[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:34

Iejoorr schreef:
GerdjeHoran schreef:
ik kan hem wel gewoon zien dus misschien ligt het aan je computer of telefoon?

Ik krijg zowel op mijn telefoon als laptop een foto met een lachende kat te zien met de tekst: Page not found, Click for photos. Snap er niks van!
Edit; oh nu een photobucket melding met dat de foto verwijderd of verplaatst is... -O-

nu zie ik hem ook niet meer

NESCAFE

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:45

@Gerdjehoran, als het om week 34 gaat dan zie ik hem nog wel.

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:16

Owh wacht...nu zie ik hem ook niet meer. :?
Ik zal hem zo wel opnieuw uloaden en dan weer plaatsen. :)

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:53

Zien jullie hem nu wel?
Week 34
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:54

Yep. :j Maar ik zag hem eerder ook al.

luna1604

heei iedereen!
ik wil graag mee doen :j
beetje information:
ik ben 12 jaar en ik weet helemaal niet zo veel van fotograferen dus daarom kom ik ook mee doen.
ik heb een canon 1200d met een 18-55mm lens en een 75-300mm lens.
ik ga in het begin nog geen feedback geven, dat komt later wel.
nou mijn allereerste foto hier *-:) (no hate)
week 35:
Afbeelding

Athelas

Oke, hopenlijk blijft hij nu zichtbaar :)

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:56

Bedankt voor de feedback! Daar kan ik zeker wat mee :)

Een iets oudere foto eens bewerkt.
Week 35
Afbeelding

Ik wou nog foto's gaan nemen met m'n nieuwste lensje, maar die heeft ondertussen de grond al gezien. De filter was helemaal kapot... hopelijk krijg ik de filter er nog af en kan ik er een nieuwe opzetten, anders ga ik die weer mogen opsturen :(

Nog eventjes feedback:
Ingvild: Ik had aan de linkerkant van de foto graag nog iets meer ruimte gezien, verder wel een scherpe foto!
joeluna: Mooie indeling van het beeld! Ik had het landschap misschien nog liever iets lichter gezien.
Sicayes; Ik mis een beetje scherpte (misschien door het uploaden): Verder wel een leuke spontane foto!
XxLiEsJuHhxX: Mooie scherpe plaat! Leuke houding van het paard. Super mooi!
Tigress: Goede zwartwit- keuze! Ik vind het een erg mooie foto, ik zit er wel eventjes naar te kijken.
birgitje: Leuke poging! Ik had de foto misschien nog liever iets lichter gezien (vooral de bloem) en misschien de kleuren nog een beetje feller gemaakt
Paard_Aap: Ik had graag nog wat ruimte gezien in de richting waar het paard naar kijkt, rechts dus in dit geval. Verder vind ik de schtergrond iets te 'stoffig' waar door het lijkt of je contrast niet goed zit ;)

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 20:38

Bedankt voor de feedback!
De ruimte aan de rechterkant was op de onbewerkte foto ook meer, maar er stond een meisje op de achtergrond. Dus vandaar dat ik het eraf haalde. :)

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:04

birgitje schreef:
heei iedereen!
ik wil graag mee doen :j
beetje information:
ik ben 12 jaar en ik weet helemaal niet zo veel van fotograferen dus daarom kom ik ook mee doen.
ik heb een canon 1200d met een 18-55mm lens en een 75-300mm lens.
ik ga in het begin nog geen feedback geven, dat komt later wel.
nou mijn allereerste foto hier *-:) (no hate)
week 35:
[ Afbeelding ]

leuk ik ben begonnen met een 1000D en precies dezelfde lenzen! ik gebruik de 75-300 nu nog steeds erg veel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:56

Gezien mijn vakantie geen tijd gehad eerder in te leveren. :P Helaas ben ik er ook nog niet uitgebreid aan toegekomen om de foto's van de vakantie na te bewerken. :+

