Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Ik snap gewoon echt de irritatie niet. Blijkbaar leeft het bij anderen ook nog, want anders was het niet opnieuw bij Agossie aan gekaard. Ik heb dat niet gedaan hoor. Ik heb destijds de suggestie gegeven en mensen hebben het opgepakt. Het is nooit ook maar iemand door de strot geduwd. Dat je dat zo voelt is echt je eigen gevoel. Mensen willen dat niet, nou prima dan. Er is niemand die daar boos om kijkt hoor. En ik heb júist het idee dat mensen het nu serieus nemen en niet alleen maar zeggen "mooie foto".
Sommige mensen vinden het wel leuk en worden er wel blij van. Laat die mensen elkaar dan onderling lekker feedback geven als zij daar met elkaar toch blij van worden? En ja, dat kost wellicht wat overleg en discussie over hoe dat het handigste gedaan wordt. Zo gaat dat met nieuwe ideeen. Als je dat niet wil lezen, lees je die posts toch niet.
Echt serieus, waarom zo boos?
k_m schreef:Iejoor: leuk moment maar deze foto mag zeker wat lichter!
calice schreef:Iejoorr, Jammer dat de foto wat grauw oogt.
GerdjeHoran schreef:Iejoorr: wauw! Waar heb je deze foto gemaakt? ik vind de compositie mooi en de keuze om hem vierkant te maken is ook goed
Marjoow schreef:Sicayes: Hmm deze foto had veel sterker gekund. Allereerst vind ik het erg jammer dat het meisje zo schuin kijkt en dat ze het paard vasthoud. Ik zou het paard los laten staan met teugels op gelijke hoogte. Met het haar van het meisje zo afgesneden lijkt het wel alsof het zo lang als rapunzel is. De foto vind ik dus te krap gekadert. Lijkt niet helemaal scherp maar is niet storend. Ik vind de foto net niet. Jammer, had een zeer sterke plaat kunnen zijn denk ik.
GerdjeHoran schreef:ik kan hem wel gewoon zien dus misschien ligt het aan je computer of telefoon?