En hoe vaak gebruik je het bursten nou echt? Ik vind het standje langzaam met minder geluid veel beter bruikbaar. 
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En hoe vaak gebruik je het bursten nou echt? Ik vind het standje langzaam met minder geluid veel beter bruikbaar. 
...heerlijk hoor, ook voor de newbornfotografie is het super! 
Bagheera_206 schreef:Hoe snel kan die van jou?En hoe vaak gebruik je het bursten nou echt? Ik vind het standje langzaam met minder geluid veel beter bruikbaar.
[ Video ]
Die laatste lijkt wel een pistool ofzo! 
Wat voor tas raden jullie mij aan? Het liefst een waar je snel bij je apperatuur kan, maar niet te veel last krijgt van één schouder..
)en beurs en dat pastte keurig. Dit is al niet de grootste versie, een slag groter moet volgens mij ook passen. Die tas heb ik voor 25,- gekocht. En er staat genoeg leuks verder op, ook tassen ipv schoudertassen.
voor mijn doeleinden perfect, en mocht ik later toch nog meer willen kan ik er altijd nog een x een nieuw objectief bijkopen

Hou je dan ook nog voldoende budget over voor een fatsoenlijke telezoom voor bij de paardjes? De objectieven zijn namelijk belangrijker dan je body. Dus liever een beter objectief met een mindere body dan andersom.