Iemand ervaring met de Canon Powershot A570 IS?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chr1s schreef:is er ook nog een topic voor lenzen???
bloempie186 schreef:Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een digitale fotocamera. Ik dacht, dat doen we even.....Maar er is zoveel keuze dat ik het echt niet meer weet
Ik zat te denken aan deze:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=9000000005526528&Section=SCE
Maar daar staat dan weer: verbinding met pc, nee...... Wat betekend dat? Kan ik m'n foto's dan niet op m'n pc zetten ofzo? Snap het niet zo goed.....
Wie kan me helpen??
Bluem schreef:Daphne__; welke camera heb je nu dan? Voor 75 euro denk ik eerlijk gezegd niet dat je wat koopt. En werken met een spiegelreflex wordt er in het begin zeker niet makkelijker op.
Kokomo schreef:bloempie186 schreef:Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een digitale fotocamera. Ik dacht, dat doen we even.....Maar er is zoveel keuze dat ik het echt niet meer weet
Ik zat te denken aan deze:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=9000000005526528&Section=SCE
Maar daar staat dan weer: verbinding met pc, nee...... Wat betekend dat? Kan ik m'n foto's dan niet op m'n pc zetten ofzo? Snap het niet zo goed.....
Wie kan me helpen??
Hij kan best foto's op je PC zetten, maar ze bedoelen ermee dat je niet tijdens het fotograferen de foto's direct op de PC zet. Beetje raar dat ze dat hier neerzetten, want dat is eigenlijk alleen belangrijk voor professionele studiofotografen.
Nouks schreef:Milly_ schreef:nog laatste vraag, Nikon D40 en Canon EOS D400, zijn ze aan elkaar gewaagd?
de Nikon is goedkoper...
edit= zie net dat hij toch een stuk minder pixels heeft
Nee. Canon wint het absoluut van de D40 of D40x. De 400D is die meerprijs echt wel waard...
Voor redenen: ik zou zegen zoek even op D40 of lees even de laatste 5-8 pagina's van dit topic door, kom je genoeg tegen.
Si_monee schreef:Canon EOS 400D/450 D (is 450 een betere versie, opvolger van de 400?)
Of de Nikon D40,
welke camera raden jullie daarvan aan?
Si_monee schreef:Is de Nikon d50 opvolger van de d40?
cindybijl schreef:Ik kom me ook even aanmelden in dit topic!!
ik wil graag een nieuwe camera kopen, maar nu ben ik een leek op dat gebied.
Ik wil heel graag mooie foto's maken, met mijn digitale camera die ik nu heb lukt dat niet. Nu hoor ik wel eens iets over spiegelreflex camera's?
Ik ben nog beginnende, mijn budget is niet heel hoog dus welke camera is het goedkoopst?
Heeft iemand een advies welke (spiegelreflex)camera ik het beste kan kopen als beginner??