mehorslady schreef:hoop het
ik ga nu wel ff typen, maar ik weet niet hoever ik kom
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

mehorslady schreef:hoop het

succes

kiimmie schreef:zou je ook een mooi stuk in een korte tijd kunnen schrijven![]()
ik vind hem egt super

maylolover schreef:wauwwwww gaaf stuk hoor

babe schreef:Ja zeker mee naar een uitgever gaan!
Mooi stuk!
Maar je moet het nog wel even nalezen.. volgens mij verwissel je weer personen
In de 5e alinea , verwissel je mark met david.
En in de 7e de laatste regel moet rebecca zijn.
dankje wel dat je het ff zei

_Tam_ schreef:Leuk stuk!!
En ja je moet er mee naar de uitgever gaan!![]()

MirZam schreef:Idd echt een super verhaal. Zou het echter niet te lnagdradig maken door er iedere ker weer een wending aan te geven.. verder super! en idd wel een idee om ermee naar een uitgever te gaan.. vraag wel toestemming aan degene die heet eerste stuk heeft geschreven.

kiimmie schreef:mooi weer... i like it... naar de uitgever brengen? jah dat zou je zeker kunnen proberen... ik denk dat ze het een heel goed verhaal zullen vinden, maar misschien kan je beter sommige zinnen korter maken, zodat het vlotere zinnen worden... maar ik zou het zeker proberen bij een uitgever als ik jou was
nujaro schreef:MirZam schreef:Idd echt een super verhaal. Zou het echter niet te lnagdradig maken door er iedere ker weer een wending aan te geven.. verder super! en idd wel een idee om ermee naar een uitgever te gaan.. vraag wel toestemming aan degene die heet eerste stuk heeft geschreven.
ik heb al toestemming

MirZam schreef:nujaro schreef:ik heb al toestemming
Nou waar wacht je op
nujaro schreef:PS. voor de mensen die mij nog steeds geen antwoord hebben gegeven op de vraag: Vinden jullie dat ik ermee naar een uitgever moet gaan?
graag nog even doen

het moet natuurlijk niet te dun worden

__Daantjee__ schreef:weer super stuk jeltien! op hoeveel blaadjes kom je nu ong ?het moet natuurlijk niet te dun worden