[FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 21:53

Bedankt voor de uitgebreide feedback! _/-\o_

Week 7
Sneeuwklokjes in de avondzon. :)
Afbeelding

Talithah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 21:57

Hannemarie schreef:
Thanks voor je feedback MariaMaaike :*

Ja ook namens mij, leuk en positief

Talithah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:08

week 7

Afbeelding

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:36

MariaMaaike schreef:
LoveUggs: Wauw, knap gedaan met een zwarte hond en een zwarte achtergrond. En ook superscherp! Niks op aan te merken :D

Dank je wel! :D Moet wel zeggen dat hij tijdens een cursus is gemaakt dus ik had wat hulp. Met name hoe ik mijn camera moest instellen, en de instellingen van de lampen. Maar inmiddels heb ik zelf een gave set aangeschaft dus ik hoop volgende week zelf iets te maken!

Spoiler:
Let niet op de rommel :+ alles lag overhoop ivm het uitpakken en testen haha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:48

Wat een mooie set! Ik wil me ook wat meer verdiepen in studiofotografie maar geen idee waar ik moet beginnen :') Welke set heb je?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:49

MariaMaaike schreef:
Wat een mooie set! Ik wil me ook wat meer verdiepen in studiofotografie maar geen idee waar ik moet beginnen :') Welke set heb je?

Ik stuur je een pb!

kirsten4

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:56

Dankjewel MariaMaaike ! :D

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 08:42

Dank je voor je feedback MariaMaaike! :) Ik zal eens kijken of ik hem wat anders kan bewerken!

LoveSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 17:42

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 17:53

Omdat ik het heel erg waardeer dat zoveel mensen de moeite nemen om feedback te geven op alle foto's wil ik niet achterblijven.
Zelf ben ik nog een totale beginner, dus kan ik niet heel veel zeggen over de kwaliteit/ het technische aspect van een foto. Mijn feedback zal dus vooral gericht zijn op het gevoel/sfeer die de foto bij me oproept.

Feedback week 6

Annetjuuh fijne sfeer en mooie kleuren. Misschien had ik het balkje? linksonder nog weg gewerkt/weg gesneden, maar echt een heel mooie foto! :)

Arianne Wat een mooie lucht heb je vastgelegd, mooi lijnenspel! De kleuren vind ik wel wat vlak, maar dat kan ook aan mijn computer liggen.

Athelas Mooi landschap, waar is dit? Het paaltje op de voorgrond vind ik leuk omdat dit diepte geeft aan de foto, wel maakt de horizon in het midden de foto voor mij iets minder spannend

Babette Wat een heerlijk vrolijk snoetje! Ik vind het mooi dat de foto licht is, maar dat het wit niet uitgebeten is. De compositie vind ik ook mooi.

Bellatrix Fijne sfeer heeft deze foto, de ruis? en omzetting naar zwart/wit vind ik goed bij de stoere foto passen. Zit echt actie in! :) Misschien had ik het wel mooi gevonden als de achtergrond iets waziger was, zodat de aandacht extra naar het onderwerp getrokken wordt.

BernetteO Ahhw heel schattig (kapitein op het schip) en lijkt ook mooi scherp! Waar iemand anders zei dat het misschien mooi was om ruimer te kaderen, zou ik deze misschien juist krapper hebben gemaakt, zodat de focus echt op de hamster komt te liggen. (smaken verschillen ;) )

Bo_Y Lief plaatje! De hondjes staan er mooi op! Misschien was het leuk geweest als de achtergrond (in dit geval buiten) wazig was geweest, maar ik weet niet of dit tot je mogelijkheden behoorde :)

Calice Éen woord... Prachtig! Mooie compositie maar bovenal de liefde die je hier hebt weten vast te leggen... :+:

Cathyenbeau Prachtige kleuren en sereen sfeertje! Ik had het wel mooi gevonden om nog iets meer van die prachtige lucht te zien!

Cynn Superknap dat je deze snelheid zo scherp hebt weten vast te leggen! Mooie heldere kleuren ook.

Fading Prachtig vogeltje, heel mooi scherp ook! Ik had misschien een beetje boom weg gesneden omdat het de aandacht een beetje van de vogel afhaalt. Mooie felle kleuren ook trouwens!

