XxLiEsJuHhxX@ Leuke foto, heel misschien is er wat veel ruimte rechts.
Paard_Aap@ Leuke foto, maar er is wat veel ruimte aan de bovenkant, ook vind ik het vierkanten voor deze foto niet heel optimaal. Ik zelf had het paard wat meer omhoog en naar links geplaatst zodat de zichtlijn van het paard niet te veel de foto uitloopt.
Sicayes@ Leuke foto, maar ik zie niet zo veel kleur en contrast. De foto is wat flets.
joeluna@ #33 Leuke foto, maar ik zou hem zelf nog wat meer naar rechts geplaatst. De vogel kijkt nu zeg maar uit het beeld, en rechts is veel "lege"k ruimte
#34 Leuk! wat je eventueel nog zou kunnen doen is bij de huisjes de kleuren wat feller maken. Deze zijn namelijk zo leuk kleurrijk maar dat komt er nu niet helemaal uit
#35 Leuk! al vind ik hem onderin zelf iets donker, maar dat is denk ik meer smaak

Ingvild@ Leuke foto maar het lijkt wel of de foto extreem verscherpt is of zo? Waar heb je hem geupload? voor de rest zou ik de volgende keer een anders halster om doen bij het paard. Nu ziet zij er erg leuk uit, maar door het halster ziet het er niet zo mooi uit zoals het zou kunnen.
birgitje@ Leuke foto, hij is alleen wat donker. Ik zou hem zelf wat meer opgelicht hebben.
CrazyIris@ Leuke foto, mooie kleuren!
LoveUggs@ Leuke foto, alleen vind ik hem zelf wat donker. Ik zou hem wat meer oplichten.
Deetjeeuh@ Leuke foto's

en ik had mijn commentaar al gegeven