Kies uit welke je wilt>>klik dan op Download PC / Mac OS X>>klik dan op opslaan (wel in een map waar je het terug kan vinden>>mijn documenten>>naar de map waar ze in staan>> dan selecteren>bestand>bestanden uitpakken>> start>configuratiescherm>lettertypen>> bestand>nieuwe lettertype instaleren...>> ga dan naar de map waar ze instaan>alles selecteren>ok>> en ze staan ertussen!!!
Als je die lettertype hebt uitgepakt, kun je gewoon op het icoontje klikken met rechtermuisknop en dan 'kopieren' en dan daar bij die lettertypen, kun je gwoon met rechtermuisknop op dat witte tussen die andere icoontjes klikken en dan plakken ..
Hooii.. kan iemand mij mss even wat uitleggen? Ik wil 2 foto's op 1 achtergrond maken maar dat lukt niet echt.. Ik heb gedaan: * foto uitgeknipt. * foto op achtergrond geplakt. *Nog een foto uitgeknipt.. *op achtergrond geplakt.. Maar toen gebeurde dit: http://i12.tinypic.com/30sk9bb.jpg
Ik kan wel met het stempeltje overweg Maar ik heb het al geprobeer hem langerte maken maar dan moet ik er een stuk wit aan maken maar ik weet niet hoe dat moet