Fem Mooie foto en make-up! Het licht past goed bij de sfeer vind ik. Highkey wordt dit genoemd toch? Erg geslaagd!

Fientj Prachtig! felle heldere kleuren, mooie scherpte en symmetrie! Ik bleef er lang naar kijken

Fris Mooie rustige sfeer in deze foto, mede door de zachte kleuren. :) De scherptediepte kijkt ook fijn. Qua pose had ik het denk ik mooier gevonden als haar rechterbeen niet gestrekt was, dit kijkt voor mij een beetje vreemd.

GerdjeHoran Prachtige plaat, straalt kracht maar ook kwetsbaarheid uit. De compositie van het paard en de omgeving vind ik ook mooi. De foto lijkt wel iets verscherpt, maar dat komt misschien door het uploaden?

Gianti Ahhh gossie wat een dotje! :) Mooie nieuwsgierige blik. Het licht en de compositie vind ik ook goed gekozen.

hamsterfan Erg leuk bedacht zo met die lichtjes, geeft een mooie zachte sfeer, zwart/wit vind ik hier ook goed bij passen. Er lijkt wel een beetje ruis in de foto te zitten, maar dat stoort mij niet echt.

Hannemarie Ahh wat een schatje! Compositie en de blik van het kindje zijn prachtig! Bij mij lijkt de foto niet helemaal scherp op de oogjes, maar dat kan ook door het uploaden komen. Vind het ook wel iets "zachts" aan de foto geven.

horses_m Heel erg mooi! Kunstwerkje wat mij betreft! Prachtige scherptediepte, mooie compositie en scherp op het oog en ik vind de heldere kleuren er ook goed bij passen.

Iselda Mooi scherp op het sneeuwklokje en daardoor ook een goede compositie. Door de kleuren oogt de foto nu een beetje sober (dat kan de bedoeling zijn geweest natuurlijk) maar als je meer een lentesfeertje neer wilde zetten, zou ik de foto wat lichter hebben gemaakt.

jesicaaaa In deze foto vind ik vooral de warme, zachte kleuren prachtig. Mooie foto! Ik ben wel benieuwd hoe de foto eruit had gezien als je een wat lager standpunt had gekozen.

JewEmm Creatieve uitsnede, mooie felle kleuren en ook nog scherp! De actie spat er vanaf.

Kirsten4 Wat een mooi sereen plaatje. De pony staat er mooi op (scherpte mooi op het koppie) en ik vind de compositie spannend door het bos op de achtergrond en het pad rechts. De kleuren zijn ook mooi zacht, maar het zand had ik misschien wel iets donkerder gemaakt.

LoveSenna Wauw deze foto spreekt me echt aan! :) Vooral de warme kleuren en de scherpte op het paarse bloemetje. De compositie vind ik ook interessant, dit vind ik zelf bij macrofotografie nog wel eens lastig.

LoveUggs Nog zo'n mooie foto! Superscherp, prachtige blik en heel erg knap dat je de donkere hond nog zo mooi uit de donkere achtergrond laat springen, super! :)

magda_90 Wat creatief bedacht! Deze foto vertelt echt een verhaal :) dat is al een kunst op zich wat mij betreft :) Misschien had je nog wel iets meer contrast toe kunnen voegen of de lichtste vlakken iets donkerder kunnen maken?

MariaMaaike Een prachtig rustgevend plaatje. Mijn oog gaat direct naar de zwaan (mooi scherp ook) en de omgeving heb je ook mooi vastgelegd.

Mariett Nog zo'n creatieve foto met een lichtsnoer, geeft een mysterieuze sfeer! Misschien wel een beetje donker, maar ik weet ook niet zo goed hoe je dat anders had moeten doen, leuk bedacht in ieder geval!

MarijeR Wow bijzonder! :) Ik blijf er naar kijken, maar hoe langer ik kijk, hoe duizeliger ik word. Erg mooi gemaakt en de sobere kleuren passen er goed bij.

Marjoow Mooi sfeerplaatje en een creatieve uitsnede :) Ik vind de kleuren ook goed in balans!

