Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ramiro schreef:Hey Farouche 2, ik heb nog wel een kopfoto gevonden, maar die is misschien wat te donker. Ik zal proberen vandaag of morgen even nieuwe foto's te maken
Ik heb nog even snel een paar foto'tjes gemaakt, kijk maar als je dr wat mee kunt en anders probeer ik er vanavond of morgen nog een paar te maken, want ik ga nu naar mn knollie![]()
hier is de link naar het album
http://www.mijnalbum.nl/Album=6KTV7VNY
Soleil_Lover schreef:1234 schreef:Zet em hier ook maar even: wie wil Haquilla tekenen?
http://img138.imageshack.us/img138/7237/haquilla5ix.jpg
Iemand heeft hem zo te zien al getekend,,mag ik anders ook eens proberen?
Farouche2 schreef:Ramiro; Oh, dieJa! Die doe ik. De eerste foto.
Maar er zijn er nog 2/3 voor je, kreeg ineens heel veel mensen die well een hond in de aanbieding hadden.
Bubblicious schreef:*kijkt even geschrokken*
Woow , we zitten nu al op pagina 33
heeft iemand nog mooie en heldere fotos van zijn of haar paard, stuur me daan een pb met de fotos
ik zoek namelijk nog oefenmateriaal.
Het mag een lichaam zijn wat duidelijk is, maar het mag ook een hoofd zijn een hoef een oog of dergelijke, alles is goed , mocht je een hoofdfoto insturen het liefst met halster en dan met de volgende rassen :
Tinker
Fell pony
arabier
shetlander
een welsh
een camarageu (maar dat zal wel niet)
en als laatste een andalusier.
Verwacht niet teveel , het is alleen maar voor de oefening.
Als je leuke rijfotos hebt van jouw en je paard is ook welkom, het hoeft dus niet alleen je paard te zijn
groetjes
bubblicious
p.s Geheel gratis
Bubblicious schreef:*kijkt even geschrokken*
heeft iemand nog mooie en heldere fotos van zijn of haar paard, stuur me daan een pb met de fotos
ik zoek namelijk nog oefenmateriaal.
Het mag een lichaam zijn wat duidelijk is, maar het mag ook een hoofd zijn een hoef een oog of dergelijke, alles is goed , mocht je een hoofdfoto insturen het liefst met halster en dan met de volgende rassen :
Tinker
Fell pony
arabier
shetlander
een welsh
een camarageu (maar dat zal wel niet)
en als laatste een andalusier.
Verwacht niet teveel , het is alleen maar voor de oefening.
Als je leuke rijfotos hebt van jouw en je paard is ook welkom, het hoeft dus niet alleen je paard te zijn
groetjes
bubblicious
p.s Geheel gratis
beauty_fan schreef:Bubblicious schreef:*kijkt even geschrokken*
heeejjj,
nou ik zou heeel graag willen daT iemand mijn pony tekend!!
dus ik had gehoopt dat jij het misschien wel zou willen?? (of anderen als ze in de stemming zijn)
stuur je terug, gr sharon
bvd