owjeetje siek tijdens de examens das nie zo mooi ikke ook volgende week examens moet eigenlijk es geen leren maar ut is zo heel veel fijner om de hele dag bij men paardjes te zijn
Zo!!! dat was ff lang leze door de verhuizing ben ik er lang niet geweest en er lagen ong. 15 blz. op mij te wachten meer ik ben nog steeds fan hoor!! tis zelfs verslavendZ!!!!:P
al klaar met de examens?? zo niet nog veel succes ik ben benieuwt wat voor persoontje die breezie wordt heeft heel extreem ideetje renee gaat breezie na tijdje ook mishandelen en gaat dan perongeluk op een keer te ver waardoor de politie achter hem aangaat hij wanhopig wordt en aan hun bescherming vraagt maar dan weer vlucht en dan gaan meredith enzo met hulp van politie hem zoeken vindt eigenlijk best vaag ideetje * fantasie is beejte op hol geslagen* maar wieweet
Beezie keek om, en als blikken konden doden..... "Je moet starten Meredith! Succes!" Ludger stak zijn duim op en lachte. Meredith maakte 1 fout, op de laatste sprong! "Godver....." "Je deed eht goed, die sloot is akelig breed!" Markus knuffelde haar. De rest van het Duitse team deed het niet beter, iedereen maakte fouten, Ludger zelfs 3!!! "tweede omloop foutloos Meredith, anders volgende keer geen teamplek!" 'Lekkere motivatie Kurt!" Meredith schudde haar hoofd. "Maar ik zal mijn best doen!" De zon stond hoog aan de hemel en het was erg warm. Checkmate zweette en ook Meredith had zweedruppeltjes op haar voorhoofd. "Kom Joey, foutloos rond! Die simpele Duitsers kunnen het weer niet zonder ons!" Onder luid applaus reden ze door de finisch.
"Meredith?" Meredith keek op van haar tijdschrift en vroeg:"Ja? wat is er?" Markus keek haaar even aan en vroeg aarzelend:"Kan ik even met je praten?"
zal toch zeker niet nee denk het niet meschien wil hij der gewoon om niks spreken al vroeg Markus het wel aarzelend aan haar meschien komen we het vanavond te weten en anders fantasieren wel lekker door me onze gekke ideen