Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

):
. Ik vind het een beetje een 'bekropt' gevoel geven dat er een stukje neus mist, ik weet nu ook niet precies waar ik in de foto nou naar moet kijken. Het neusje of de benen?

super schattig.

Wel denk ik dat je contrast ( ? ) iets te hoog is. Het hoofd van het veulentje is zo donker dat ik echt moeite moet doen om zijn oogjes te zien. Normaal zou kiezen voor een rustige achtergrond, maar bij deze foto vind ik het niet zo storen. Het is verder een rustig plaatje, en ik denk dat ik door het type paard een beetje aan cowboys en indianen moet denken
Daar kan ik me de achter grond dan ook weer bij in denken dus erg storend vind ik hem niet.
Ik vind het ook een beetje een gekke hoek? Hij had idd van een lager punt genomen mogen worden. Daarnaast denk ik dat je de hond te veel van opzij gefotografeerd hebt. Ik vind eerlijk gezegd je 2e foto beter dan je inzending. 
Wat een plaat zeg! Prachtig! Ik was echt even aan het kijken of je niet gewoon een plastic speeltje op de foto hebt gezet.
Wel vind ik het heel jammer dat je de boven kant van zijn hoofdje mist. Ik had dan iets meer ruimte rechts genomen, en iets meer ruimte boven het hoofd. 
Ik heb het idee dat bij deze foto je scherpstelpunt links boven ligt, bij het touwhalster. De neus is niet ontzettend scherp, de benen hebben een grote DOF dus daar ligt je scherpstelpunt sws niet, dus ik denk zomaar links bovenin. Jammer dat je de neus hebt afgesneden.. Misschien is het eens leuk voor een volgende experiment om eens van onder deze foto te nemen. Dus echt scherpstellen op de neus, vanaf onderen, zodat je DOF eigenlijk op ogen, en oren van het paard zit?
ik vraag me toch elke keer af hoe je het allemaal voor elkaar krijgt. Het lijkt echt te leven 
Net dat ene kleine randje..
Maar deze keer, heb ik toch een dingetje! Ik vind hem hartstikke mega vet, helemaal gaaf! Maar... Ik had graag een stukje borst gezien op deze foto. In elk geval net even wat meer lijf. 

Mijn batterij is leeg van mijn laptop en dat betekend dat ik maar moet gaan stoppen

Geen opmerkingen, gewoon een leuke foto om naar te kijken.
Ik vind uitproberen heerlijk , zo verpruts ik geen belangrijke foto haha
en wat betreft de ruimte.. Het ontbreekt mij nog een klein beetje aan een stukje snelheid
Ik had hier wat meer mogen uitzoeken zodat de ruimte idd niet te krap zou worden, en zo kan hij echt nét aan. Was mij idd ook opgevallen dat hij heel krap is. Maar hoe ik het gedaan heb..? Hij staat er helemaal op

DSC08728 kopiëren by Suzanne van Dijk, on Flickr

Voor mijzelf is het dus niet storend, maar waren het de honden van iemand anders geweest had ik het ook jammer gevonden. 
NESCAFE schreef:Asselruiter: mooie foto, mooi belicht. Dat kleine stukje blauw verstoort nog een beetje het evenwicht in de foto.
Ik heb het proberen wegkrijgen door het blauw eruit te halen, maar dat gaf geen mooi beeld en het wegwerken is me ook niet gelukt. Ik weet niet of er nog een manier is om deze eventueel minder storend te laten lijken?
Vanavond heb ik een braaf model, dus eens kijken of ik dan de feedback toe kan passen!