Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:De samenvatting van week 51 - 2014:
Agossie Natuurlijk een hartstikke leuke foto!Kwalitatief ook mooie foto, mooi belicht!
Asselruiter
Leuke kerst foto! Ik vind de positie van het model net niet helemaal mooi, of in het midden of denk ik nog een klein stukje naar rechts, misschien ook iets verder het lichaam draaien zodat er wat meer diepte in de foto komt
Bellatrix
Die is gaaf zeg! Alleen lijkt het volgens mij alsof hij ietsjes scheef staat maar dat kan ook aan mij liggen hoor![]()
binky
Oeeehhh zomer foto! Zonnetje en lekker warm heb er nu alweer zin in, mooie foto volgens mij goed scherp, had misschien iets minder bloem gedaan en een stukje meer gras nu is de bloem best wel veel in beeld zegmaar
Bumblehorse
Kerst foto! Jaaaah, wat een leuke kerstbal, ik vind je foto wel wat donker dus misschien nog wat oplichten en zelf zou ik ook de kerstbal rechts onder weghalen
calice
Ahw zo lief dat roodborstje! Mooie foto! Jammer dat net dat laatste stukje staart er net niet helemaal opstaatMaarja vogeltjes zijn ook zo beweegelijk
C_estmoi
Mooie foto, ik weet niet of het paard echt zo donker was maar misschien kun je hem nog ietsje oplichten waardoor hij er net nog wat meer uitknalt
CrazyIris
Ahw lief! Kwalitatief nette foto maar staat misschien ietsje scheef? Kan ook aan mij liggen![]()
Fenneeee
Mooie foto! Misschien had je het paard nog ietsje kunnen oplichten dan komt denk ik het paard iets mooier tot uiting
Gub
KerstmisMooie foto! Eigenlijk niks op aan te merken!
Hanna_94
Ook een kerstfoto, wat een leuk kerstpoppetje! Misschien had je de hele foto nog wat kunnen oplichten nu komt hij wat donker over... De achtergrond komt naar mijn mening best bruin over en denk dat hij in de kerstboom hangt (?) dan had ik persoonlijk een wat groenere achtergrond gezien
HeavensLove
Mooi moment! Jammer dat net die dekens daarachter liggen.. En dan net bij de voorhoef... Misschien voor de volgende keer zonder achtergrond spulletjes hihi
Irene96
Wauw, blijf eigenlijk steeds weer naar je foto kijken! Misschien had ik zelf de piano wat lichter gezien zodat je het verschil ziet tussen de achtergrond en de piano maar misschien maakt dat deze foto wel zo aantrekkelijk!
it_is_me
Ik vind hem erg creatief! Iedereen (ook ik) doet altijd een kerst bal in zijn geheel of een kerstboom etc. maar om te bedenken het kroontje te fotograferen vind ik erg leuk gevonden! Verder niks op aan de merken
ismy
Tsja weer zo'n prachtige foto! Vind alleen de overgang net boven het model van hard naar soft (weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen) iets de opvallend, wanneer je dan naar het gezicht van het model kijkt, kijk je eigenlijk ook al heel snel naar die overgang
JewEmm
Het eerste wat ik me eigenlijk afvraag is wat die buisjes zijn hihi, met glitters ofzo? Inderdaad jammer dat er wat ruis op zit en er zit volgens mij ook wat bewegingsonscherpte in
jilinda
Mooie bokeh effect, zelf gemaakt of zijn je lichtjes zo?Mis volgens mij wel wat scherpte
k_m
Super gaaf! Ik had je topic al gezien dus had hem al eerder gezien (of in ieder geval andere uit de serie) maar hij blijft me heel erg aanspreken, mooi gedaan!
_Kiki_
Ik vind de combinatie met het bord echt geweldig! Heel erg leuk! Klein puntje dat het kommetje (het randje) net buiten de foto valt, misschien voor de volgende keer
kimberley23
Dat ben ik zelf
laurajoy15
Hele fijne sfeer lekker dromerig! Niks op aan te merken
Lizaa01
Prachtige lucht zeg, ik ben echt groot fan van mooie luchtenLijkt me ietsjes scheef maar kan ook gezichtsbedrog zijn door die wolken
MarijeR
Wauw wat een gaaf beest en wat een gave foto!Misschien nog ietsje meer levendigheid, maar niet veel hoor!
Marit
Tsja net zoals altijd weer een prachtige maar vooral sprekende foto! Zelf zou ik misschien de maan een iets minder blauw gloed hebben gegeven maar het heeft ook wel wat!
Marjoow
Mooi! Vind het erg mooi dat het wit van de lucht zo mooi overloopt op het paard, dat zie je niet zo vaakHad zelf misschien het paard ietsje naar links gezet en dat de kijkrichtig van het paard dan nog net iets meer ruimte heeft!
monbyou
Ahw wat een schatje!Jammer dat de oortjes heel erg krap tegen de bovenzijde zitten! Dit zou ik de volgende keer iets meer ruimte geven
Nefertarie
Wat een sprekende foto zeg, heel erg mooi! Vind alleen de achtergrond niet echt rommelig maar denk iets te druk, bakstenen (of ook iets van hout) links, soort deurtje denk ik in het midden en rechts nog een schuttig of iets van hout, had denk ik zonder dat stukje links mooier gevonden, wat rustiger
Racheel
Mooie lucht, prachtige kleur, eigenlijk niks op aan te merken
Revanches
Wauw wat een mooie zwangerschapsfoto! Heel creatief geweest met die rozenblaadjes (denk ik), voeg net dat beetje extra toe aan de foto!
Robin_Rikkie
Mooie foto! Misschien had je hem nog iets meer kleur/levendigheid kunnen geven dat de foto er nog net wat meer uitspringt!
Sanne_com
Gave foto zeg! Heel mooi qua licht met die lichtjes en de lucht etc.Wat me wel gelijk opviel waren de auto's aan de onderkant, dit zou ik weghalen om te zorgen dat de aandacht niet naar die daken gaan
SharonPlugge
Prachtig!Niks op aan te merken
showteam
Ik vind hem erg goed gelukt, mag je trots op zijn! Wat een gaaf sfeertje heeft die foto zeg, alles klopt, helemaal leuk!
Sodeletuut
Mooi, wat een fijne scherpte, precies goede focus!Niks op aan te merken!
SternPhoto
Ahww zo lief! Maar wat een prachtige foto, mooi scherp op de ogen en een uitsnede die je niet zo vaak ziet maar me wel heel erg aanspreekt
Suuszels
Mooie kerstfoto! Niet iets technisch op aan de merken alleen zie ik een heel klein oranje/geel stipje net boven het lampje dat het meest rechts zit dat zou ik even weghalen ( het is wel heeeeel klein hoor! )
tesseke
Ik wil die lamp!!! Haha erg leuk, mooie belichting en prachtige kleuren! Niks op aan te merken, behalve dat ik je lamp erg leuk vind![]()
Tinky12
Luchtfoto'sMooie foto alleen lijkt de focus wat op de bomen ervoor te liggen, zelf zou ik liever scherpstellen op de achterkant
XiiaaooNaa
Lief, wat een sprekend koppie heeft ie zeg! Zou alleen nog even de grijze rand aan de rechterkant van het paard weghalen
Ylvy
Wat een aparte bal! Mooie focus op de bal