Week 7
Sneeuwklokjes in de avondzon.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariaMaaike schreef:LoveUggs: Wauw, knap gedaan met een zwarte hond en een zwarte achtergrond. En ook superscherp! Niks op aan te merken
Moet wel zeggen dat hij tijdens een cursus is gemaakt dus ik had wat hulp. Met name hoe ik mijn camera moest instellen, en de instellingen van de lampen. Maar inmiddels heb ik zelf een gave set aangeschaft dus ik hoop volgende week zelf iets te maken!
alles lag overhoop ivm het uitpakken en testen haha.

Ik zal eens kijken of ik hem wat anders kan bewerken!
DSC_0232 by Femke Slingerland, on Flickr
Misschien had ik het wel mooi gevonden als de achtergrond iets waziger was, zodat de aandacht extra naar het onderwerp getrokken wordt.
)
De scherptediepte kijkt ook fijn. Qua pose had ik het denk ik mooier gevonden als haar rechterbeen niet gestrekt was, dit kijkt voor mij een beetje vreemd.
Mooie nieuwsgierige blik. Het licht en de compositie vind ik ook goed gekozen.
Vooral de warme kleuren en de scherpte op het paarse bloemetje. De compositie vind ik ook interessant, dit vind ik zelf bij macrofotografie nog wel eens lastig.
dat is al een kunst op zich wat mij betreft
Misschien had je nog wel iets meer contrast toe kunnen voegen of de lichtste vlakken iets donkerder kunnen maken?
Ik blijf er naar kijken, maar hoe langer ik kijk, hoe duizeliger ik word. Erg mooi gemaakt en de sobere kleuren passen er goed bij.
Ik vind de kleuren ook goed in balans!
Mooi scherp en sobere kleuren die passen bij de sfeer van de foto.

De foto was misschien wat spannender geworden als je de focus/scherpte vooral had gelegd op de voorste bloem.
Ik ben wel benieuwd hoe de foto eruit had gezien als je zelf nog iets lager bij de grond had gezeten.
maar dan vond ik hem niet interessant genoeg.
Leuk om te horen! Het zand is wel echt zo licht daar, maar misschien had ik dat wat donkerder kunnen maken zodat de pony er nog wat meer uit zou springen ja!
heb er ook echr verder niks aan gedaan was even zo momentje hee mooie wolken klik :p
xEliesx schreef:xMayo Wauww mooie afsluiter! Wat een heerlijke blik van de hond en ook superscherp vastgelegd! Hoe krijg je de hond zo mooi scherp en de achtergrond zo wazig? vind dat in deze foto echt iets toevoegen, de hond knalt daardoor van het scherm!

_DSC8672FACEBOOK by Marjolein Schouten, on Flickr

IMG_02701 by Mandy Minnen, on Flickr
Hoe dat?
, het zwart wit vind ik daarin ook een mooie toevoeging
. Zelf vind ik hem iets te verzadigd in kleur daardoor lijken de kleuren minder realistisch.