Eventjes een beetje een “statje”, al heet ik geen “BartvB”
Het staat heel stoer, maar ik lees gewoon even de Excel lijst af
In het totaal hebben ongeveer 106 bokkers een poging gedaan. Daarvan zijn er 59 afgehaakt, al dan niet na één foto.
De laatste week hebben 47 bokkers ingezonden, waar er vorig jaar slechts 18 waren.
De laatste die instroomde dit jaar en vanaf dat moment geen week meer gemist heeft is it_is_me. Zij stroomde in week 36 in met haar eerste foto.
Van de 47 waren er 35 die geen week hebben overgeslagen, zelfs niet tijdens vakanties. Vorig jaar waren dat er 11.
De volgende bokkers hebben het een heel jaar volgehouden, waarvan de vetgedrukten het ook in 2013 een heel jaar hebben volgehouden (dus 2 jaar non stop elke week):
Agossie, Asselruiter, Bellatrix, binky, Bumblehorse, calice, C_estmoi, Deetjeeuh, Fenneeee, Gub, Hanna_94, HeavensLove, Irene96, ismy, JewEmm, jilinda, _Kiki_, kimberley23, laurajoy15, Lizaa01, Marit, Marjoow, monbyou, Nefertarie, Racheel, Revanches, Robin_Rikkie, Sanne_com, showteam, Sodeletuut, SternPhoto, Suuszels, tesseke, Tinky12, XiiaaooNaa.
Deze mensen verdienen een applausje voor hun doorzettingsvermogen!
Volgend jaar wordt ik wel een tikkie “strenger”
, maar dat kunnen jullie in de nieuwe OP lezen.
Wat ik het allermooist vind, is dat er bij iedereen die fanatiek mee heeft gedaan echt progressie en verbetering te zien is. Ook hoe we veranderen van visie en doel is in het hele jaar goed zichtbaar geworden en bij sommigen gewijzigd. Ik ben er dit jaar achter gekomen (mede door hulp van jullie) dat ik het studiowerk toch echt het mooist vind om te doen.
Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier aan hebben beleefd als ik en ik zeg:
Op naar 2015!