Verzameltopic: 52 Weken Project 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:17

nou ik kon geen commentaar van mezelf vinden, volgens mij heb ik het al weken niet gedaan! Laatste is 18 maart geweest, dus komt ie!

ismy week 11, ik vind eht idee erg gaaf, maar de witte wolk een beetje storend omdat het zo afwijkt van de rest van de foto. Je blaadjesjurk lijkt ook erg nep en dat is ook jammer.

loki week 10, ik zie geen pigmentvlekken? ik vind het licht mooi en de scherpte van de foto ook. Je blik en je houding vind ik minder. Je kijkt alsof je net iets wil zeggen en door je arm op je buik lijkt het of je een buikje hebt. Je schouder is wat opgetrokken. Het kijkt hierdoor niet lekker weg.
loki week 11, leuk erg leuk, maar zo een hebben we al van je gezien.

irene week 12, ik vind het een erg mooie foto! wel weer een beetje dezelfde uitsnede van jezelf als de laatste weken, maar je blik is goed, de uitsnede goed, het zwart/wit goed gekozen. Ik vind 'm top!

loki week 12, heel erg leuk zo spontaan! jammer van de felle kleurtjes op de achtergrond, maar ik vind je blik erg goed.

leo week 10, deze foto doet me weinig. Ik vind de foto te vlak, alsof er een waas overheen zit. De scherpte-diepte vind ik wel erg mooi.

steefvicky week 12, hm ik weet niet zo goed. het lijkt een snapshot waarbij je jezelf uit de foto geknipt hebt. Je mond is een beetje gek doordat je lippen aan elkaar blijven plakken. Je ogen vind ik wel erg pakkend in deze foto. De boom past mooi bij je shirt. Ik vind enkel de verhoudingen van de foto en dus je mond storend.

irene week 13, erg leuk! weinig op aan te merken. Grappig dat je camera dat zo mooi scherp kan stellen. Ik probeerde je foto natuurlijk (natuuuuurlijk) ook na te maken, maar dat kan met mijn camera niet en mijn ogen hebben niet zo'n leuk kleurverschil.

mm week 13, mooie foto. Het is voor mij net niet de wow, maar ik kan niet goed zeggen waarom niet.

colorado week 12, ik vind hem heel vet! een beetje mysterieus door je handen voor je gezicht en door het licht
colorado week 13, ook erg mooi, maar op de een of andere manier vind ik het kleur gebruik er net niet bij passen. Jij bent scherp en de achtergrond niet, maar door de bewerking (licht/kleur) val jij weg. Daardoor weet ik niet zo goed waar ik naartoe moet kijken.
colorado week 14, leuk bedacht en knap uitgewerkt

sv week 13, ik vind de boom er echt prachtig opstaan! Bij jou heeft het tegenlicht echter teveel licht weggepakt uit je gezicht. Ik denk dat je jezelf wat meer op had mogen lichten en de saturatie (alleen bij jou) wat meer omhoog had kunnen brengen. Dan val jij net iets meer op.
sv week 14, ik vind hem vet! ik houd wel van dit soort platen. Mooi! alleen het witte shirtje dat voor de kijker rechts onder je vest uitkomt is misschien wat jammer.

mm week 14, in eerste instantie vond ik hem heel mooi, maar de mus is er iets teveel ingeplakt. Misschien had je de mus wat minder scherp kunnen maken en dan was het denk ik net iets kloppender geweest.

irene week 14, ik vind de compositie echt ontzettend mooi! een beetje dromerig, vooral ook omdat jij in de verte kijkt. De kleuren vind ik op zich prima.

lieke week 10, ontzettend mooi! echt waar, maar wat heb je met je make-up gedaan?! heel erg jammer. Ik vind de foto geweldig, maar je make-up valt te veel op voor het liefelijke dat je laat zien.

loki week 13, hm ik vind het geen interessante foto. Ik zie veel muur, net geen gezicht maar wel een groot zwart vlak van haar. Het nodigt niet uit om er naar te kijken. Als je je haren wat meer naar je andere schouder gedaan had, dan was het denk ik al mooier geweest. Je kijkt nu teveel tegen een zwart vlak aan denk ik.
loki week 14, deze foto is al interessanter, ook al is hij simpel. Het takje linksboven stoort me wel, want ik kan me niet voorstellen dat het een functie heeft in deze foto.

