Olympia schreef:
Verder wil ik trouwens aan jullie vragen, wie er van jullie ook een Hp camera hebben..
Ik heb een Hp camera. Hoezo?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Olympia schreef:
Verder wil ik trouwens aan jullie vragen, wie er van jullie ook een Hp camera hebben..
xxxvagoxxx schreef:Niemand..?
Die een goede camera weet zonder spiegelreflex dan.
Bedrag is tot max. 300 euro.
En ik wil wel filmpjes kunnen maken.
Is gewoon voor in vrije tijd.
xxxvagoxxx schreef:Niemand..?
Die een goede camera weet zonder spiegelreflex dan.
Bedrag is tot max. 300 euro.
En ik wil wel filmpjes kunnen maken.
Is gewoon voor in vrije tijd.
Sammiej schreef:Beter helpen mensen elkaar voor mensen die er meer vanaf weten (Boyke_Candy) naar mensen die er minder vanaf weten (xxxvagoxxx)
Dit is maar een voorbeeld.
Vind dit namelijk een beetje belachelijk, er word gevraagd om hulp.
xxxvagoxxx schreef:Sammiej schreef:Beter helpen mensen elkaar voor mensen die er meer vanaf weten (Boyke_Candy) naar mensen die er minder vanaf weten (xxxvagoxxx)
Dit is maar een voorbeeld.
Vind dit namelijk een beetje belachelijk, er word gevraagd om hulp.
Tja bokt weer hea,
Maar daarom vraag ik juist hier om hulp.
Omdat ik geen miskoop wil doen maarja,
manzano schreef:Ja maar het hele topic gaat erover. Bijna iedereen stelt dezelfde vraag. Ik meen het dus oprecht dat je er waarschijnlijk ontzettend veel aan hebt om het hele topic eens te lezen!! Hier en daar staan ook ervaringen van mensen met camera's. Die blijven natuurlijk niet steeds reageren....
xxxvagoxxx schreef:
Tuurlijk,
Dat snap ik ook wel maarja ik heb gewoon niet zo`n zin om 33 pagina`s daar voor af te speuren maar ik zou is kijken wat ik zo snel kan vinden..
Sammiej schreef:Olympia schreef:
Ik heb een Hp camera. Hoezo?
Olympia schreef:Omdat ik graag wil weten wat je ervaringen van deze camera zijn?
renza schreef:Zo kort mogelijk.