Nayomie schreef:JewEmm: Aparte foto, ik krijg wel een soort buiging te zien in de foto, klopt dat?
Dat klopt. Dat is het effect van een groothoek lens. Je kan dit manipuleren, zodat het wel een vlak beeld lijkt, maar ik heb daar niet voor gekozen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Die mast vind ik juist wat toevoegen aan de foto.
Vind hem alleen net nog wat te centraal had de mast meer naar rechts geplaatst.
xMaxxiee schreef:Pff, ik ben een beetje inspiratieloos. Iets fotograferen wat geen hond of paard is is toch wel lastigEn al helemaal met die vieze regen van vandaag..
Iemand tips voor inspiratie?
Nayomie schreef:Sanne_com: De foto is niet scherp en vind hem eigenlijk niet fijn nabewerkt (randen van het paard bij de manen zijn abrupt bewerkt). Dit is zeker niet zoals een gewone blackfoto genomen?
Lynn85 schreef:- Sanne_com : Misschien anders croppen? Wel mooi gedaan.
Sanne_com schreef:Nayomie schreef:Sanne_com: De foto is niet scherp en vind hem eigenlijk niet fijn nabewerkt (randen van het paard bij de manen zijn abrupt bewerkt). Dit is zeker niet zoals een gewone blackfoto genomen?
Niet scherp? hier is hij wel. Op de rug/richting borst is hij inderdaad niet scherp, het hoofd wel komt door de scherpte diepte denk ik
Tis wel een echt blackfoto, helaas zat er bij de schoft een raam in het dak en was het mij niet opgevallen dat ik hem wel heel recht bijgekleurd had
Lynn85 schreef:- Sanne_com : Misschien anders croppen? Wel mooi gedaan.
Anders croppen? hoe zou jij dat dan doen?