Als jullie willen dat ik een foto na teken PB me maar! Ik moet wel duidelijke foto's hebben! Kvraag er wel een kleine bijdrage voor..: 3.50 € incl. --> voor vb:http://groups.msn.com/-MyDrawings-
[Edith] Als je wil dat ik in kleur teken..mij goed maar ik oefen er nog op om in kleur te tekenen! xxx
Laatst bijgewerkt door NewGirl_BQ op 29-01-06 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Owja, ik vind je wel leuk tekenen. Maar die tekeningen vind ik eerlijk gezegd nog geen 3,50 waard... Ik zou nog even gratis door tekenen, en goed oefenen. Sorry, maar dat vind ik Ik vind het wel leuke tekeningetjes.
Jah idd Goed oefenen En áls je iets wil vragen, zou ik gewoon de verzendkosten vragen(envelop + postzegel) Mijn ouders willen dati k ddat ook vraag, maar dat vind ik mijn tekeningen nog niet helemaal waard Groetjes
Nou Nikki, jouw tekeningen zijn het meestal wel waard hoor, verzend kosten en postzegel. Want hun vinden hem dan mooi om te hebben, dus willen ze hem opgestuurd hebbe EN anders draai jij verlies, op iets wat hun willen Ik met mijn slimme woorden (Ughum...)
Amable: Ik ga Jauke tekenen Niet te veel verwachten, ben een beginner, ben net 2 weken serieus aan het tekenen. Er staan hier ergens, op blz. 29, 30, 31, of 32 wel voorbeelden van mij, 1 van een hond, 1 van een paardje. Maar misschein ga k er 2 maken MISSCHIEN, niet zeker. 1 gewoon met ptolood en 1 met aquarel potloden, daar moet ik nog hard mee oevenen. Naja, Doeiii ik ga dus tekenen
@nevony: ben erg benieuwd naar het resultaat, hoop dat de digi het snel weer doet. Ben juist wel benieuwd hoe het geworden is met aquarel potlood op kaartformaat. Je maakt me wel erg nieuwsgierig.
Ik lees even bij en zie dat Jauke al een keer af is! Super mooi geworden joh! Geweldig!
Enneh, die van Alison had ik al via pb gekregen, maar ook die vind ik echt super gaaf gelukt! Ben gewoon jaloers dat jullie hier allemaal zo mooi kunnen tekenen!
Farouche2 > Het lijkt me leuk als je Jauke gaat tekenen, ben heel erg benieuwd naar het resultaat! Slechter dan als ik het zelf zou doen zal het niet worden
@Alison: je bent al heel erg verbeterd! Ik heb eens op je site gekeken , meeste dingen vind ik heel mooi , vooral die vlinder! Alleen denk ik dat het meer aan de bouw van de paarden ligt , want je kan super goed tekenen! Gwn veeeeel oefenen die tekening is al veeeel beter dan je eerste.
Derma, als je wilt oefenen: Je mag altijd fotoos van mij gebruiken hoor, uit me profiel Jij tekent echt mooi! Enne Amable: Ben aan Jauke bezig. Hij word een beetje.....Apart Hij word wel leuk, maar mijn printer heeft de hals gewoon een zwart vlak geprint, dus dan zie ik de vacht neit... Dus ik teken zonder vacht dit keer. Hij word wel leuk, heb de hele hals af, en een stuk wang. Ben om 10 over 3 pas uit, dan leren voor woensdag, (Moeilijk pw) en dan naar ooteman, die heeft uitverkoop dus een nieuw bling bling hoofstel met strass in neus/frontriem kopen Voor farouche. Dan even kijken of ik daarna of voordat nog even ga tekenen Ik teken hem denk 2 keer, want hij heeft een mooie houding, en de schets was in 1 keer goed. Dus met deze houding goed oefenen. De 2e als ik die maak doe ik wel met vacht als je dat wilt Of wil je liever dan met aquarell? IK hoor het wel. Doeiii