[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:45

Dat is al heel lang zo. Maar inloggen met facebook is iets anders dan fotos op facebook zetten. De fotos staan op Flickr en kunnen daarvandaan niet gebruikt worden als je de juiste veiligheidsinstellingen hebt ;)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 12:47

Dan is het goed! :))

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:47

Zo leuk om mee te lezen en kijken hier, kan niet wachten tot het nieuwe jaar begint en ik weer volop mee kan doen :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 12:48

Leuk dat je ook mee wil doen, Babel! Houd dit topic in de gaten, want ik ga hier de link naar het nieuwe topic zetten.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:49

Ik was begin het jaar begonnen maar het verhuizen kostte meer energie dan ik had gedacht. Heb hier wel veel foto's gemaakt sinds ik ben aangekomen en verhuis straks naar Kaapstad waar ik ongetwijfeld nog meer inspiratie kan vinden en hopelijk delen :D

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:57

Ik heb me infelogd gekregen! Dat @yahoo mailadres, dat maak je op dat moment aan kennelijk :D
Dus straks even met flickr proberen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:54

Nog bedankt voor je commentaar! :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 16:49

Mijn foto voor de laatste week :j
Afbeelding

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:09

Zo! Ik heb ook maar weer eens een feedbackronde gedaan. Ik ben geen zeikert ik heb alleen geprobeerd bij iedereen een verbeterpuntje op te noemen. Alle foto's zijn verder gewoon top natuurlijk!

Agossie schreef:
De samenvatting van week 51 - 2014:

Agossie verzamelt hier
Ja wat kan ik hier nou over zeggen :D Goed belicht in ieder geval en het ziet er erg smaakvol uit :+ ! Leuk dat je zo blij verrast bent, wij zijn blij met jou!

Asselruiter
Leuke foto en technisch goed, de lichtjes op de achtergrond geven een lekkere sfeer :) De foto zou wellicht nog wat interessanter worden als je had gekozen voor een minder centrale compositie.

Bellatrix verzamelt hier
Jaa tof! Ik ben zelf niet zo van het bruine filtertje maar ik vind dat het hier nog niet eens zo slecht voor de dag komt :D Al je resultaten van de meeting zijn erg mooi overigens +:)+

binky
Ik vind de foto mooi, maar de compositie een beetje ongelukkig. Ik denk dat het mooier is als er aan de bovenkant wat meer ruimte zat en het beestje meer rechts in beeld geplaatst was en zo op die manier wat ruimte had in de richting waarin 'ie kijkt.

Bumblehorse
Vind de foto erg leuk en kerstig maar wel wat aan de donkere kant. Nu wordt mijn aandacht voornamelijk getrokken naar de kerstbal rechtsonder omdat deze er qua licht en kleur meer uitspringt dan het onderwerp zelf.

calice
Leuk! *\o/* Wat een droppie zeg en lekker scherp ook!

C_estmoi
Leuke foto, mooie en alerte blik. Ik mis alleen wat scherpte op het hoofd maar wellicht ligt dat aan het uploaden.

CrazyIris
Lieve en dierbare foto, vooral met het verhaal erachter. :(:)

Fenneeee
Mooi paard, mooie lucht en lekkere kleuren! Alleen in vind de compositie iets te centraal en daardoor wat minder spannend.

Gub verzamelt hier
Mooie kerstboom foto :j Vooral het onscherpe deel rechts vind ik gaaf en geeft een lekker sfeertje aan de foto!

Hanna_94 verzamelt hier
Schattig! Vind de foto wel wat donker en de positie had misschien iets beter uitgekomen als je deze wat minder centraal had gedaan.

HeavensLove verzamelt hier
Mooie foto, vind hem wel wat bleek en best wat ruis linksboven. Ik denk dat iets meer contrast hem goed zou doen.