MarjanB Prachtig gemaakt! :) Mooi scherp en sobere kleuren die passen bij de sfeer van de foto.

MichieldeM Wauw.. heel mooi landschap met warme kleuren en prachtige lijnen! Was denk ik wel mooi geweest als je zelf iets meer naar links had gestaan op de foto.

Murosch Mooie foto! Goede scherptediepte met de scherpte op 't koppie! En het rood knalt eruit, wat ik echt een toevoeging vind aan de foto. :)

Nayomie Wat een bijzondere foto, is het een uiltje? Ik vind het knap dat al het wit niet overbelicht is geworden, maar ook niet grijzig! Het onderwerp gaat ook niet op in de achtergrond, wat me erg moeilijk lijkt met al dat wit :)

NESCAFE Ahww deze is echt té schattig gewoon! Ook erg mooi met de scherptediepte en de houding van het neushoorntje! Prachtig sfeertje zo met de iets vergrijsde kleuren :+:

Niobe Prachtig! Heerlijk dromerig zacht sfeertje! Mooi hoe de brug links in de foto "wegloopt" De lucht vind ik wel een beetje aan de lichte kant.

Nooor_ Lieve, nieuwsgierige foto en ook mooi scherp op het voor ons rechter oogje. Misschien had ik deze foto een klein beetje lichter gemaakt.

Nynkster Mooie zachte foto! Ik had een "staande" foto ook wel mooi gevonden, zodat er iets meer wit verdwijnt. Het koppie springt er voor mij echt uit, mooi vastgelegd! :)

Pauley Wat een kleurenpracht, daar word ik vrolijk van :) De foto was misschien wat spannender geworden als je de focus/scherpte vooral had gelegd op de voorste bloem.

Quir Wat een mooie, vrolijke foto en ook mooi helder! (lijkt me heel moeilijk als je indoor foto's maakt) De compositie vind ik ook goed, maar het was misschien wel mooi geweest als de voeten van het meisje er nog op hadden gestaan.

R_emkee Mooie, woeste wolken. Deze had je met een telefoon gemaakt toch? Dat zie ik er niet direct aan af. Wel had ik het stuk kozijn weg gesneden, dit leidt af van de mooie wolken.

Revanches Prachtige sfeer heeft deze foto, vooral de kleuren en de houding van het kindje vind ik prachtig! Ik had misschien nog een stukje van de linkerkant gesneden, zodat de nadruk meer komt te liggen op haar engelachtige gezichtje.

rosslover Mooie foto en ook goed omgezet naar zwart/wit! Stoere plaat met actie en een leuke compositie zo.

Sharani Oh wauw... ik ben jaloers... Prachtig! Technisch kan ik er niet zoveel over zeggen, geen idee hoe je dit natuurverschijnsel het beste vast kunt leggen. Deze vind ik in ieder geval heel mooi met de heldere kleuren en mooie sterrenhemel.

Talithah Ahhh wat een dotjes en knap dat ze ook zo goed bij elkaar blijven zitten! Leuke compositie zo in dat oude bootje. Mooie zachte kleuren ook! :) Ik ben wel benieuwd hoe de foto eruit had gezien als je zelf nog iets lager bij de grond had gezeten.

tesseke Prachtig sfeertje, mooi de onscherpte op de boom en superscherp op het hondje, geeft een mooie dynamiek aan de foto vind ik. De kleuren vind ik ook passen bij de sfeer, zacht en sober (lekker winters :))

xMayo Wauww mooie afsluiter! Wat een heerlijke blik van de hond en ook superscherp vastgelegd! Hoe krijg je de hond zo mooi scherp en de achtergrond zo wazig? vind dat in deze foto echt iets toevoegen, de hond knalt daardoor van het scherm!

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben/ er blij mee zijn. Na de discussie van laatst ben ik ook wel wat huiverig om feedback te plaatsen, vooral omdat ik er helemaal geen verstand van heb. Ik heb mijn best gedaan om bij iedereen vooral de goede punten van de foto eruit te pikken. Iedereen neemt de moeite om hier iedere week iets te plaatsen, dus dan vind ik ook dat iedereen in het algemeen al een dikke pluim heeft verdiend voor de inzet! :j
Laatst bijgewerkt door xEliesx op 14-02-18 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 18:02

Bedankt voor het complimenten xEliesx en MariaMaaike!!

