Ik ga volgend jaar ook weer proberen mee te doen! 2013 is me wel gelukt, 2014 schoot er een beetje bij in, merk dat dit topic me toch stimuleerde om te fotograferen
Als 5 januari de eerste maandag in 2015 is, dan ja.
De OP gaat heel veel info bevatten. Ik heb hem al helemaal opgesteld. Ook regels. Ik ga strenger zijn, omdat het iets gemakkelijker te maken voor mijzelf en ook gewoon duidelijk zijn.
Een lange tijd niet meer meegedaan. (En überhaupt niet meer op bokt geweest) Ik had geen motivatie meer om te fotograferen omdat ik met mijn compact camera helaas niet het gewenste resultaat kreeg. Daarom deze week besloten om mijn eerste spiegelreflex camera te kopen, de Canon EOS 1200D. Iemand toevallig ervaringen met deze camera?
Anyway, ik ben helemaal happy en ik ga proberen om in het nieuwe jaar weer enthousiast mee te doen en ik hoop veel van jullie te kunnen leren. Allemaal een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst!
joeluna, wat gaaf dat je een 1200D hebt!!! Gewoon lekker meedoen en we gaan volgend jaar ook allemaal meer commentaren doen, zodat we meer leren. Ik heb zelf ook Canon en zal je helpen waar ik kan.
Aah super, ik kijk nu al naar het volgende topic uit haha
Tinky12
Geplaatst: 28-12-14 07:57
Ook voor mij de laatste foto van het jaar en ook de laatste foto voor mij van POTW zoals ik vorige week al had aangekondigd. Ik kom zeker rondneuzen in het nieuwe topic
Ik voelde mij goed voor een moment,de zon kwam op en de jongens waren aan het ravotten
Dus bij deze een "compliment" voor iedereen die trouw het topic heeft gevolgd,iedereen die commentaar heeft geleverd. Zeker voor Agossie omdat ze al 2 jaar lang het topic verzorgt en mensen achter de broek zit
Ook voor mezelf omdat dit voor mij foto 104 op rij is
Week 52:
(De kwaliteit is met uploaden wat achteruit gegaan waardoor iets meer ruis is ontstaan en wat minder scherp)