"Wat is het hier lekker weer zeg! Hmm!" Meredith haalde haar hand door haar haren en klopte Checkmate op zijn hals.
Checkmate hinnikte en liep zonder aarzelen zijn box in.
"Hey Mer!" Ludger, de broer van Markus trok plagend aan haar haren en Meredith lachte:"Hey! Jij ook hier!"
toen ze even later kletsend de stal uit liepen kwam Kurt hen tegemoed.
"Meredith, jij zou Shutterfly toch rijden?" Meredith zuchtte vermoeid. "Ik zou Shutterfly niet rijden Kurt, ik zou Checkmate rijden, en twee jonge paarden!"
Kurt mopperde een beetje en Ludger kwam tussenbeide. "Kurt, Checkmate is een geweldig paard, en een andere keus dan Mer hebben we niet voor het team, dus hou het een beejte gezellig, ok?" Mopperend liep Kurt weg.
"Jij bent ook een lekker ding Ludger, "We hebben geen andere keuze voor het team, fijn dat jullie het zo leuk vinden dat ik mee doe!" Lachend schudde Meredith haar hoofd. Ïs die broer van me weer aan het pesten mer?" Markus knipoogde en tilde Meredith met een zwaai op.
"Hallo zeg, kan het nog erger, Beezie in een rokje!" Meredith lachte en schudde haar hoofd."Hier krijg ik dus nachtmerries van! HEyy Schuyler! Wat leuk dat jij er ook bent!" Schuyler begon ook te lachen en zei:"volgens mij zaten we in hetzelfde vliegtuig...!" "Echt waar?" Meredith stak haar tong uit en steeg op. Donnerlittchen hinnikte en stapte vlot weg. Schuyler zat op haar hengst Carolus en was al wat meer ontspannen. "Meredith? ik dnek niet dat ikhet parcoours durf te springen!" Meredith ging naast haar stappen en zei:"dan maak je het Beezie wel erg makkelijk! Kom zeg, ze is de nieuwe vriendin van Rene, die mag toch niet winnen! Probeer het gewoon!"
Schuyler knikte en wilde wat zeggen. beezie, die aan kwam lopen was haar echter voor. "Voor jou is het niet Beezie, maar ELISABETH! Laat ik het niet meer horen hoor!"
Meredith beet op haar lip en mompelde achter Beezie's rug:"Goed BEEZIE!" Beezie draaide zich om..........