Irene96 verzamelt hier
De foto is mooi uitgevoerd, toch wordt ik teveel afgeleid door andere dingen in beeld en ook doordat het haar voor d'r gezicht hangt en ik dus geen expressie zie. Er is zeg maar weinig wat mijn aandacht vasthoud in de foto.

it_is_me
Tof gedaan, mooie scherpe foto!

ismy
Vind ik heel vet! Toch is er iets aan haar houding wat een beetje onnatuurlijk lijkt. Ik denk als die hand niet zo strak in haar zij was geplaatst de houding beter bij de kleding past. Dan liep het namelijk allemaal met wat meer sierlijke lijnen.

JewEmm verzamelt hier
Leuk met die onscherpte! Inderdaad wel wat veel ruis en had van mij iets lichter gemogen.

jilinda
Leuk gedaan, ik weet alleen niet zo goed waar ik kijken moet. Het waxinelichthoudertje (?) is wat vaag op de rand na waardoor het een beetje zoeken is naar 'hoe en wat'. Tevens zou ik de hoeken die je nu licht hebt gemaakt eerder iets donkerder maken om de focus te leggen op het onderwerp.

k_m
Super tof! Enorm gave locatie ook!

_Kiki_ verzamelt hier
Yum! Ik krijg er honger van haha. Ik had zelf niet zo snel voor een zwarte achtergrond gekozen denk ik. Vind een lichte achtergrond wat frisser en wat meer bij voedsel passen :).

kimberley23 verzamelt hier
Mooie foto hoor, ik vind hem alleen iets wazig. Misschien wat meer contrast toevoegen om het oog wat meer te laten spreken.

laurajoy15
Mooie zachte foto! Ik had alleen denk iets meer contrast willen zien (niet teveel)

Lizaa01
Tja niet echt wat op aan de merken, gewoon een hele mooie luchtfoto +:)+

MarijeR.
Heel vet! En super mooi scherp, top!

Marit
Jaaa deze! Echt heel erg gaaf gedaan, ik vind dit trouwens de mooiste foto van de meeting die ik tot nu heb gezien van je. Echt creepy :))

Marjoow verzamelt hier
Erg tof! Echt mooi gedaan, alleen een tikkeltje met de camera naar beneden had ik denk ik (nog!) mooier gevonden.

monbyou
Wat een schatje! Jammer dat het dekentje me een beetje afleid en ook had ik graag boven de oortjes nog wat ruimte gehad. Maar hij/zij is om te smelten <3

Nefertarie
Leuke foto, mooie pose ook :)! Ik vind hem alleen een klein tikkie te blauw, maar dat is mijn smaak. Verder top!

Racheel verzamelt hier
Mooie luchtfoto! Ik had denk ik alleen iets meer lucht willen zien en ietsie minder van de grond omdat deze toch zo donker is dat er weinig meer in te herkennen is.

Revanches verzamelt hier
Toffe foto hoor! Alleen de huid komt te wat roze/paars over.

Robin_Rikkie verzamelt hier
Ja gewoon een mooie foto :Y) Lekkere alerte blik van het paard!

Sanne_com
Wat een vette lucht! Jammer van de auto's op de voorgrond die storen mij een beetje.

SharonPlugge
Ja super cool natuurlijk :))

showteam
That's me!

Sodeletuut
Wauwie wat een sfeertje +:)+

SternPhoto
Wat een knappert <3 Weinig op aan te merken behalve dat ik het linker ook wat te licht vind in verhouding met het rechter ook (voor de kijker).

Suuszels
Wat een leukie, mooi gedaan ik heb niks te klagen :D

tessekeverzamelt hier
Mooi gedaan en een vette lamp ook! Ik had de foto alleen even rechtgetrokken. Althans voor mijn gevoel lijkt 'ie wat scheef.

Tinky12 verzamelt hier
Mooie foto, mooie lucht! Knap gedaan :)

XiiaaooNaa
Mooie foto zeg, het paard straalt ook echt super veel emotie uit! Ik had denk ik alleen dat bomen randje rechts even weggewerkt zodat je een egale achtergrond hebt.

