Of klein als in mini. Of een vent van 1.90m tussen professionele basketballers. Of klein als in 'nietig'. Eén persoon in een menigte. Dat is allemaal "klein" in mijn ogen.
Ik doe deze maand ook weer eens mee De kleine onderdelen van het grote strand:
F_Orumster
Geplaatst: 17-04-18 22:43
Wat een leuk moment met het veulen!
De heikikkers waren niet heel spannend (niet dichbtij genoeg). Enkele dagen daarvoor heb ik neergeknield bij de krokussen (het noorden is later). Een beetje standaard, maar ik ben het soft focus aan het ontdekken, heel erg leuk! Kom maar op met de bloemen. Er stond een dappere anemoon tussen (denk ik tenminste, haha). Dus hierbij mijn inzending!
# Dare to be different
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 17-04-18 22:53
Ik had een gaaf idee voor dit topic, maar de uitwerking is totaal mislukt. Wilde tulpen of andere bloemen van onderen fotograferen, alsof je dus heel klein bent. Maar helaas...
Dus is het deze maar geworden, ook een bloemetje (geeeeen idee wat voor iets) van onderen.
Ook wel kievitsbloem genoemd. Best wel een speciale hoor!!!
NAIWHL
Geplaatst: 18-04-18 08:27
Wat een leuke en mooie inzendingen al. Ik moet mijn foto nog maken. Heb mijn zinnen gezet op een macro lens, maar weet niet of ik die deze maand al heb
joeluna
Geplaatst: 18-04-18 21:26
Ik doe sinds lange tijd ook weer eens mee. Op de foto mijn auto en een mini versie ervan