Ik ben persoonlijk altijd blij met de feedback! Altijd interessant om te zien wat een ander van je foto vind en wat je eraan kan veranderen, verbeteren of juist goed bezig bent :j !

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 18:38

Dank je wel xEliesx!

We hadden een lamp achter de hond staan en deze dan heel licht op de achtergrond laten schijnen. Zo kwam de zwarte hond 'los' van de achtergrond

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 19:22

Dankjullie voor de feedback! Ik heb hem bewust een stuk donkerder gemaakt, vond ik leuk. Dus er zit genoeg ‘licht’ in de oorspronkelijke foto :) maar dan vond ik hem niet interessant genoeg.
En ik weet eigenlijk ook niet wat het voor moet stellen hoor. Ik ben het, met mijn mobieltje die op zaklamp modus stond. Camera op een statiefje en ik liep ervan weg.

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:03

Dankjewel xEliesx :D Leuk om te horen! Het zand is wel echt zo licht daar, maar misschien had ik dat wat donkerder kunnen maken zodat de pony er nog wat meer uit zou springen ja!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:45

@elies haha ja dat klopt ;) heb er ook echr verder niks aan gedaan was even zo momentje hee mooie wolken klik :p

Hier mijn week 7
Afbeelding

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 22:10

Bedankt beide voor de feedback :)

Talithah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 22:26

Dank je wel xEliesx!
zal volgende keer eens proberen maar langs de sloot plat liggen of op knieën is vaak heel moeilijk, weinig ruimte maar heel erg bedankt voor de tip

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 16:47

Super bedankt allemaal voor de feedback van de vorige ronde! :)

xEliesx schreef:
xMayo Wauww mooie afsluiter! Wat een heerlijke blik van de hond en ook superscherp vastgelegd! Hoe krijg je de hond zo mooi scherp en de achtergrond zo wazig? vind dat in deze foto echt iets toevoegen, de hond knalt daardoor van het scherm!

Door maximaal in te zoomen en de hond ver van de achtergrond vandaan te hebben. De bomen hier op de achtergrond waren nog een heel eind weg :D

Week 7 :)

Afbeelding_DSC8672FACEBOOK by Marjolein Schouten, on Flickr

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 23:28

Bedankt voor de feedback en de complimenten!

Ik heb gisteren helaas mijn been gebroken waardoor het lastig wordt voor mij om de aankomende weken nieuwe foto's in te leveren. Ik wil me niet gelijk afmelden, maar ik zal dus hoogstwaarschijnlijk enkel oude foto's inleveren voor de komende weken! Hopelijk kan ik het fotograferen snel weer oppakken en kan ik dan weer nieuwe foto's inleveren. :)

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:32

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:34

Oh jee, wat naar Fris :( Hoe dat?
Zou je niet mobielfotos kunnen maken? De kwaliteit is dan niet zo goed, maar je kan nog steeds oefenen met compositie etc :)

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 15:56

Dat is een hele goede! Zodra ik weer een beetje normaal mijn bed uit kan komen (na de operatie) is dat zeker een idee :) Ik ben aangereden door een scooter, meisje erop zag me niet door de zon. Echt heel erg balen maar niets aan te doen natuurlijk. Over twee weken word ik geopereerd eraan.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 12:22

Week 7
Afbeelding
Een winterkoning in de tuin.

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 13:31

MarijeR schreef:
Week 7
[ Afbeelding ]
Een winterkoning in de tuin.

Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar om vogels zo mooi op te foto te zetten.. <3

Fientj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 13:49

Bedankt weer voor de feedback iedereen.

