Hij staat er echt niet in Anouska... Ik check de lijst altijd nog of ik misschien nog foto's gemist heb. Maar dan plaats je hem toch volgende week. Alleen komt hij niet op de lijst bij mij thuis.
Helaas ga ik stoppen, hopelijk voor tijdelijk. Ik krijg het zo druk met school, werk en paardrijden dat ik er geen tijd meer kan voor maken elke week. Bovendien werkt m'n camera ook niet echt lekker mee. Ik hoop dat ik nog terug kom als een beetje rustiger gaat. Ik zal niet stoppen met foto's maken, alleen niet meer zo vaak. Iedereen bedankt voor de feedback telkens!
MZorro
Geplaatst: 18-08-15 00:08
Nooooooooo.. na 32 weken nog vergeten! Ik was zo lekker bezig met bewerken... totaaal vergeten! Nouja.. alsnog mijn WEEK 33 dan nu en morgen de volgende!
WEEk 33; compositie is misschien niet ideaal, maar ik was blij met de omstandigheden en het uiteindelijke effect! Ben alsnog benieuwd wat jullie vinden ^.^
Met gisteren blijdorp, vandaag apenheul, morgen weer blijdorp heb ik wel genoeg fotomateriaal
magda_90
Geplaatst: 20-08-15 11:28
Week 34 Danbo is leuk
Sony Alpha 500 | Minolta AF 50 mm f/1.7 Manueel scherpstellen (helaas een kleine issue met deze camera om hem daarmee echt goed scherp te krijgen) f/5.0 1/160 seconden ISO 200 Brandpunt 50 mm
Lori Dit soort onderwerpen moeten het hebben van symmetrie of bewuste asymmetrie en hoge contrasten. Je foto is nu uit balans doordat het onder de boom weliswaar wel in het midden staat, maar de boog niet. Ook is hij wat flets. Ik zou de volgende keer een grote stap naar links hebben genomen.
CrazyIris mooi geconcentreerd portret, fijne kleuren. Persoonlijk vind ik hem iets te krap aan de onderzijde.
Brechtjee Jammer, maar begrijpelijk, succes met alles!
MZorro Mooie sfeerfoto, al vind ik hem wel te druk helaas qua achtergrond. Wat waren je instellingen? Ook gezien de kleuren wat uitgebeten zijn?
Dandy200 Nog even je horizon rechttrekken iig. Probeer met landschappen ook iets interessants (maar subtiel!) op de voorgrond te zetten waardoor je aandacht echt de foto in wordt getrokken. Qua diepte is hij namelijk nu erg vlak. Wellicht kun je ook nog iets meer met de kleuren doen?
Astor Week 33: Niets op aan te merken, prachtig! Week 34: Dito!
Bellatrix Heel mooi portret, de kleuromzetting en de witte achtergrond icm compositie maken het een fijne plaat. Niets op aan te merken.
GerdjeHoran Erg intens en vol emotie, prachtig gedaan voor de eerste keer. Niets op aan te merken.
Paard_Aap Week 28: Jammer dat het onderwerp niet echt scherp is, ook vind ik de kleuren wat flets. Week 29: Interessant beeld, hoewel ik wat scherpte mis. Week 32: Mooi sfeervol. De andere weken: Ze zijn wat flets, niet allemaal scherp en daarbij mis ik een aansprekende compositie. Maar ik zie wel dat je er oog voor hebt, maar "het" is er nog niet. Ga zo door met oefenen!
binky Mooi in compositie, maar zo jammer van de ruis die wel wat afleidt.
Eefsel2109 Prachtig kleurrijk en goed van compositie. Niets op aan te merken.
Joysieee
Geplaatst: 20-08-15 11:53
Gerdjehoran: Voor de eerste keer vind ik het een mooi zelfportret, kan er verder weinig over zeggen omdat ik er geen ervaring mee heb
Paard_aap: ik beoordeel je week 34 omdat die het meest recent is. Ik vind de balk storen, de zwart wit omzetting heb je opzich prima gedaan, er zit nog wel contrast in. Ik zou de volgende keer op ooghoogte bij de neus gaan staan zegmaar, nu zie je heel erg duidelijk dat hij van bovenaf gefotografeerd is.
Binky: hij lijkt niet helemaal scherp en er lijkt veel ruis in te zitten. De kleuren passen wel goed bij elkaar
Eefsel: mooie foto! Ik heb er verder niet zo veel aan toe te voegen haha
Magda_90: wat een leuke en goed getimede foto! Knap gedaan zo met die tennisbal
En mijn week 34: Flickr heeft hem weer mooi oververscherpt, thanks Ik heb hem bewust wat lichter gemaakt, als ik de hooglichten omlaag haar kan ik zo alle haartjes in het achterste deel van de vacht tellen. Dit vond ik wat frisser De roze gloed is gedaan met nepbloemen.
^ Zeker een aansprekende foto qua compositie, heel attent vastgelegd. Ik denk dat ik hem alleen te overbelicht vind, een tikkeltje minder zou ik mooier hebben gevonden.
@magda_90 bedankt voor je feedback! ik vind je foto echt heel mooi qua kleuren en ik zat me echt te bedenken hoe je dat had gedaan met die tennisbal
@Joysieee bedankt! je foto heeft een goede compositie maar ik vind hem wel erg licht. ik had liever gezien dat het roze wat donkerder was en misschien een heel klein beetje zwarte vignet zodat de aandacht nog meer naar het onderwerp uitgaat
magda_90
Geplaatst: 20-08-15 12:17
Hihi, graag gedaan en bedankt.
Ik had de Danbo's dus op de tafel gezet, camera op statief ervoor en handmatig scherpstellen. Mijn Sony heeft een uitklapbaar scherm dus door middel van een draadontspanner en "op de kop meekijken" kon ik de bal aan het visdraadje positioneren en dan de foto maken.
Mooi qua compositie, ik denk alleen dat je er qua kleuren en sfeer nog meer uit kunt halen.
Sicayes
Geplaatst: 20-08-15 14:09
Thanks! Ik heb hem eigenlijk expres wat luchtig gehouden en niet zo vol in de kleuren als mijn vorige inzending. Maar dat is maar net wat je mooi vind denk ik meer lucht terughalen had zeker gekund voor de kleur.