[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

iilse

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 20:52

Aaah wat een geweldig verhaal!!! En ik het lees het nu pas! echt leuk Haha!

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:06

S U P E R ! ! ! Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:10

VOLGENDE DEEL! Haha!
Hahaha ik heb lekker meer als 1500 woorden! Clown

Ik voelde een hand over mijn hoofd strelen, en kwam weer langzaam bij zinnen. Ik zag Jack over me heen hangen. Ik kreunde, en hij hielp me overeind. `Jack` fluisterde ik `I was so scared` Hij drukte me tegen zich aan en zei sussend:`Ssssst, I know, I know.` Voorzichtig deed hij mijn knoopjes weer vast. Hij tilde me op, en wou me naar het hotel dragen. Ik dacht aan vanmiddag, dat ik niet wou dat hij met koffers ging sjouwen, en zei: `I can walk Jack…` Hij wou protesteren, maar ik ging al staan. Hij ondersteunde me, en onder het licht van de maan dat ons de weg liet zien, liepen we terug naar het dorp. Ik vertelde hem hoe ik vast was komen te zitten, en hoe Mike me probeerde te verkrachten. `There they come!` hoorde ik Marieke roepen toen ze ons de straat in zag lopen. Ze kwam naar ons toegerend, zag dat ik gewond was, maar vroeg niets. Ze ondersteunde me, zodat Jack me los kon laten. Meteen pakte Jack zijn zwaard, en liep snel naar het hotel toe. `Where are Will and Mike?` riep hij, en liep naar binnen. Iedereen keek hem verbaasd aan. `They are still looking for [***], why?` zei mr.Gibbs. Jack keek woedend. `Mike tried to rape [***], and when I tried to kill Mike, Will stood up for him, and they ran awat together!` De mannen staarden hem aan. Toen kwam ik binnen met Marieke. De mannen keken me onderzoekend aan, en Jack keek bezorgd. Hij hielp me naar boven, en toen ik in onze kamer voor de spiegel stond zag ik het. De plaatsen waar Mike me geslagen had waren rood en dik. Jack maakte wat doeken nat, en gaf die aan mij. Ik legde ze voorzichtig op mijn plekken, en ging op bed liggen. Jack gaf me een zoen, en legde de deken over me heen. `I`ll be here in a minute, I just want to tell the guys what happened.` Ik knikte begrijpend, en Jack ging naar beneden. `Mag ik binnenkomen?` hoorde ik de stem van Kelly achter de deur. `Ja` zei ik, en de deur ging langzaam open. Aarzelend liep Kelly naar mijn bed en ging op het randje zitten. `Ik wou gewoon even zeggen, sorry van vanmiddag…` zei ze vol spijt. Ik keek haar aan en zei:`Dat was ik allang vergeten joh…maar het spijt mij ook.` Ze glimlachte, en omhelsde me. `Jack vertelt beneden wat er gebeurd is…` zei ik. `Ja, ik ga. Ga jij maar lekker slapen…` zei ze, en liep de deur uit.

Jack ging naar beneden, en de mannen, Marieke en Kelly liepen achter hem aan, en gingen zitten in de eetzaal. Hij vertelde wat er gebeurd was, en de bemanning konden hun oren niet geloven. Marieke barstte in huilen uit als ze het hoort, en iemand kwam met het idee ze morgenochtend meteen op te sporen, en ze te laten gerechtstellen. Voor Jack. Iedereen wist dat Mike en Will geen kant op kunnen op het eiland, en dat is was ook de enige reden om geen nachtelijke speurtocht te organiseren.