Mijne is een beetje laat, heb een drukke week gehad! Maar bij deze

Feedback Week 6
Annetjuuh Hele mooie belichting zo. Hondjes zijn ook mooi scherp. Ik vind het zelf wel zonde dat die paar er links voor ligt. Misschien kan je deze weg snijden of weg bewerken?
Arianne Zeker mooie lucht, misschien kan je het contrast nog een beetje omhoog zetten zodat het nog meer benadrukt wordt.
Athelas  Mooi landschap! De foto zou je nog iets op kunnen lichten omdat hij nu een beetje donker is.
Babette Wat een mooie oprechte glimlach! Er zou nog net iets meer contrast in de foto kunnen zodat de foto iets levendiger wordt.
Bellatrix  Coole actie foto, is dit in een spin? Jammer dat er zoveel ruis in de foto zit maar dat zal waarschijnlijk komen doordat het een binnenbak geweest is.
BernetteO Leuk huisje heeft je hamster. Heb je de foto toevallig door het tralies heen gemaakt? Het lijkt alsof dat nog een beetje zichtbaar is op de voorgrond. Als je je diafgrama wat meer open zet (mits dat kan) dan verwijnd dat meestal wel. \
Bo_Y  Beterschap! Schattige hondjes:D
Calice Wat heb je de band tussen je zoontje en je pup mooi vast gelegd <3, het zwart wit vind ik daarin ook een mooie toevoeging
cathyenbeau Mooie zonsondergang in combi met de wolken en de bomen.
Cynn  Gaaf, zo mooi scherp en toch het gevoel hebben dat hij keihard gaat!
Fading Mooi al die zichtbare details in de veren van de vogel. Door de achtergrond komt tie ook goed naar voren. Ik had het persoonlijk wel mooier gevonden als je een klein stapje naar rechts had gezet zodat je het hele vogeltje op de foto ziet.
Fem Heel mooi portret, ook zeker complimenten aan je model dat ze haar make-up ook zo mooi gemaakt hebt. Verder mooie belichting! Persoonlijk vind ik het wel jammer dat haar haar niet helemaal scherp lijkt. Daardoor lijkt het iets neppig. Komt dit door scherpte diepte?
Fris Ten eerste beterschap met je been, hopelijk heb je er niet teveel last van. Mooie belichting in je foto, komt zowel je model als je achtergrond ten goede uit.
GerdjeHoran  Mooie foto, fijn dat het oog nog zichtbaar is ondanks dat het paard zo veel manen had. Zelf ben ik minder fan van het verscherpte effect in de foto, denk namelijk dat dat helemaal niet nodig was geweest.
Gianti  Kleuren en scherpte in de foto zijn erg mooi, misschien ligt het aan mij maar het lijkt alsof je licht teveel naar achteren schijnt en dus niet alleen op de hond.
hamsterfan  Juist leuk zo in het zwart wit! Mooie scherpe foto.
Hannemarie  Deze is ook zeker lief. Vind de belichting en compositie zeker mooi op deze foto. Hij lijkt niet helemaal scherp maar dat is waarschijnlijk effect van verkleinen/uploaden.
horses_m  Mooie scherpte diepte, vooral in het oog :D. Zelf vind ik hem iets te verzadigd in kleur daardoor lijken de kleuren minder realistisch.
Iselda Mooie close-up. Het sneeuwklokje zelf zou van mij nog iets lichter mogen zodat hij wat meer opvalt.
jesicaaaa Ik zie wel scherpte in de foto alleen niet in de hond maar in de bloemetjes net ervoor. Mooie compositie en kleurtjes van de heide!
JewEmm  Heel gaaf, mooi scherp ook. De lijn in de vogel van links onder naar rechts boven vind ik echt fantastisch.
kirsten4  Lieve foto, mooie scheptediepte. Het ponietje zou iets lichter mogen. Ik denk dat ik zelf iets meer richting een stuk met meer licht was gelopen zoals het stuk wat nu je achtergrond is.
LoveSenna Hele mooi close-up! Lekker scherp met een mooie achtergrond en kleuren.
LoveUggs  Wauwies heeeeeel mooi. Mooi gekozen ook die zwarte achtergrond.
magda_90  Leuke idee, door de grote pot komt het inderdaad nog niet helemaal over wat er nu gebeurt. Ik vind de belichting wel echt heel mooi.
MariaMaaike  Hele mooie foto met het licht en de scherpte diepte! De achtergrond kleuren passen ook mooi bij de algemene sfeer van de kleuren.
