Voor de mensen die ook mee hadden willen doen maar er niet van wisten, daar kan ik sorry voor zeggen Ik heb het lijstje gebruikt dat Agossie laatsten geplaatst heeft met de namen die het het hele jaar hebben volgehouden tot nu toe. Vooral omdat ik niet wist wie ik anders allemaal een berichtje moest sturen omdat er zoveel mensen veel weken hebben meegedaan maar dat zou voor mij veel werk zijn om uit te zoeken. En hier in het topic zetten vond ik ook niet zo leuk omdat Agossie het dan ook meteen zou weten. Vandaar dat ik voor deze optie heb gekozen, ik wilde niemand voorbij lopen
Wat ik al zei, dames, voor mij komt hij van iedereen in het topic! En ik was echt verrast.
Hanna_94
Geplaatst: 21-12-14 20:01
Ik wil mijn foto voro deze week exporteren, maar lightroom kapt hele tijd mijn logo af... Ik hoop dat het tegen deze avond nog lukt, want morgen heb ik eigenlijk geen tijd.
En super fijn dat het is aangekomen Agossie! Dat zal wel smaken
Mijn lievelingspaardje Gister terug gezien na 6/7 jaar! Want ze was 6/7 jaar geleden een eigen paardje geworden en is toen verhuist. Via bokt een oproepje gedaan (ong. 3 jaar geleden) waar een paar weken geleden bericht op kwam dat ze gevonden is!
Happy me! Meteen de camera mee toen ik op bezoek mocht komen!