Jack liep zachtjes onze kamer binnen, kleedde zich uit en kwam naast me liggen. `Are you asleep?` fluisterde hij. `No` fluisterde ik terug, `I can`t sleep.` Jack zuchtte en trok me tegen zich aan. Ik voelde me weer veilig, ookal wist ik dat Will en Mike nog ergens rondliepen. `I won`t loose you out of my sight from now` fluisterde Jack `you have to tell me if you want to go away, do you promise me that?` Ik knikte, en zei zachtjes:`Yes` Ik viel uiteindelijk in slaap in Jack`s armen. Midden in de nacht werd ik gillend wakker. Ik zat recht overeind, en was nat van het zweet. Opeens voelde ik armen om me heen, en gilde, nog half in shock van de nachtmerrie, die uiteraard over het incident de avond ervoor ging. Ik probeerde de armen van me af te slaap, maar ze trokken me tegen een breed lichaam aan. Pas toen ik Jack`s stem hoorde: `Honey, honey! It`s okay! It`s just me!` keerde ik terug naar de realiteit, en huilend legde ik mijn hoofd tegen hem aan. Hij liet me niet los, maar wiegde me heen en weer, terwijl hij sussend:`Ssssst, it`s okay, it`s okay now` zei. Ik kalmeerde weer wat, en ging weer liggen. `I will get Mike, and kill him with my own bare hands` nam Jack zich voor, en we vielen weer in een onrustige slaap.
De volgende ochtend was het opvallend stil bij het ontbijt. Kelly en ik probeerden Marieke een beetje te troosten, Jack zat zich alleen maar boos te maken als hij aan Mike of Will dacht, en de bemanning durfde bijna niets te zeggen. Na het ontbijt gingen de mannen op weg, om Will en Mike te zoeken. Marieke kon niet stoppen met huilen, en ik was ook wel bezorgd om Will. Hij kon wel een fout gemaakt hebben, maar was hem doden de enige oplossing? Was dat de straf die hij verdiende?
Eigenlijk had ik wel zin om het hotel even uit te gaan, maar ik had Jack wat beloofd… `Zullen we anders een eindje gaan wandelen? Dan kun je even ergens anders aan denken!` zei Kelly tegen Marieke en mij. Marieke knikte ja, en ik aarzelde. Als ik hier zou blijven, zou ik alleen zijn…Ik besloot met hen mee te gaan. We liepen arm in arm het dorp uit, Kelly en ik kletsten ronduit over van alles en nogwat, om Marieke`s gedachten een beetje af te leiden. We gingen een stukje de heide op. De natuur was hier mooi, en eindelijk kon ik ook een beetje genieten. Marieke was alweer een beetje losgekomen, en lachte zelfs zo af en toe al! Opeens zei Kelly:`Huh! Zagen jullie dat?` Marieke en ik keken haar verschrikt aan. Wat zou ons nu weer voor verschrikkelijks staan te wachten? `Wat?` vroeg ik. `Ik dacht..ik dacht dat ik een kindje zag rennen!` zei Kelly. Ik slaakte een zucht van verlichting. Een kindje… `Kan niet` zei ik. `Kijk!` riep Marieke `kijk daar staat een kindje!` Ik keek naar de richting waarin ze wees, en zag inderdaad verderop een kindje staan, in het wit gekleed. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes, ik kon het niet goed zien door de zon. `Kom, we gaan ernaartoe!` zei Kelly, en haastig liepen we de weide over richting het kindje. Toen we dichterbij kwamen zagen we dat het een meisje was, van een jaar of 4. `Dit kan toch niet?