Wat is nou een schappelijke prijs om hem te verkopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Als het goed is, is hij verkocht voor 320 euro! Ze willen hem ook vanmiddag nog komen halen
Dus dan hoop ik heel hard dat vriendje 2e kerstdag met mij een camera wil gaan halen
Destino schreef:Als het goed is, is hij verkocht voor 320 euro! Ze willen hem ook vanmiddag nog komen halen
Dus dan hoop ik heel hard dat vriendje 2e kerstdag met mij een camera wil gaan halen
Bagheera_206 schreef:Destino schreef:Als het goed is, is hij verkocht voor 320 euro! Ze willen hem ook vanmiddag nog komen halen
Dus je bent hem nu kwijt. Fijn dat je hem zo snel kwijt bent. Dat wordt tussen Kerst en O&N nieuw een Canon scoren?
XNienke_ schreef:okee, help please!?
ik wilde voor kerst graag een goede camera,
ik heb de Sony cybershot DSC-H70
het is geen spiegelreflex maar kan volgens mij wel goede foto's maken.
ik wil het alleen gebruiken voor foto's voor vriendinnen enzo,
natuurlijk is zo'n klein compacte camera wel makkelijker, maar mijn vriendin heeft wel een spiegelreflex en dan krijg je wel meteen hele mooie foto's.
kan iemand mij vertellen wat jij zou doen??
camera houden of spiegelreflex..
alvast bedankt
Destino schreef:Leuke foto!
En wat fijn dat je hem zo snell hebt kunnen verkopen.
Heb vanavond 100 euro aan VVV bonnen gehad.. Maar die kun je volgens mij bij fotozaken niet inwisselen.
Echt balen, anders had ik die erbij kunnen leggen!
Zat ook al te denken om anders bijv een dekbedovertrek ofzo te kopen bij de hema, een duurdere die met VVVbonnen te betalen en dan terugbrengen en geld terugvragen. Zou dat gaan?
draaakje schreef:gewoon tegen je vriend zeggen dat je perse nu moet gaan omdat ze nu de cashback actie hebben(niet erbij vertellen dat die tot 31 januari duurt
)
ik ben sinds kort in het bezit van de canon eos 1100D met 18-135 mm lens erbij en ben er erg blij mee. hiervoor hadden we de 1000D en die heb ik heel snel kunnen verkopen.
dit waren mijn eerste foto's:
[ITP] Tinkers Indy en Izzy, voor mijn nieuwe camera
en een geluksmomentje
ben helemaal niet zo professioneel en goed als de meeste hier in het topic, maar hoop beetje bij beetje steeds wat beter te worden.
zit nog te twijfelen of de canon foto cursus iets voor mij zou zijn(cursus van 150 euro voor 25 euro, 1 dag) weet alleen niet of dat te moeilijk zou zijn voor mij. heeft iemand hier daar ervaring mee?