Ylvy

Vette kerstbal {:} Er zit alleen erg veel ruis op je foto en daardoor ook weinig scherpte. Probeer het anders een vanaf een statief met een wat langere sluitertijd zodat je onderwerp goed belicht is :)

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:12

Dankjewel Showteam voor je feedback! :)

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:15

Bedankt voor de feedback. Ik zag gisteren ook pas toen hij online stond dat de foto een beetje scheef genomen is. Normaal let ik hierop en trek ik ze anders recht, maar gisteren was even snel-snel. Ik had de hele week mijn camera nog niet vastgehad en wou voor de laatste 2 weken geen oude foto insturen. Volgende keer zal ik erop letten!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:19

tesseke schreef:
Bedankt voor de feedback. Ik zag gisteren ook pas toen hij online stond dat de foto een beetje scheef genomen is. Normaal let ik hierop en trek ik ze anders recht, maar gisteren was even snel-snel. Ik had de hele week mijn camera nog niet vastgehad en wou voor de laatste 2 weken geen oude foto insturen. Volgende keer zal ik erop letten!

Ja ik zat nog te twijfelen of hij nou echt scheef was of dat het aan mij lag, dus het valt niet zo heel erg op hoor haha.

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:46

kimberley23 schreef:
JewEmm
Het eerste wat ik me eigenlijk afvraag is wat die buisjes zijn hihi, met glitters ofzo? Inderdaad jammer dat er wat ruis op zit en er zit volgens mij ook wat bewegingsonscherpte in

Mijn zus heeft haar doctoraat (PhD) in Scheikunde gekregen (en ze houdt van koken). Van haar vrienden kreeg ze dit: reageerbuisjes met kruiden. Goed gezien, er zit inderdaad een kleine bewegingsonscherpte in.

showteam schreef:
JewEmm verzamelt hier
Leuk met die onscherpte! Inderdaad wel wat veel ruis en had van mij iets lichter gemogen.

Dank je. Helemaal mee eens. Ik zie nu ook dat ik helemaal geen ruisreductie heb toegepast.
Hier een andere bewerking, deze is volgens mij al een stuk beter.

En bij deze mijn week 52. Volgend jaar ga ik weer vrolijk verder...!
Afbeelding

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:52

Ja die is inderdaad al stukken beter :D

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:53

MyHu schreef:
Oeps :+
Dan maar als 51:
[ [url=m/Lgj2B0.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb hem wel degelijk ingeleverd :)

Ik ga eens kijken of ik deze week wat feedback kan geven!

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:45

Showteam, bedankt voor je feedback!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 19:16

Bedankt voor de leuke feedback beiden!!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 19:20

Bedankt voor feedback. Vondt dat zelf ook idd dat de 1 lichter is dan de andere

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:41

Dank je wel Showteam :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:13

Week 52. :D

Afbeelding

Toch wel tof dat ik het alle weken heb volgehouden!! Op naar volgend jaar!! *\o/*

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 23:38

Bedankt voor de feedback Showteam!
Centrale positie, klopt helemaal! Hij had wat meer links/rechts uitgelijnd mogen worden. Maar ik was gewoon al zo blij dat mijn statief bleef staan en dat ik er uberhaupt iets uitkreeg :p
Heel fijn dat er zo een opbouwende commentaar wordt gegeven :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 23:39

Week 51.
Afbeelding

Week 52.
Afbeelding

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 00:46

Van vorige week, sorry Agossie dat ik gisteren zo warrig vergeetachtig was _O- Afbeelding

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 10:36

Whoeehoee mijn laatste foto voor dit jaar, een heel jaar non-stop volgehouden dat had ik van tevoren niet gedacht :D

.
.
.
{:) Via deze weg wil ik jullie allemaal super fijne kerstdagen wensen, een mooie jaarwisseling en op naar 2015! {:)

Afbeelding

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 10:41

Ah wat een lief geitje. <3 Jij ook fijne dagen!