Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Asselruiter schreef:Shiloh schreef:Waar werk je in Asselruiter? In lightroom? In lightroom zou je dat met de klonen of retoucheren toch wel netjes weg moeten krijgen denk ik.
Ik heb zowel LR als PS maar werk momenteel in PS. Ik heb het geprobeerd maar ik ben nog niet zo goed in dat klonen en retoucheren ☺
Citaat:Marleen a_a: hij is eigenlijk een tikje te donker! Verder kan je eens proberen te werken volgens de gulde snede (daar vind je veel van op het internet) dan worden je beelden net dat tikje interessanter.
Shiloh schreef:Asselruiter schreef:Ik heb zowel LR als PS maar werk momenteel in PS. Ik heb het geprobeerd maar ik ben nog niet zo goed in dat klonen en retoucheren ☺
Ik heb het eens geprobeerd in LR en het is inderdaad niet zo heel erg ingewikkeld. Ik zal deze week wel even een filmpje maken van hoe ik dat aan zou pakken met jou foto en die naar je sturen als je dat leuk vind? In PS heb ik het nog nooit gedaan, maar dat wil ik ook best even proberen en als filmpje sturen.
ismy schreef:k_m schreef:Ismy ik zag die kleurtjes en ik dacht al gelijk dat jij het zou zijn! En dat is heel positief (je mag mij altijd je bewerkingsopties doorsturen als je daar zin in hebt haha)
Haha bedankt! Ik gebruik de VSCO filters nu in lightroom, echt een aanrader, veel sneller dan alles met de hand. En dan pas ik alles nog na naar smaak en kleur echtheid.
k_m schreef:@bumblehorse: was dit de bedoeling? Want ik vind het echt niet fijn ogen. Het grote logo is omdat het een evenement is?
MZorro schreef:Bumblehorse: Leuke actiefoto! De horizon heb je denk ik schever gemaakt zodat het paardje opwaartser springt? Mooi scherp en misschien kan je het touwtje nog wegwerken?