Enamorado schreef:Kan iemand mij helpen?
Ik zoek een klein cameratje naast mijn andere 2 camera's om in mijn zak mee te nemen.
Ik ben een semi proffesional maar ik wordt echt gek van alle testen op internet omdat die natuurlijk vaak over buitenfoto's gaan en niet over moeilijke binnenbak foto's zonder flits en paard in beweging.
wat zoek ik: en klein cameratje voor in mijn binnenzak voor "noodsituaties haha'
Ik vind het belangrijk dat hij bij 400 of 800 iso niet veel ruis heeft.
Als het kan een met een accu en geen losse batterijen.
En minimaal 3 x zoom.
Ik zat zelf aan een canon ixus 800 IS te denken of een fuji 31 maar er zijn er vast wel meer en ik weet het niet meer zo langzamerhand...
Oh de manuel stand vind ik erg belangrijk. Daar doe ik altijd alles mee en ik wil zelf de sluitertijd en diafragma in kunnen stellen....
Het spijt me, maar ik vind dit een rare vraag. Mag ik vragen wat voor twee andere camera's jij als "semi-professional" al hebt? Uit je vraag maak ik namelijk op dat je op zoek bent naar een simpel en klein cameraatje met goede ruisprestatie, voor "noodgevallen in donkere binnenbakken". Als je op zoek bent naar een simpel klein cameraatje én je jezelf "semi-professional" noemt, neem ik aan dat je al twee leuke camera's in bezit hebt. Geloof me: met een beetje semi-professionele camera kom je in noodgevallen verder dan met een "simpel cameraatje met goede ruisprestatie".
Daarnaast: met een beetje pech zit je in binnenbakken zó aan ISO3200.