Bumblehorse schreef:MZorro schreef:Bumblehorse: Leuke actiefoto! De horizon heb je denk ik schever gemaakt zodat het paardje opwaartser springt? Mooi scherp en misschien kan je het touwtje nog wegwerken?
Dankje, horizon is een toevalligheid, al durf ik wel meer schuine horizons te creëren
Het touwtje heb ik zelf ook nog over gedacht, maar aangezien het echt op de wedstrijd erbij hoorde, uiteindelijk toch niet gedaan.
Grappig dat de horizon toevalligheid is. Ik weet nog niet of ik hem bij deze foto vindt storen. Ik vind hem wel heel scheef, maar aan de andere kant past het wel bij de beweging van het paard. Touwtje is dan je eigen keuze en logisch vanwege de wedstrijd, al had ik hem zelf weggewerkt denk ik, omdat ik het touw vind afleiden van het paard. Verder vind ik het gewoon een hele mooie actiefoto!

GerdjeHoran schreef:MZorro schreef:GerdjeHoran: Hele mooie foto! Alle twee de modellen staan er prachtig op! De billen van het paard zijn wat overbelicht, maar dat is het enige. Verder prachtige modellen ^^
dat was me nog helemaal niet opgevallen! goed dat je het zegt
Heb ik soms ook! Dan ben je zo bezig met iets of let je even op hele andere dingen!