Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nerootjeh schreef:HorseyDude schreef:Deze bokker is driftig op zoek naar een NIEUWE digitale camera!
Wensen:
>> Optische zoom (géén digitale zoom, tenzij het niet anders kan!)
>> Lekker veel megapixels
>> GOEDKOOP!
>> KWALITEIT
>> Welk soort erin kan, zoals SD/CF...........
Dus kan iemand me helpen? GRAAG!
Fuji finefix?
Dyonne schreef:Op een spiegelreflex zit geen zoom.. Heeft met je objectief te maken.
fjordnina schreef:Ah, oke! Dan denk ik dat ik toch maar eens richting winkel ga en het zelf moet gaan ondervinden. De een geeft duidelijk voorkeur aan canon, de ander aan nikon.
HorseyDude schreef:Dan wordt het maar een hele goede compactcamera. Welke is zéér aan te raden?
Nerootjeh schreef:HorseyDude schreef:Dan wordt het maar een hele goede compactcamera. Welke is zéér aan te raden?
Fuji finepix zoals ik al zei
Die voldoet aan al je eisen die er staan.
HorseyDude schreef:Nerootjeh schreef:
Fuji finepix zoals ik al zei
Die voldoet aan al je eisen die er staan.
Je hebt gelijk, die ziet er wel ééééééérg MOOI uit!
HorseyDude schreef:Neuh Sony doe ik niet meer, heb genoeg van dat er in het schermpje staat: Schakel in en weer uit. Werd GEK van die andere camera!
Citaat:waarom veel megapixels? ben je van plan posters te laten afdrukken dan?
Maik79 schreef:Een poosje terug vroeg ik naar de Nikon D40x, de Canon D400 en de Pentax K10D. 't Is afgelopen weekend de laatste geworden. Ik had de Canon in m'n handen en had echt het gevoel dat ik teveel hand om een te kleine camera kwijt moest. Dat was bij de Pentax helemaal niet zo! Nu nog leren waar al die instellingen staan en hoe je dat bijstelt, maar dat is een kwestie van oefenen
.
yvonnepuntnl schreef:Maik79 schreef:Een poosje terug vroeg ik naar de Nikon D40x, de Canon D400 en de Pentax K10D. 't Is afgelopen weekend de laatste geworden. Ik had de Canon in m'n handen en had echt het gevoel dat ik teveel hand om een te kleine camera kwijt moest. Dat was bij de Pentax helemaal niet zo! Nu nog leren waar al die instellingen staan en hoe je dat bijstelt, maar dat is een kwestie van oefenen
.
Heel veel plezier ermee; ik ben er ook super tevreden mee
Als je iets wilt weten, stuur maar een PB, misschien kan ik je helpen