Mijn inzending:Rookbomshoot. Was erg lastig, de rook gaat natuurlijk niet de kant op die je wil en als het wel gebeurd kijkt het paard net weer niet leuk.
Kunnen we nog tot woensdag wachten ?Dan hebben wij hier een color run en mijn zoontje doet mee, dus ga dan ook foto's maken .
Zullen we deze maand afmaken en dan het maandritme weer oppakken? Janinevv schreef:Ohh kan helemaal vergetenIk ook hoor!
R_emkee schreef:GRAAAAG ! dit duurd echt lang hahah Was ook niet de bedoeling! Ik zeg frisse energie in dit topic!
Als het nog niet gesloten is dan doe ik nog graag deze inzending: Kleurrijk was het namelijk zeker op Elfia Arcen: 20180922-Elfia-Arcen-Zaterdag-0042© by Femke Linders, on FlickrVan mij mag het ook weer met een maand inzend-tijd. Want als het zo lang duurt dan vergeet je het ook sneller (heb ik nu gemerkt).
Citaat:Thema Augustus/September: KleurStemmen is mogelijk van 16/10/2018 12:00 t/m 17/10/2018 12:00Inzendingen: R_emkee Essie73 Fem CaliceGeen overzichtsfoto, dat lukt me nu niet hier op school.
Super, Dankjewel Fem! Collage gemaakt maar doe iets verkeerd met invoegenCitaat:Thema Augustus/September: KleurStemmen is mogelijk van 16/10/2018 12:00 t/m 17/10/2018 12:00Inzendingen: R_emkee Essie73 Fem Calice[ [url=m/mgEpMA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn stem gaat uit naar Fem, heb getwijfeld met die van Essie, want dat is technisch een knappe prestatie.Citaat:Thema Augustus/September: KleurStemmen is mogelijk van 16/10/2018 12:00 t/m 17/10/2018 12:00Inzendingen: R_emkee Essie73 Fem 1 Calice[ [url=m/mgEpMA.jpg]Afbeelding[/url] ]