_Tessaa schreef:Bedoel je gebruikerservaringen of technische informatie?
Beide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tessaa schreef:Bedoel je gebruikerservaringen of technische informatie?
Si_monee schreef:Kan iemand mij nog een keer advies geven?
Ik ben op dit moment hard aan het zoek naar een nieuwe camera. Ik heb op dit moment de Fuij S5700..
Ik wil overgaan tot een camera waar ik toch net iets meer kan uithalen, deze camera is een goede basis voor mij geweest maar ik wil nu toch net iets meer, hier kunnen bijv. geen andere lenzen op. Ik keek al wat rond in mijn prijscategorie en vind de volgende camera's wel wat:
- Canon EOS 300D
- Canon EOS 350D
- Canon EOS 10D
- Fuij finepix S602 (had deze in de aanbieding gezien met lens)
- Fuij finepix S5500
De camera's verschillen in van alles met elkaar.
maar zou iemand mij advies kunnen geven welke camera gunstig voor mij zou zijn? Ik ben ze al met elkaar aan het vergelijken.
Bedankt
yvonnepuntnl schreef:Si_monee schreef:Kan iemand mij nog een keer advies geven?
Ik ben op dit moment hard aan het zoek naar een nieuwe camera. Ik heb op dit moment de Fuij S5700..
Ik wil overgaan tot een camera waar ik toch net iets meer kan uithalen, deze camera is een goede basis voor mij geweest maar ik wil nu toch net iets meer, hier kunnen bijv. geen andere lenzen op. Ik keek al wat rond in mijn prijscategorie en vind de volgende camera's wel wat:
- Canon EOS 300D
- Canon EOS 350D
- Canon EOS 10D
- Fuij finepix S5500
maar zou iemand mij advies kunnen geven welke camera gunstig voor mij zou zijn? Ik ben ze al met elkaar aan het vergelijken.
Bedankt
De S5500 is een ouder model dan de S5700
I_S_L schreef:Hallo.
ik ben aan het kijken voor een nieuwe camera en nu is de keus gevallen op de sony.
Vanmiddag ben ik in de fotowinkel geweest en daar adviseerde ze mij de Sony- Dscw85. later ben ik nog even naar een andere winkel geweest en daar zag ik de Sony- Dscw80 dat scheeld maar liefst 90euro!
kunnen jullie mij het verschil uitleggen behalve dat de W85 een gezichtsdetectie heeft?
Alvast bedankt
Si_monee schreef:Si_monee schreef:Kan iemand mij nog een keer advies geven?
- Canon EOS 300D
- Canon EOS 350D
- Canon EOS 10D
- Fuij finepix S5500
Bedankt
\
Klopt maar er kan wel een andere lens op!
Si_monee schreef:Kan iemand mij nog een keer advies geven?
- Canon EOS 300D
- Canon EOS 350D
- Canon EOS 10D
- Fuij finepix S5500
Bedankt
Daphne__ schreef:is de canon eos 3000v body een goede camera?
voor 60 euro haal ik hem morgen al op
MonicaG schreef:Kan iemand misschien advies geven?
Wij zoeken een goede camera die mooie scherpe foto's maakt, ook binnen!
Hij moet redelijk prof. zijn, geen beginners camera. Dus een camera waar je ook lekker mee kan prutsen.(en ook niet
)
Wie weet er tips, of misschien wel dé ideale camera voor ons?![]()
Ohja, het liefts ook niet ál te groot, als dat kan.
xjudithx schreef:MonicaG schreef:Kan iemand misschien advies geven?
Wij zoeken een goede camera die mooie scherpe foto's maakt, ook binnen!
Hij moet redelijk prof. zijn, geen beginners camera. Dus een camera waar je ook lekker mee kan prutsen.(en ook niet
)
Wie weet er tips, of misschien wel dé ideale camera voor ons?![]()
Ohja, het liefts ook niet ál te groot, als dat kan.
Wil je een spiegelreflex of een compact?
_Marjon_ schreef:Wel tegenstrijdig, een redelijk prof. camera, maar niet te groot.
Als je kijkt naar een SLR zijn er wel kleinere, maar dat zijn weer semi prof camera's. Wel een instap reflex maar wel genoeg mee te prutsen. En binnen foto's maken ligt dan altijd nog aan het objectief.
Nouks schreef:Daphne__ schreef:is de canon eos 3000v body een goede camera?
voor 60 euro haal ik hem morgen al op
...wil je analoog?
Daphne__ schreef:haha nee![]()
ik heb me mega vergist, de koop gaat niet door![]()
binnenkort haal ik voor 75 euro een fuji Finepix S304 op
dus nou de vraag is deze goed? ik neem hem zoiezo maar beetje info is wel fijn
Nouks schreef:Daphne__ schreef:haha nee![]()
ik heb me mega vergist, de koop gaat niet door![]()
binnenkort haal ik voor 75 euro een fuji Finepix S304 op
dus nou de vraag is deze goed? ik neem hem zoiezo maar beetje info is wel fijn
Waarom eerst besluiten dat je hem neemt en dan pas op zoek gaan naar info over je aankoop?