` zei ik `iedereen was van het eiland af!` `Misschien hebben haar ouders haar per ongeluk achtergelaten?` giste Kelly. `Maar hoe kan zo`n kind van 4 zichzelf redden?` vroeg Marieke zich af. We kwamen dichterbij, en het kindje keek ons aan. `Hoi` zei ik. Het meisje bleef staan, en zei niets terug. Ik keek een beetje onzeker naar Kelly en Marieke, en ging toen op mijn hurken voor het kindje zitten. `What`s your name?` vroeg ik. Het meisje zei niets, maar pakte mijn hand en trok me mee. Ik keek verbaasd naar Kelly en Marieke, en liep met het meisje mee. Ze trok ons mee over kleine paadjes op de hei, en nadat we zo`n 10 minuten gelopen hadden, stopten we. Ik keek het meisje vragend aan. Ze liet mijn hand los, ging op haar knietjes zitten en begon zand weg te vegen. Ik dacht dat ze gek was, en vroeg aan Marieke:`Wat doet ze nou?` `Ze graaft iets op` raadde Kelly. Ik ging op mijn hurken ernaast zitten, en keek naar het zand, opeens zag ik iets dat op steen leek, en keek achterom, naar Kelly en Marieke. `Steen!` zei ik. Kelly en Marieke kwamen erbij, en we hielpen het zand van de steen af te halen. Het was allemaal los zand, en er lag geen dikke laag op, dus het duurde ook niet lang voor we zagen dat het een luik was. Er zaten 2 dikke verroeste ringen aan. Het kindje wees naar het luik. `Open?` vroeg ik. Het meisje zei niets, en wees alleen maar. Kelly en ik trokken allebei aan een ring, maar er zat weinig beweging in. Toen grepen we allebei dezelfde ring, en trokken zo hard we konden. Toen ging het luik open. Daarna deden we de andere deur. We keken het luik in. Er liep een trap naar beneden, en het was erg donker. Marieke, Kelly en ik keken elkaar angstig aan. Hoe zou dit nou weer aflopen? Ik ging op de grond liggen, en riep:`Hello?` De echo weerklonk in de ruimte onder de grond. `Is anyone there?` Opeens hoorden we een gedempt geluid. We keken elkaar met grote ogen aan. Het kindje nam mijn hand, en wou me meetrekken, de trap af. Ik trok mijn hand terug en keek angstig naar Kelly en Marieke. `Ga maar,` zeiden die `we zijn achter je!` Ik liep aarzelend het trapje af, en stond een moment onderaan de trap stil. Ik zag het meisje niet meer, toen ik opeens wat in mijn handen gedrukt kreeg. Het was een fakkel! Daarna gaf het meisje me lucifers aan. Ik deed de fakkel aan, en keek onderzoekend in het rond. Het meisje pakte me weer bij de hand, en trok me mee, de ruimte in. Kelly en Marieke kwamen achter ons aan. Het was een soort gang. Ik zag een gat in de muur, als een soort deuropening, maar we liepen door. Bij de volgende opening hield het meisje halt, en wees naar binnen. Ik keek haar vragend aan. Wat wilde ze? Wat zat er in die ruimte? Opeens hoorden we weer het geluid: Hmmm! Het klonk als een persoon, die gekneveld was. Ik hoorde dat het geluid nog geen 5 meter bij me vandaan kwam. Ik deed een paar stappen naar voren, hield mijn fakkel voor me, en zag toen vastgebonden op een stoel zitten, gekneveld: Will!
Laatst bijgewerkt door Monchou op 02-09-06 21:16, in het totaal 2 keer bewerkt

