mijn aandacht nogal naar haar handen getrokken, ik denk zelfd dood de ring.
Zonder ring had ik de foto nog nét wat fijner gevonden.

Gianti: Ik vind je foto wat grauw, wel vind ik dat je de ogen er mooi uit hebt laten komen.

Lauraa: Mooie foto, maar mijn inziens niet heel speciaal.

M_M_F: Mooi kleurenspel, fijne sfeer. Goede foto!

Ylvy: Leuk gedaan! Beestje komt er mooi uit, goed moment ook, ik vind alleen de kleuren wat grauw. Met name het gras.

Crazyhorses: Compositie vind ik erg leuk, fijne kleuren, zachte kleuren passend bij het sfeertje.

Ash: Mooie foto, ik had alleen wel wat meer van de hond willen zien. Door schaduw valt hij op sommige plekken wat weg.

Gub: Ik mis scherpte maar wát een kleurenspel!

Joeluna: Jammer dat de poten missen, vind hem qua scherpte en kleuren prachtig.

MarijeR, ik had graag de hele staart gezien, maar wat een scherpte en mooie kleuren!

Jilinda: Mooie foto! Maan komt goed uit en ook de verschillende kleuren zijn goed zichtbaar.

EskeGirl: De foto spreekt me niet erg aan, ik mis iets. Wel vind ik dat je hem goed scherp hebt.

TeSzZz Goede timing, zorgt voor een leuke sfeer. Ook zwart wit vind ik in dit geval meerwaarde geven

Fem: Mooie realistische kleuren. Had alleen graag het gezicht van je model ook willen zien.

Manonfleur Qua scherpte netjes, alleen het moment vind ik niet zo. Paard toont gespannen en lijkt zijn hoofd te kantelen.

Linsa: Jammer van de rode gloed over de foto, verder we een leuke compositie en leuke pony om te zien,.

Hilly200: Leuke foto! Ik krijg er een beetje een Efteling gevoel van. Mis wat scherpte maar in dit geval geen ramp omdat de foto er wel een sprookjessfeertje van krijgt.

Nefertafrie Je foto spreekt me aan. Lekker naturel. Kleuren van kleding en make up die passen bij je achtergrond en sfeertje. Netjes!

Revanches: je bliksem is niet scherp, dat vind ik jammer maar wel een hele mooie gloed die je in de lucht ziet.

LOVESUSHI Mooie kleuren, mooie scherpte! Paard kleurt goed in zijn omgeving. Foto lijkt alleen iets schuin.

Mariett: Deze foto kan zo in een mode blad o.i.d. panden geven een leuk buitenlands effect. Model komt er ook mooi op uit.

Cisayes, leuke foto! Straalt ook absoluut warmte en gezelligheid uit. Leuke compositie

Bellatrix Fijne sfeer, vind het wit wel erg fel maar het past wel mooi bij je foto dus echt een stoorfactor vind ik dit niet.

Mijn foto voor week 36

Afbeelding

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:57

Mijn Week 36, ik heb mijn vroegere hobby weer opgepakt en laat daardoor de camera wat links liggen.
Dus daarom een foto van waar ik mijn vrije uurtjes wel mee vul : Tekenen!
Maar ik ben al zover in het jaar met POTW dat ik er nog niet mee kan stoppen.......

Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:04

Feedback week 35
Ik geef altijd heel eerlijk en kritisch feedback. Vooraf dus alvast mijn excuses als dit te hard overkomt, ik bedoel het allemaal goed!

Ik lees de verhalen rond de foto expres niet, ik wil eerst de foto beoordelen op wat ik zie, zonder dat er een verhaal of titel aan vast hangt :)

Agossie: Lekkere zomerse plaat met mooi licht. Fijn dat de hond niet in het midden staat, compositie ziet er goed uit. Ik lijk wel wat ruis te zien in de groene heg en ik mis wat ruimte onderin. Ik twijfel of de voetjes er wel helemaal op staan namelijk.

Anouska15: Niet zo'n geslaagde plaat als ik heel eerlijk ben. Het is een leuk concept om het model zo te laten liggen, maar het eerste wat mij al opvalt is dat ze erg moeilijk kijkt met haar ogen. Hier lijkt wat spanning in te zitten. Ook vind ik het jammer dat de foto krap is afgesneden, met meer ruimte had het model er misschien beter uitgekomen. Zwart wit voegt wel wat toe en de foto is wel netjes scherp. Ook fijn om te zien dat het model niet in het midden is geplaatst.

Ash_: Lieve blackfoto, de focus ligt mooi op het hondje en de compositie is leuk zo. Ik vind het wel jammer dat er niet iets is waar de hond naar kijkt. Juist met een jonge hond kun je de foto speels maken door iets extra's te gebruiken denk ik. Jammer van het linker voorpootje. Verder een goede plaat!