Mariett  Mysterieuze foto. Mooi dat je nog net een beetje licht ziet bovenin door de bomen heen. Ik weet alleen niet zo goed wat de sterretjes voor moeten stellen… Een soort licht in de duisternis effect?
MarijeR Super cool die dubbele belichting foto, zeker ook de combinatie van de foto's die je gekozen hebt, die versterken elkaar echt.
Marjoow Mooie scherpe foto. Kleuren en belichting vind ik ook goed. De compositie zou van mij iets meer met de focus op de rozet mogen zijn.
MarjanB Mooie Mysterieuze foto. Lijkt me een fijne lens om te hebben! Het kan aan mij liggen maar ik vind de foto een beetje wollig overkomen misschien omdat je een relatief lange sluitertijd hebt gepakt voor dit onderwerp. \
MichieldeM Wauw wat een mooie lucht, wat voor lens (hoeveel mm) zit er op de drone?
Murosch Dat is zeker een leuke, zo eentje zie je er niet zo vaak! Mooie scherpte diepte en algemene scherpte. Op de achtergrond lag sneeuw zeker? Geeft een cool effect.
Nayomie  Leuke (nep) uil! Mooie belichting ook. Misschien kun je met fotoshop of in lightroom de donkere lijn in de achtergrond iets lichtermaken zodat hij iets meer wegvalt.
NESCAFE  I'm in love, hele gave foto! Vooral de kleuren en belichting, super vet. Het enige kleine puntje wat ik persoonlijk mooier zou vinden als er in verhouding meer ruimte boven het neushoorntje zat als eronder.
Niobe Mooie belichting. Ook mooi dat het meisje zwart draagt in contrast met de lichte achtergrond. Voor mijn gevoel had het meisje nog net iets scherper gekunt maar dat kan weer een gevalletje verkleinen zijn geweest.
Nooor_  Gelukkig heb je altijd nog lieve ratjes om op de foto te zetten. Fijne scherpte diepte in deze foto!
Nynkster  Mooie compositie, doet de bouw van de pony ook optimaal naar voren brengen. De achtergrond is ook heel gaaf.
Pauley Interresante compositie! Wanneer het weer mooier weer wordt zou ik zoiets nog een keer op de foto zetten maar dan buiten met natuur licht. Dan komen de kleuren van de bloemen mooier uit! Binnen is het altijd lastig om ze ideaal op de foto te zetten omdat je toch snel wat licht mist.
Quir  Wat kijkt het meisje trots. Mooie compositie ook. Jammer dat de foto een klein beetje bewogen is en daardoor scherpte mist. Was het heel donker op dat punt in de hal?
R_emkee Niet een hele bijzondere foto. Het licht wat door de wolken valt is wel mooi met het contrast met de donkere wolken. Succes nog met verder klussen.
Revanches Mooie foto. De scherpte diepte kijkt heel fijn en ik vind de belichting ook erg mooi.
rosslover Mooie scherpe foto, ook dat hij een beetje scheef staat is goed geslaags! Heeft het paard altijd van die witte streepje op zijn neus?
Sharani  Super vet! Goed gelukt hoor. Als je je iso iets omlaag doet en je sluitertijd verlengt dan krijg je minder ruis in de foto en waarschijnlijk ook nog meer zichtbare sterren.
Talithah  Leuke foto! Ik vind het heel leuk om te zien hoe je al de feedback meeneemt en iedere week een betere foto inlevert!
tesseke Ik vind fantastisch! Die ogen en de kleine witte detailtjes in de achtergrond echt super vet.
xEliesx Deze staat er ook goed op hoor, knap dat je zo'n donkere kat op de foto hebt gekregen zonder dat de hele achtergrond overbelicht is! Het gezichtje is mooi licht maar het schaduw vlak helemaal links zou voor mij nog iets minder donker mogen. Omdat de rest van de foto wel mooi belicht is zou ik persoonlijk kijken of ik alleen dat vlak iets op zou kunnen lichten zonder dat het schaduweffect helemaal verdwijnt.
xMayo Mooie scherpe foto! Kleuren en belichting vind ik erg mooi. Er zou voor mij net iets meer ruimte boven het rechter oor mogen zitten. Nu tikt tie net niet tegen het randje aan.