Week 33:
Afbeelding

Week 34:
Afbeelding

Week 35:
Afbeelding

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:01

Afbeelding

Morgen ga ik commentaar geven :D

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:58

Week 35
Afbeelding

Ik ga deze week voor deze foto. Ik had dat dingetje rechts 'in de lucht' misschien beter niet over het hoofd kunnen zien, maar bij deze; ik heb hem opgemerkt, ga ik wat mee doen :+
Op de een of andere manier spreekt deze foto mij heel erg aan..

feedback
Sanne_com; Mooie sprekende foto zeg! Mooi scherp ook! Had zelf alleen de vliegjes weg gewerkt :=

Deetjeeuh; Ik doe alleen even je week 35! Ik vind het een mooie foto maar mis wat kleur. Hij oogt wat grauwig, wat natuurlijk kan komen door de heide, maar iets meer kleur had ik er graag in terug gezien. :j (ik hou van kleurtjes <3)

CrazyIris; Prachtig! Zouden we hier zo op canvas aan de muur hangen. Niks op aan te merken.

Ingvild; Jammer van de ruis. Idee van de foto vind ik mooi, maar ik vind dat het paard er een beetje nadelig opstaat. Je ziet bijna geen hals, en een heel groot hoofd. Had hem graag van iets meer opzij gezien, zodat je iets meer hals ziet.

Joeluna; Mooie foto. Landschappen fotograferen kan ik absoluut niet, dus ik kan je verder niks zinnigs vertellen aan feedback..

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:54

XxLiEsJuHhxX@ Leuke foto, heel misschien is er wat veel ruimte rechts.

Paard_Aap@ Leuke foto, maar er is wat veel ruimte aan de bovenkant, ook vind ik het vierkanten voor deze foto niet heel optimaal. Ik zelf had het paard wat meer omhoog en naar links geplaatst zodat de zichtlijn van het paard niet te veel de foto uitloopt.

Sicayes@ Leuke foto, maar ik zie niet zo veel kleur en contrast. De foto is wat flets.

joeluna@ #33 Leuke foto, maar ik zou hem zelf nog wat meer naar rechts geplaatst. De vogel kijkt nu zeg maar uit het beeld, en rechts is veel "lege"k ruimte
#34 Leuk! wat je eventueel nog zou kunnen doen is bij de huisjes de kleuren wat feller maken. Deze zijn namelijk zo leuk kleurrijk maar dat komt er nu niet helemaal uit
#35 Leuk! al vind ik hem onderin zelf iets donker, maar dat is denk ik meer smaak :+

Ingvild@ Leuke foto maar het lijkt wel of de foto extreem verscherpt is of zo? Waar heb je hem geupload? voor de rest zou ik de volgende keer een anders halster om doen bij het paard. Nu ziet zij er erg leuk uit, maar door het halster ziet het er niet zo mooi uit zoals het zou kunnen.

birgitje@ Leuke foto, hij is alleen wat donker. Ik zou hem zelf wat meer opgelicht hebben.

CrazyIris@ Leuke foto, mooie kleuren!

LoveUggs@ Leuke foto, alleen vind ik hem zelf wat donker. Ik zou hem wat meer oplichten.

Deetjeeuh@ Leuke foto's :D en ik had mijn commentaar al gegeven :+

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:13

Sanne_com schreef:
XxLiEsJuHhxX@ Leuke foto, heel misschien is er wat veel ruimte rechts.

Paard_Aap@ Leuke foto, maar er is wat veel ruimte aan de bovenkant, ook vind ik het vierkanten voor deze foto niet heel optimaal. Ik zelf had het paard wat meer omhoog en naar links geplaatst zodat de zichtlijn van het paard niet te veel de foto uitloopt.

Sicayes@ Leuke foto, maar ik zie niet zo veel kleur en contrast. De foto is wat flets.

joeluna@ #33 Leuke foto, maar ik zou hem zelf nog wat meer naar rechts geplaatst. De vogel kijkt nu zeg maar uit het beeld, en rechts is veel "lege"k ruimte
#34 Leuk! wat je eventueel nog zou kunnen doen is bij de huisjes de kleuren wat feller maken. Deze zijn namelijk zo leuk kleurrijk maar dat komt er nu niet helemaal uit
#35 Leuk! al vind ik hem onderin zelf iets donker, maar dat is denk ik meer smaak :+

Ingvild@ Leuke foto maar het lijkt wel of de foto extreem verscherpt is of zo? Waar heb je hem geupload? voor de rest zou ik de volgende keer een anders halster om doen bij het paard. Nu ziet zij er erg leuk uit, maar door het halster ziet het er niet zo mooi uit zoals het zou kunnen.

birgitje@ Leuke foto, hij is alleen wat donker. Ik zou hem zelf wat meer opgelicht hebben.

