niet iemand met een scanner o.i.d. in de buurt? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
niet iemand met een scanner o.i.d. in de buurt? Lontje schreef:@Dark_Bloom dat is inderdaad jammerniet iemand met een scanner o.i.d. in de buurt?

ik blijf bij wat ik eerder gezegd heb 30 a 40 euri minstens! 

Leuke pose, leuke tekening geworden zo vind ik. Zachte stijl .. ik denk 5 a 7,50 euro voor zover dat te bepalen is aan de hand van de foto.
stel je kunt de tekening als poster kopen op A3 formaat wat zou dan de prijs kunnen zijn van de poster?
) maar ik ben er erg tevreden mee
friezenluver schreef:wat zouden jullie hiervoor taxeren? ANGELLOVE heeft m voor me gemaakt. ( heb m ook gekocht, maar wouw even weten of ik nu een miskoop ofzo had gedaan) maar ik ben er erg tevreden mee
http://www.mijnalbum.nl/Foto=XPDMU33A[/img]
Ik neem aan dat je de tekening had gezien voordat je betaalde? Als jij hem het geld waard vindt, hoe kan je er dan een miskoop aan hebben als hij toevallig door een paar bokkers lager ingeschat zou worden? 
en k kan m nu niet meer editen maar ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel, dit is echt niet banketstaaf bedoelt ofzo

. 5-7.50?
.
. Jammer dat de foto niet zo duidelijk is... richting 7.50?
*
.
.
.
.

.

(o, wat ben ik hier slecht in
)

. Nog eventjes dooroefenen 
. Voor die tekening zou ik denk ik wel 20-30 euro geven hoor 

. Heel mooi hoe je dat met die 'rimpels' hebt gemaakt.
Wel vind ik zijn hoofd een beetje raar, omdat je de mond niet achter de slurf ziet denk ik. Zijn hoofd lijkt ook een beetje bol. Ik denk voor deze tekening ongeveer 10 euro? 

. Zijn neusje vind ik ook een beetje 'kaal'. Misschien had je dat ook ietsje meer in detail kunnen maken. Voor deze tekening ongeveer 7,50 euro 

Naomi21 schreef:@Lontje: 20 euro voor n tekening van jou?![]()
@Smeetjoew: ong 5 euro?
Pffh best moeilijk!
Ik teken voorlopig nog gratis (ik moet nog even oefenen) maar ik wil n schatting van mijn tekenen op dit moment
.

voor smeetjoew:
)
)
, want bijv. dat hoofdstel heeft in het echt veel meer detail.
Ook vind ik z'n hoofdstel een beetje 'verdwijnen' in het paard zelf.

en ook niet helemaal bladvullend, en ook niet 1/4 van het blad
hihi
nouwja... maakt niet uit,hahah 
daar had ik niet aan gedacht
Alle foto's maak ik namelijk met m'n mobiel. Maar ik zal eens vragen aan m'n vader of hij misschien met zijn digi een mooiere kan maken