Nou, dit wordt hem dan hoor, de laatste foto van het jaar! Niet echt een typische december plaat maar toch Pfoe. Een jaar voorbij alweer!! Als ik mijn eerste foto zie van dit jaar denk ik 'oh ja dat was laatst nog ' Het gaat zo snel!
Ik kon niet kiezen dus dan maar zo! Het was een schoolopdracht, een portret in de voetgangerstunnel van Antwerpen
Niet heel het jaar mee gedaan, ergens halverwege ingepikt. Maar hoop het volgend jaar zeker vol te maken!
showteam
Geplaatst: 24-12-14 21:36
Bedankt Jessica, Kimberly23 & Jis! @Jis wat een lekker bekkie ik zou foto 2 doen.
Asselruiter
Geplaatst: 24-12-14 23:06
Week #52 - ook mijn allerlaatste voor dit jaar. Het was een fantastisch topic om aan deel te nemen en ik kijk alweer heel erg uit naar deel III voor 2015.
Uiteraard doe ik ook volgend jaar mee Heb het dit jaar met veel plezier volgehouden! Ook veel geleerd van de feedback en andermans foto's bewondert! Mijn laatste foto van dit jaar, ondanks dat ik zondag nog een meeting heb
Nou mijn laatste foto gaat denk ik een sneeuwfoto worden en ik ga ook weer proberen om het volgene jaar weer 52 weken vol te houden
Verosjaak
Geplaatst: 27-12-14 10:34
Die is gaaf Suuzels, hoe maak je zoiets . Ik wil in 2015 graag meedoen, vandaar dat ik dit topic nu even ga volgen (helaas nu pas achter dit topic gekomen maar wel dankzij Irene).