Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babeth schreef:Elessar schreef:Ik vind de beredenering van Nicoletje hierboven een beetje krom, om eerlijk te zijn.Dus een Canon is meer geschikt voor paardenfotografie omdat deze live view en een groter LCD scherm heeft? Daarmee worden de foto's kwalitatief echt niet beter, hoor.
Nikon maakt prima camera's en hele goede lenzen. En ja, deze zijn ook geschikt voor paardenfotografie.
Nikon D300 heeft ook live view en een groot LCD scherm.
imd schreef:Jodieee schreef:hej ik wil ook een nieuwe camera kopen weet alleen nog niet precies wat.
ik maak vooral actie foto's en close up heb al met spiegelreflexen gewerkt van canon.
maar nu vroeg ik me af wat voor camera's er het beste zijn voor dit doel of maakt het niet uit
Wat is je budget?
Nicoletje92 schreef:kuch kuch...
Een Nikon D300 staat gelijk aan een Canon EOS 40D maar die Canon is goedkoper maar even goed.
En nee ik zei niet dat een Canon beter is door zen Live view maar een Canon is veel sneller in scherp stellen dan een Nikkon en dat is gewoon waar en bewezen..
Shadow0 schreef:Heeft iemand eigenlijk ervaring met 'spiegelrexlef-like' camera's?
(Sony Cyber-shot DSC-HX1, Pentax X70, Fujiflim FinePix S1500,
Nikon Coolpix L100, Nikon Coolpix P90, Olympus SP-590UZ, Canon Powershot SX10 IS)
JustaLive schreef:Hallo!
Ik ben een meisje van 13, Ben niet altijd even zuinig op haar spullen. Maar soms ook juist wel!
Ik had een camera, een roze. Helaas heeft de hond van mijn broer die opgevreten
Ik mag nou onder de verzekering een nieuwe camera kopen. Mijn budget licht onder de 200,-
Ik zoek een Camera waar ik serieus mee kan Fotograveren, waar ik mooie scherpe foto's mee kan maken.
Een niet al te kleine, ook geen hobby camera. Echt om mooie foto's van te maken.
Mijn kleur maakt niet zo veel uit. Het liefst natuurlijk weer roze..![]()
Heeft iemand enig idee welke Camera het best bij mij past? En welke Camera raad jij mij aan?
PS: Deze Camera is natuurlijk heel mooi, en zag in het makro krantje, dat die 600 nog wat was. Iets boven mijn Budget, maar zoiets zou ik erg mooi vinden.
Deze is trouwens ook heel erg welkom...
Maar Deze heb ik gehad. In het roze En daar was ik niet tevreden over!Kan jij me helpen?
Charles schreef:Wat fijn dat dit topic bestaat, ik sta ook op het punt mijn eigen SLR aan te schaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar een Canon maar het is geen must. Ik ben op zoek naar een camera met niet te veel functies, met genoeg uitbreid mogelijkheden, 1 die niet te zwaar is in mijn handen.
Mijn vader heeft trouwens een Nikon D60, is het dan verstandiger om ook een Nikon te nemen ivm. het delen van lenzen?