Ik ga onze kerstboom eens eventjes inspecteren, dan wordt het waarschijnlijk een kerstfoto'tje, tenzij mijn kat het ineens leuk vindt om model te spelen
Week 50Heb toch nog even getwijfeld om de foto van m'n kat te nemen Maar toch maar voor de kerstsfeer gegaan
Deetjeeuh schreef:Marit, hoe heb je zowel de lichtjes als je pop zo lekker licht gekregen? Ik zette alle lampen in huis aan Daarna ISO 6400, want dat kan nu met de 6D En vervolgens +1 stop overbelicht!
Tot nu toe alleen maar positieve dingen van je gehoord, hopelijk blijft dat zo. Met ISO 6400 heb je wel veeeel meer mogelijkheden ghehe.
Blehh, weer geen bijzondere foto van mij voor deze week maar het is de enige die deze week gemaakt is. Week 50
Aah dankjewel! Het was voor een schoolopdracht, we moesten een foto voor 1970 na doen qua licht.Voor school wel goed gelukt maar verder.. Hier zie je de foto die nagemaakt moest worden en de foto die ik heb gemaakt. https://www.facebook.com/lmkfotografie/ ... =1&theater
Marit schreef:Gaaf dat geel Melissa! Was dat echt zo gekleurd?Het lijkt erop dat er nog wel het een en ander is bijgekleurd aangezien ik wat 'bewerkings/kloon'strepen zie. Wel op zich leuke kleuring zo.