Asselruiter: Mooi closeup, fijne kleuren en goed scherp. Lichtinval is ook mooi, foto is nergens overbelicht. Het halster stoort mij wel, niet het feit dat het paard een halster om heeft, maar het halster zelf. Het rode uitstekende deel leid erg af en dit is jammer. Probeer voor een mooi lederen halster te kiezen of een touwhalster. Nylon halsters vind ik nooit een goed plan voor foto's.

_Balou: Mooi moment in een springwedstrijd. Leuk om eens zo'n beeld te zien in plaats van de standaard springfoto's. Foto is haarscherp en heeft fijn licht. Wel had ik een andere vorm van zwart wit gebruikt, eentje met wat meer sfeer en misschien minder contrast maar dat is smaak. Het moment van het paard is net wat ongelukkig.

Bellatrix: Erg harde foto in contrast licht en scherpte. Zit eigenlijk geen sfeer in waardoor het moment van het paard eigenlijk ook niet een mooie is. Probeer meer zachtheid in de foto te plaatsen door te letten op overbelichting, uitgebeten stukken en niet te veel te verscherpen. Zo krijg je meer sfeer, wat bij zulke poses wel mooier is.

binky: Lief plaatje van een veulentje. Ik ben wel erg nieuwsgierig waar het veulen naartoe kijkt, dus meer ruimte rechts had ik wel mooier gevonden. Foto lijkt iets donker maar niet echt storend. Scherptepunt ligt jammer genoeg wel op de billen in plaats van het hoofd, dit is een puntje voor de volgende keer. Verder een hele mooie plaat.

birgitje: Foto mist veel scherpte en kleur. De lavendel is helaas wat donker en de foto is verder niet heel interessant om naar te kijken. Een beetje kaal vanwege de eentonige achtergrond, gecentreerde compositie en het missen van sfeer.

Bumblehorse: Foto is mooi scherp, heeft fijn licht en mooie kleuren. Toch pakt het mij niet en dat ligt denk ik aan de positie van het model. Vrij centrale compositie en onderin afgesneden, wat jammer is. Het gebruik van scherptediepte is leuk maar voegt voor mij niets toe aan de foto zelf.

calice: Mooie sfeervolle plaat. Fijne scherptediepte en mooi licht en kleurgebruik. De bij lijkt iets onscherp te zijn maar niet storend. Mooie compositie gebruikt. Eigenlijk heb ik hier niets op aan te merken :) .

CastaMickey: Bekend hondje! Is dat Dexter van Toydoll?? Leuke vrolijke plaat, hondje staat er heerlijk op. Jammer van de schaduwen in het gezicht en ik mis kleur. Het standpunt vind ik wat ongelukkig al is de foto wel lekker vrolijk.

crazy_horses: Mooie sfeervolle plaat die zo op een kaart of in een folder zou kunnen. Ik vind je logo erg afleiden, dat is jammer. Mooie compositie en fijne scherptediepte. Mooie kleuren en fijn licht. Topplaat, maar jammer van je logo.

CrazyIris: Mooie zomerse plaat, fijne scherptediepte en mooi kleur. Jammer dat je ervoor hebt gekozen om de bloem in het midden scherp te hebben, dit zorgt wederom voor een centrale compositie die niet heel interessant meer is. Qua licht, kleur en scherpte een topplaat maar probeer een spannendere compositie te bedenken.

Dandy200: Mooie dreigende plaat, ik krijg spontaan medelijden met het paard dat buiten moet blijven :P . Licht en contrast had wat sterker gekund en er zit wat ruis in de foto. Qua compositie mooi gedaan.

Deetjeeuh: Paard heeft harde schaduwen aan de rechterkant van het hoofd en de twee ogen staan er beide heel verschillend op qua licht. Mooi scherp wel en leuk gebruik van scherptediepte met het heidegras enzo.

Eefsel2109: Grappige pose van de ijsbeer. Jammer dat je hebt gekozen voor de centrale compositie en qua licht en kleur is de foto niet heel spannend. Mooi scherp wel.

EskeGirl: Een beetje saai. Weinig te zien, alleen een blauwe lucht en een zeemeeuw die over vliegt. Wel mooie compositie. Vogel lijkt niet helemaal scherp en de foto oogt wat donker.

Fem: Mooi moment tussen mens en paard, lekker scherp en mooie kleuren. Jammer van de centrale compositie. Verder vind ik de kleding van de vrouw erg afleiden.

GerdjeHoran: Eerste wat mij opvalt: de trainingsbroek van de jongen. Onwijs zonde want dit komt op mij al niet heel lekker over. Kleding is echt wel belangrijk bij shoots. Moment tussen het koppel is erg leuk, de foto heeft een fijne sfeer en komt erg lief over. Mooie scherptediepte, fijne kleuren. Topplaat!