sv week 14, ik vind hem gooeeeedd! Ik lees het commentaar, maar ik ben het daar niet mee eens. Ik vind het een vrolijke plaat, mooie kleuren en je hebt je outfit er perfect bij gekozen. Je blik en je houding past er ook mooi bij. Het enige minpuntje vind ik dan nog dat je zelf weer als centraal punt staat. In dit geval had ik denk ik links iets meer donker 'bos' weggehaald en rechts wat meer lichtere achtergrond erbij gelaten.

fee welkom! Ik vind het lastig om jou commentaar te geven :o Ik zie week 1/2/3 en die zijn alledrie eigenlijk hetzelfde. Leuk hoor, kleuren mooi, zwart/wit past er ook mooi bij, blik goed, scherpte goed, maar ze zijn echt iets teveel hetzelfde voor mij.
fee week 4, jammer dat er bij je kin een schaduw zit. Verder lijkt je mond wat gespannen, vaak kijkt het fijner weg als je je mond net wat meer open laat vallen.
fee week 5, leuk! mooie sfeer, beetje zwoel, warm. Alsof je de kijker een knuffel wil geven terwijl je op je bed ligt.
fee week 6, op mijn telefoon was ik helemaal weg van deze foto, maar hij is niet scherp! heel erg jammer, want ik vind het idee super!
fee week 7, mooie foto. Misschien heb je jezelf net iets te weinig op laten vallen ten op zichte van de achtergrond
fee week 8, ja leuk! inderdaad weer simpel (nee niet saai, simpel) maar op zich is daar niets mis mee.

mm week 15, mooi! Alleen mis ik altijd een beetje het idee achter een kleurrijk masker opzetten en het dan in zwart/wit omzetten. Mag ik de kleurenversie eens zien?

lieke123

Re: Verzameltopic: 52 Weken Project 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:24

Thanks voor de feedback! :j van de make up was ik me ook te laat van bewust.. zo draag ik het meestal iedere dag en had er stom genoeg niet bij stilgestaan

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:36

Eindelijk weer wat tijd om een zelfportret te maken. Wat loop ik achter zeg! Hoop binnenkort weer wat commentaar te geven. Mijn week 12:

Afbeelding

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:53

Hele gave foto :D vind de sfeer super. Heb je de kleuren van de boom bewerkt ? En de lucht ? :)

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:54

Mijn week 11 trouwens!

Afbeelding

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 17:44

Bedankt Lieke123! :d Ja, de boom was gewoon groen :P lucht wat terug gehaald, makkelijk als je in raw fotografeert.

Wat een prachtige heldere foto van jou! Mooie ogen!

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 17:50

Heel mooi :j die regenboog heb je wel toegevoegd neem ik aan ? _O-

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 17:54

dankjewel! Hahah ja die is toegevoegd :P Zou leuk zijn als dat echt was :j

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 18:37

Oh wauw meiden! Allebei echt prachtig.

Van Lieke echt onwijs helder, ,mooi scherp!
En ismy, heel gaaf bewerkt zo. :j

Nu durf ik bijna niet meer, mwehehe :+
Week 9.
Afbeelding

Week 10.
Afbeelding

Oh en natuurlijk hartstikke bedankt voor de feedback op mijn vorige post, heb ik zeker wat aan en ga er wat mee proberen te doen.
Pinterest ben ik al een tijd mee bezig. :)

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:07

Ik vind ze echt heel mooi!
Die eerste lekker fris en heel mooie naturel. Echt richting naakt gaan vind ik nog moeilijk :=
En die 2e ook een onwijs mooie blik en mooie zachte kleuren

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:20

Dankjewel! :D
Ik zat ook naakt in de tuin voor deze foto, maar voelde me niet zo op m'n gemak. Dus mislukt haha. :+

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:27

Kan ik me voorstellen _O- ik zou bang zijn dat de buren naar binnen kijken :')

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:43

Fee, die eerste! :oo Vind hem prachtig, maar aan de andere kant lijkt het me doodeng om dat zo op internet te hebben. :o Wel echt complimenten, je gaat vooruit met je fotokunsten!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:18

Haha snap ik, moest ook wel even dubbel nadenken. Maar je ziet verder niets dus maak me niet druk.
Dankjewel! :)

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:06

Eindelijk weer eens foto's gemaakt van mijzelf, maar ik was te lui om een statief te gebruiken :+

Afbeelding

Afbeelding

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:43

Lieke ik vind m erg gaaf!

