Week 50 eindelijk weer een keer redelijk ruim voor de deadline, en voor het eerst sinds een tijdje echt even de tijd genomen om te fotograferen afgelopen week. Héél fijn weer
Heb aan de kleur niks bewerkt! De haag was echt zo mooi geel, heb bij die ene foto meer geel gekloond. Hier zie je maar een klein stukje van de haag: http://nl.tinypic.com/m/ih08d0/1
Net een weekendje Londen gedaan, maar mijn camera niet meegenomen. Straks als het donker is maar even de kerstboom op de foto zetten denk ik... En anders wordt het een oude foto @Agossie, wat een pech seg! Hopelijk blijft de pis-geur niet lang zitten...
binky
Geplaatst: 15-12-14 15:27
Baggerkwaliteit ik weet het.....maar dit is toch mijn week nr 50 voor allen die niet meer onder ons zijn maar waar wij ook met kerst aan denken. Nog twee weken....ik haak in het nieuwe jaar af het gaat me vooral de laatste weken moeilijker af om geïnspireerd te blijven en te zijn. Maar ik vond het wel heel erg leuk om het een jaar te proberen en ben ook best trots op me zelf dat ik het gedaan heb
ismy
Geplaatst: 15-12-14 15:36
Waaauw, wat gaat de tijd snel! Het is alweer week 50!!
Mijn week 50. Helaas zijn de foto's van gisteren (op excursie aan zee) niet echt gelukt... Maar daarvoor had ik nog wat gespeeld met m'n camera in de tuin van m'n moeder.
Bumblehorse
Geplaatst: 15-12-14 21:25
Week 50
Hanna_94
Geplaatst: 15-12-14 21:32
Ben er niet meer toegeraakt om de kerstboom op de foto te zetten, dus toch maar een oude foto van september. Week 50!
T gaat me even niet lukken vanavond. Ik ben de laatste week van school echt onwijs druk!
kimberley23
Geplaatst: 15-12-14 22:32
Hier is mijn foto van de week, net nog even gemaakt Ga proberen volgende week een wat betere te maken maar moest nog allemaal dingen regelen
Agossie: Ik vind je erg logo er erg professioneel uitzien! Mooi duidelijk, misschien ietsje minder later doordrukken want het onderste vind ik nu nog een beetje moeilijk te lezen maar ook weer niet te veel want dan wordt het misschien weer storend Erg mooie foto trouwens!
Edit: Moet ik natuurlijk wel mijn foto toevoegen...
Laatst bijgewerkt door kimberley23 op 15-12-14 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt