wil iemand ook een foto voor mij bewerken? foto's staan wel in profiel als iemand er 1 heeft gemaakt, mijn reactie kan wat lang duren want ik kom niet elke dag in zo'n topic
Ja mijn lijst is leeg, voor wij moet ik bewerken!!!! ???
IK WIL GRAAG!
Ik kan ook een zee maken of strand of met belletjes of sebra of iets groen met geels of ik kan natuurlijk gewoon iets anders maken! alls jullie iets leuks willen bijvoorbeeld dat jou pony/paard in het strand staad of in het water kan ik dat maken
eeehhhhhhh @dierenlover: Ik ben eens gaan prutsen met jouw foto van Nelson. Ik ben totaal inspi loos, dus verwacht er niet te veel van. Hij is wel maf. Wat ik wel mooi vind gelukt is dat het oog goed lijkt op een maanoog.
Ja, ik weet het, het is MEGA bagger kwaliteit, maar ik mag nergens anders meer mijn foto's uploaden..
Ja, want dan komen er steeds lijstjes en dan gaan we zo hard door een topic heen. En lijstjes zijn eigenlijk nutteloos, je kan het ook gewoon zeggen of gewoon een foto kiezen uit de 100000den foto's zie geplaatst zijn.
Lijstjes zijn dus eigenlijk een beetje onzin.
En reacties zoals: 'óke' zijn ook nutteloos als dat natuurlijk het enige woord is wat in je reactie staat hé!
haha ja inderdaad, daarom zei ik het ook even, anders voelen de andere meiden waar het al eerder tegen is geszegt zich aangevallend at het wel ytegen hun en niet tegen haar werd gezegt,,
naja weer ONTOPIC!!
voor degene die niets te doen hebben, ik heb net even weer een nieuw topic geopent! viewtopic.php?f=53&t=548701&hilit= met fotos die je eventueel kan bewerken!
Ik weet niet voor wie: Ik bewerk de foto's zo, omdat ik dat leuk vind. Als je 3 leuke hebt, of 2 maak ik daar zoiets mee! en deze is nog met photofiltre gemaakt: Willen jullie uit mijn profiel bewerken? THNX!