Gianti: Allereerst, fijne compositie! Mooi scherp en een mooie pose van het model. Zwart wit voegt echt wat toe aan de foto. Wel vind ik het jammer dat de arm zo is afgesneden en ik ben heel benieuwd geworden naar de rest van de tattoo op haar rug.

Gub: Mooie scherptediepte maar naar mijn mening té scherp op het hoofd. Lijkt alsof de foto is verscherpt in photoshop en dat doet echt afbreuk aan de hele plaat. Kleur en licht is heel fijn. Mooi logo heb je!

HeavensLove: Beetje ongelukkig moment. Paard staat nogal overbouwd. Meisje kijkt heel vrolijk maar het paardje totaal niet. Qua scherpte en licht is ie mooi hoor, maar qua moment had ik hem toch niet online geplaatst.

hilly200: Foto mist licht en kleur. Bij een foto van een elfje (tinkerbell?) verwacht ik zachte sfeer en een sprookjes sfeer. Dat mis ik. Ook is het jammer dat de handen zijn afgesneden en ik stoor mij aan de tattoo's van het model. Foto lijkt ook wat scherpte te missen.

horserider22: Mooi licht en goed scherp. Erg jammer van het afgesneden deel aan de rechterkant, hier mis je echt een groot deel van je foto. Achtergrond is mooi onscherp maar de foto mist wat spannends.

horsesm: Mooie scherpe plaat, leuke compositie en mooi dat het paard zijn hals erop heeft gezet. De teugel zou je nog weg kunnen werken. Ik mis wel kleur in deze foto. De foto toont erg grauw en dat is jammer. Wellicht spelen met je witbalans?

Iejoorr: Een beetje een kale plaat. Niet zo heel veel te zien en de foto is eentonig. Lijkt ook wat scheef te staan. Ik zou liever meer zien van het putje (?) wat aan de rechterkant zit. Compositie kan de foto ook een stuk spannender maken. Scherpte zit wel goed, evenals licht en kleur.

Ingvild: Ontzettend zonde van het halster. Meisje ziet er leuk opgemaakt uit met een uitgedachte outfit, en dan is zo'n halster enorm zonde. Foto is lekker scherp, mooi portret. Je logo leid wel af.

IsaCalixa: Mooi moment tussen ruiter en paard. Scherptepunt lijkt te liggen op de voorste rij heidegras in plaats van het paard. Mooi licht, kan meer kleur in zeker met de bloeiende heide.

ismy: Leuke, creatieve plaat! Staat denk ik nog wel te veel op. Ik zou eens kijken hoe de foto word als je het echt bij de benen en schoenen laat. Nu zijn er eigenlijk 2 punten die de aandacht een beetje trekken in plaats van 1 punt die echt de aandacht vast houd. Maar een hele mooie plaat!

JewEmm: Mooi scherptediepte, fijn licht en mooie kleuren. Er steekt iets uit de zak van de jongen wat mij enorm stoort. Compositie is mooi zo, prima plaat!

jilinda: Foto van de maan maken is nooit heel makkelijk. Bij deze is het wel gelukt om de foto interessanter te maken. Alleen, er lijkt ruis in te zitten. Bomenrij geeft een mooi effect en het blauwe van de lucht is een mooi item in de foto. Best goed gelukt hoor, alleen jammer van de ruis.

joeluna: Jajajaja. Mooie plaat maar ik mis iets. Wellicht kleur en licht? Al is de foto wel licht vanwege de wolken bovenin. Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Mooie scherpte en fijne kleuren.

Joysieee: Model kijkt erg raar, dat is erg jammer. Moment is opsich best leuk, maar het model doet een beetje lacherig in plaats van liefdevol snap je? Qua kleur, scherpte en licht is het een fijne foto.

De rest komt later!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:12

Marjoow weer bedankt voor de fijne feedback :D ik heb de foto niet veel gesatureerd, want anders komen er paarse/blauwe randen om het paard en meisje heen. Weet iemand hoe dit komt en wat je eraan kunt doen? Is wel heel vervelend namelijk..

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:56

Bedankt Marjoow! Het is idd Dexter! Ik had heel veel foto's op ooghoogte van de hond maar ik wilde ook zo'n foto, gewoon om te proberen. Ik baalde idd ook van de schaduwen, met name in de hoek maar voor een eerste fotomeeting als fotograaf was ik niet ontevreden! Bedankt voor je feedback :)

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 00:00

Mijn week 36 :)

Afbeelding

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 00:02

Bedankt voor je feedback Marjoow, ik maak de foto's nog heel 'veilig' dus snap helemaal wat je bedoeld!