CrazyIris@ Leuke foto, mooie kleuren!

LoveUggs@ Leuke foto, alleen vind ik hem zelf wat donker. Ik zou hem wat meer oplichten.

Deetjeeuh@ Leuke foto's :D en ik had mijn commentaar al gegeven :+

Thank you! Ja hij is idd wat donker, erg lastig weer, hooglichten stonden hier al op -100 denk dat hij al snel over belicht gaat raken zodra ik de belichting omhoog gooi.. Maar ik kan er wel even naar kijken! Dank je wel.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:17

Thanks allemaal! Ik vond de foto nu in de browser ook wat flets ogen, in m'n photoshop valt het wel mee? >;) ik heb er een beetje aan gerommeld - is dit beter?
http://i59.tinypic.com/4tozyt.jpg

LoveUggs: Ik vind het een mooi gezicht dat zowel ruiter als paard lijken te groeten zo. Let alleen even op de scheve horizon!

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:33

was ik nog vergeten te zeggen, ik bewerk men fotos niet, ik snap er niks van en op een of andere manier vind ik het niet nodig, alleen de lichtinval enzo doe ik voor de rest niks denk ik toch.

ik zal maar een poging wagen...

crazyIris: bij jou vind ik de kleuren dan weer iets te fel, want in het midden is het dan 'normaal' en der rond is het nogal en kleurenverschil. maar wel mooi genoeg om in te kaderen! ik zal er wel een 10tje voor betalen :D

gerdjeHoran: haha high five :') ik vind hun een leuke combinatie, alleen wil ik wel voor een tussenmaatje sparen.

deetjeuuh: ik heb er niet zoveel over te zeggen, wauw! de fjord vind ik echt goed gelukt :j alleen is de bovenste echt zo een vakantiefoto :j

sannecom: toppie! hetzelfde als hierboven :j alleen lijkt de achtergrond nogal scheef :?

loveuggs: leuke positie, alleen is hij wat donker...

zo dat was het dan :):)

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:46

Sicayes schreef:
Thanks allemaal! Ik vond de foto nu in de browser ook wat flets ogen, in m'n photoshop valt het wel mee? >;) ik heb er een beetje aan gerommeld - is dit beter?

Veel beter!

birgitje @ De voorgrond is scheef, de midden grond recht en de achtergrond weer scheef, ongeveer :+

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:54

het ligt dus aan de grond, niet aan wat je hebt getrokken :') sorry haha

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:36

Bedankt voor de feedback!
@birgitje: Dat klopt! Ik ben wat beginnen spelen met de 'graduated filter' en moet het qua kleuren nog wat uitzoeken ;)

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:59

Mijn week 35
Pony is begin de 30j

Afbeelding

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:50

Sicayes schreef:

LoveUggs: Ik vind het een mooi gezicht dat zowel ruiter als paard lijken te groeten zo. Let alleen even op de scheve horizon!

Bedankt, horizon vertekend, hij is recht, raster gebruikt :) (recht gezet op de paaltjes rechts van de bak.

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:55

birgitje schreef:
gerdjeHoran: haha high five :') ik vind hun een leuke combinatie, alleen wil ik wel voor een tussenmaatje sparen.

ik heb sinds een paar weken de 18-200 gekocht! heel erg fijn ook :D ik heb m wel redelijk goedkoop van marktplaats maar hij was zo goed als nieuw!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 08:44

Hoop snel weer nieuwe foto's te plaatsen. Heb het zo onwijs druk......

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 08:48

Hierbij mijn week 35:

Afbeelding

Momenteel nog geen tijd voor feedback. Ook een druk weekend voor de boeg, hopelijk kan ik er volgende week even voor gaan zitten.