Agossie schreef:Ik heb weer een verzoek gekregen om de "feed back voor de vorige 5" als regel te maken. Dit ga ik niet doen. Feed back geven blijft vrijblijvend en wordt absoluut geen verplichting in het topic, anders gaat het topic zijn doel voorbij. Zie ook mijn eerdere opmerking hierover.
Mee eens. Opzich een goede idee van de 5 voor je.. maar omdat het niet verplicht is om feedback te geven (wat ik begrijp) is het wel jammer dat de kans dus groter is dat je helemaal geen fb krijgt.

graag zelfs.
Ik denk dat ik persoonlijk zal afhaken. Deze week heb ik wat meer tijd dus probeer ik de hele lijst feedback te geven maar straks met studie, stage en werk vind ik het altijd wel fijn als ik gewoon een foto kan insturen maar er geen echte verplichting aan zit. 

Vorige week was het Sail in Amsterdam, dan moet je gaan varen natuurlijk. Erg mooie boten gezien en uiteraard ook gewoon genoten van het toch wel prachtige Amsterdam.
Zo heb ik weleens een feedback gegeven waarmee ik ruim 2 uur bezig was, krijg ik dan maar 1x van 4 mensen commentaar?
Ik hoop dat jullie wat aan deze feedback hebben. Ik ben zelf altijd enorm kritisch op mijn foto's, alles kan beter, dus dat ben ik bij jullie ook geweest