Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

in 15min fzo dus euhm
Ik vind het wel leuke tekeningetjes. 
.
En áls je iets wil vragen, zou ik gewoon de verzendkosten vragen(envelop + postzegel) Mijn ouders willen dati k ddat ook vraag, maar dat vind ik mijn tekeningen nog niet helemaal waard 
Nikki_jimmy schreef:Wat voor een ras is het?

EN anders draai jij verlies, op iets wat hun willen
Ik met mijn slimme woorden
(Ughum...) 

Niet te veel verwachten, ben een beginner, ben net 2 weken serieus aan het tekenen. Er staan hier ergens, op blz. 29, 30, 31, of 32 wel voorbeelden van mij, 1 van een hond, 1 van een paardje. Maar misschein ga k er 2 maken MISSCHIEN, niet zeker. 1 gewoon met ptolood en 1 met aquarel potloden, daar moet ik nog hard mee oevenen. Naja, Doeiii ik ga dus tekenen

Derma schreef:En alweer eentje: Jauke!!!!!
Super mooi geworden joh! Geweldig!
die tekening is al veeeel beter dan je eerste.
Hoop dat amanda hem ook mooi vind,
Dus ik teken zonder vacht dit keer. Hij word wel leuk, heb de hele hals af, en een stuk wang. Ben om 10 over 3 pas uit, dan leren voor woensdag, (Moeilijk pw) en dan naar ooteman, die heeft uitverkoop dus een nieuw bling bling hoofstel met strass in neus/frontriem kopen
Voor farouche. Dan even kijken of ik daarna of voordat nog even ga tekenen
Ik teken hem denk 2 keer, want hij heeft een mooie houding, en de schets was in 1 keer goed. Dus met deze houding goed oefenen. De 2e als ik die maak doe ik wel met vacht als je dat wilt
Of wil je liever dan met aquarell? IK hoor het wel.