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:11

yes, ga snel lezen Haha!
Edit : Je hebt het weer geweldig geschreven Haha!
Super!!!!!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:20

*giechel* Clown
Je zou denken dat we alles al meegemaakt hebben... Lachen Tong uitsteken

stefanietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:20

haha jaah Tong uitsteken
Echt leuke verhalen telkens Haha!
Ze maken echt een hoop mee!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:21

Haha ja.. maarja.. Jack Sparrow he! Clown Je kent hem niet anders! Haha!

stefanietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:24

Het is eigenlijk martine die het meeste meemaakt haha Tong uitsteken
Maar het is wel heel leuk hoor

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:26

Jawel he,.. Nagelbijten / Gniffelen
Komt ook omdat ik het in de ik-vorm schrijf..
En omdat ik egoistisch ben.. Nagelbijten / Gniffelen *blijkbaar Scheve mond *
Ik zal erop letten! Haha! Maar ik heb al een plannetje bedacht wat betreft Marieke! Haha!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:27

super stuk
oeh heeft mike dat gedaan?
hoop overmorgen op een nieuw stuk
wat kan je super schrijven
zit en typefout ergens in geloop ik

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:28

Citaat:

Wat bedoel je hier precies mee? Vork

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:31

wauwie, wat leuk en vooral heel spannend.

mate.. wat doe je weer je best voor ons. een dikke kus voor je Lovers Kusje

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:33

run awat moet denk ik away zijn
dat bedoelde ik

maar zelf ook typefout:p

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:34

Haha maakt niet uit! Knipoog
Ja..ik maak idd wel typefouten.. Clown
Komt omdat ik zo snel probeer te zijn! Bloos

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:35

G E W E L D I G ! !
het is elke keer weer super!! Haha!
je hebt in totaal 30 paginas en 25.596 woorden!! Bloos! Bloos! Tong uitsteken

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:37

FreiaLover schreef:
Haha maakt niet uit! Knipoog
Ja..ik maak idd wel typefouten.. Clown
Komt omdat ik zo snel probeer te zijn! Bloos

haha nou ja lezen we wel over heen hoor.
Clown
tenminste het maakt mij niks uit
maakt je verhaal er zekers niks minders om

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:38

Weer geweldig hoor!
Ben echt verslaafd, en die stomme Mike Ach gut
Nu moet hij wel met een heel goed excuus komen voor ik hem wil vergeven Clown

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:42

Whaha hij is gewoon evil! Boos! Clown

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:43

Wauw!!!
Helemaal Vet!!!
Ik wist wel dat Will niet slecht was (althans dat neem ik nu ff aan )
oeh, heb zo'n zin in het volgende stukje *LOL*
ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat meisje nou op het eiland komt Lachen
Ben heel benieuwd Haha!
en het is mooi dat je al een idee hebt hoe het verder gaat Knipoog
dat schrijft voor jou een stuk makkelijker Knipoog
en als het voor jou makkelijk schrijft is er sneller een nieuw stukje Vork (hoezo ongeduldig) Nagelbijten / Gniffelen
nouja gewoon helemaal weer een top stuk Haha!
hoop dat er zo gauw mogelijk weer een stukje komt *LOL*

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:44

nujaro schreef:
Wauw!!!
en als het voor jou makkelijk schrijft is er sneller een nieuw stukje Vork (hoezo ongeduldig) Nagelbijten / Gniffelen
nouja gewoon helemaal weer een top stuk Haha!
hoop dat er zo gauw mogelijk weer een stukje komt *LOL*

hhaah ben ook ongeduldig.
maar jij zegt het effies Haha!

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:45

Toushie schreef:
super stuk
oeh heeft mike dat gedaan?
hoop overmorgen op een nieuw stuk
wat kan je super schrijven

Hoezo overmorgen? Bloos
Heb ik wat gemist ofzo? Tong uitsteken

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:46

Haha maandagochtend pas vrees ik voor jullie.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik schrijf inderdaad al een heel stuk gemakkelijker als ik van tevoren het hele verhaal al in mijn hoofd heb...dan typ ik zo door! Haha!

Als ik terplekke moet gaan zitten verzinnen gaat het heel langzaam... Scheve mond Knipoog

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:48

ik zou te weinig geduld hebben om zo veel te typen Tong uitsteken
Maar ik ben zéér blij dat er mensen zijn die het wel kunnen want anders zou niemand jou S U P E R verhalen kunnen lezen Boos!
Maar gelukkig kan dat wel Haha!
Maar ik vind egt dat je super verhalen schrijft!! Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:49

Whaha nou zeg... Bloos Wordt er bijna verlegen van.. Bloos
Dankje! Haha!
Ik had dit ook echt nooit zo lang volgehouden als ik jullie niet had! Tong uitsteken Ik vind het leuk, omdat jullie het zo leuk vinden! Lachen

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:51

Ja, ik ga ook naar bedje toe! Doei!

Tot maandag pas! Boos!
*Heel misschien morgen nog HEEL even*
Kus!