Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Tof dat je camera uit mag zoeken.Waarom gaat je paps niet akkoord met instapmodel als 1100D? Kun je er beter toffe telezoom bijnemen. Heb je veel meer aan dan dat je nu een iets duurderdere/betere body koopt.
Wat is je budget?
Bagheera_206 schreef:Met dat budget kun je idd ook wel voor de 600D gaan.Met kitlens is die nog geen 600 euro. Doe je er nog de Canon EF 70-200mm f/4.0L USM bij en ben je voor nog geen 1100 euro klaar en heb je een superset!
Alwiene schreef:Dat lijkt me één "niet" teveel in je eerste zin Richard
Binnenbak blijft een ramp om te fotograferen, jouw ogen zien het niet zo donker, maar die hebben héle goede lenzen. Voor een camera is het al snel te donker, zelfs met lichtsterke lens ga je dat niet altijd redden.
De set die Richard noemt is echt een hele leuke set. En nee niet overdreven als startset, je vader wil dat je iets goeds koopt, dan moet je dat ook doenWel een 600D en dan een mindere lens zou echt zonde zijn. Daar krijg je ook spijt van en dan wil je binnen no-time alsnog een lens als dit. En daarbij heeft deze lens f4 over het hele bereik wat ook wel erg prettig is hoor. Ik heb zijn grote broer, de versie met IS, dat is echt een héérlijke lens, maar daarvan kan ik me wel voorstellen dat je het een beetje té vind om mee te beginnen
Je weet wel dat je voor mooie foto's vooral ook zelf veel kennis moet hebben he? Als je de camera alleen maar op de groene knop zou willen gebruiken is het zonde geld zeg maar
Bagheera_206 schreef:Die occassion kon ik toch niet laten liggen?En ja de 17-55mm die jij wss bedoelt als standaardzoom is een heerlijke lens!
Die maakt de meeste body-uren bij mij.