Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kokomo schreef:_Marjon_ schreef:Achja misschien wat persoonlijk maar die jongen is me ex vriend die boos word als hij z'n gelijk niet krijgt. Heb de jongen die de camera gaat kopen gezegd dat hi jzich maar gewoon moet laten informeren in de winkel en de camera moet zoeken die bij hem past, maar dat hij het Nikon D40/objectieven verhaaltje wel even in zijn achterhoofd moet houden
. Een D80 ligt net iets boven zijn budget.
Weet jij misschien ook of er voor de Canon 20D een draadloze afstandsbediening is? Overal kan ik alleen maar met draadjes vinden. Heb al iemand horen zeggen die zei dat het wel kon (dezelfde afstandsbediening waar de 350D etc op werkt), maar steeds als er naar gevraagt word heeft hij hem 'toevallig' niet bij. Heb zo'n idee dat het dus niet kan.
Een draadloze afstandsbediening is er wel, maar natuurlijk niet goedkoop. Als je het per se wilt hebben: http://www.fotokonijnenberg.nl/product_ ... duct=11818
Past op alle Canon Eos camera's.
SmeeJ schreef:Zit er eigenlijk een heel groot verschil in de 350D en 300D van canon?
SmeeJ schreef:Ik heb nu een 350D gekocht voor 350 euro!.
Bonjoy schreef:Hoeveel kost de Canon EOS 350D eigenlijk op het moment bij de Mediamarkt?