Fee_ ik vind die 'naakte' foto erg mooooooi en zo puur! Wauw heel goed. :D (en gedurfd hoor haha. :D) Die tweede vind ik ook erg netjes! Mooi zo die scherpe ogen. :D

Nefertarie, ik vind ze netjes!

Mijn week 15.
Afbeelding

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 16:57

En ook mijn week 16! :)

Afbeelding

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 17:01

Mijn week 16
[knip]

Ik wilde iets heel anders, maar het lukte niet. Heb ook nog nieuwe foto's gemaakt, maar ik houd het voor deze week maar bij deze belachelijke bijdrage :')

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:34

Ik ga strakjes even bijlezen!
Ik lig ook alweer gigantisch achter met de foto's!

Maar bij deze in ieder geval week 17

Afbeelding

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 14:18

Yvettee schreef:
Ik ga strakjes even bijlezen!
Ik lig ook alweer gigantisch achter met de foto's!

Maar bij deze in ieder geval week 17

[]http://i62.tinypic.com/125meqq.jpg[/img]
Hoezo ig je achter? Het is volgens mij toch echt pas week 16 deze week. Dan lig jij toch juist voor?

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 17:43

Ik ben in dit topic met week 10 begonnen haha, dus ik zou al bij week 26 moeten zijn!

En week 18 ook meteen!

Afbeelding

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 18:20

Annetje, hmm ik weet eigenlijk niet wat ik ervan vind hihi :P

Yvette, die eerste is erg dromerig, gaaf!
Jouw week 18 vind ik mooi! Prachtige lippen heb je! Alleen vind ik het jammer dat je je huiskamer oid kan zien in je bril. :P

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 21:24

Irene96 week 11:Heb je de foto veel bewerkt? Vind hem echt prachtig _/-\o_
MariaMaaike week 13 Mooi dromerig sfeertje, vind het gras alleen net iets te groen.
Colorado week 13: Wat een prachtige omgeving zeg! Waar is dat? :o
steefvicky week 13: Mooie foto! Met welke camera maak jij foto's? En bewerk je veel kwa kleur?
MariaMaaike week 14: Leuke foto, was dat een nep vogel? (lijkt net echt, sorry als ik me vergis.)
Annetje week 14: Wauw, wat een vet gaaf masker! En jou blik er ook bij *D
Irene96 week 14: Ik vind hem net iets te erg bewerkt kwa kleuren. Maar dat is mijn mening, andere kunnen het wel mooi vinden.
lieke123 week 10: Hoe krijg jij je foto's altijd zo mooi scherp en dromerig?
xLoki week 13/14: Blijf nogsteeds fan van jou foto's :D
Fee_ : Ik vind de foto's een beetje veel op elkaar lijken, probeer is iets anders bijvoorbeeld met een boom erbij of bloemen.
MariaMaaike week 15: Mooie foto, zwart wit past hier ook echt bij.
ismy week 13: Oeh leuke jurk en mooie foto!
lieke123 week 11: Weer zo'n prachtige scherpe foto, en mooie ogen! <3
Fee_ week 9/10 Zie hier al meer foto's wat meer varieert, was het niet apart om zo'n 'naakte' foto te maken? Ik zou echt bang zijn dat je iets zag ofso en de foto verpest was :P
steefvicky week 16: Die lucht _/-\o_
Annetje week 16: _O- Hoe kwam je op dit idee? Vind het wel erg gaaf!
Yvettee week 17: Dat overbelichte past echt bij deze foto :)
Yvettee week 18: Mooi bewerkt! Alleen idd je ziet je huiskamer in je zonnebril.

Mijn week 6 (begin echt achter te lopen -O- )
Afbeelding

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:24

Rianne, dankjewel voor je feedback! Ik maak mijn foto's met de Nikon D80, hihi niet zo professioneel hihi. Qua kleurbewerking, tja wat is veel.. Nee hoor niet zo heel veel, ligt natuurlijk ook aan de foto. Maar bij mijn week dertien heb ik niet zo veel bewerkt aan de foto.

Over jouw week zes, ik vind m gaaf zo met dat lichtvlak!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 18:45

Hier al poosje niet gepost, maar loop nog wel bij! Zal even mijn update van de laatste vier weken plaatsen:

Week 13:
Afbeelding

Week 14 - hemd van mijn boyfriend <3 :
Afbeelding

Week 15:
Afbeelding

Week 16:
Afbeelding