[FOTO] Verzameltopic voor fotografen part 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 18:15

Vandaag een schat van een pony op de foto gezet. Zes jarige connemara, net paar weken van dit zeven jarige meisje, het paardje liep als een hondje achter haar aan, zo ontzettend schattig!
Afbeelding

Goof

Re: [FOTO] Verzameltopic voor fotografen part 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 18:17

Wat een geweldige foto Ilona!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 18:23

Super mooi! <3

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:13

wauw, dat oogje van die pony, prachtig gewoon! sowieso heel de foto eigenlijk! Heel goed gelukt. heb je eigenlijk een reflectie scherm gebruikt?

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:58

Dank jullie wel! Nee geen reflectie scherm gebruikt, alleen het heerlijke zonnetje wat scheen. :)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:59

Ilona , Mooie foto! :D ! ik heb vanmiddag ook nog wat gemaakt op de hei ...

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:02

Sleutels jatten! :P
Afbeelding

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:08

hahaha goede timing ilona :D !

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:23

Julia prachtige sfeer hebben jou foto's, heel zacht. Mooi!!

Loontje_ wauw die eerste is echt prachtig! _O_ tweeluik vind ik zelf wat minder.

Jolandaa_ eerste compostitie vind ik niet zo mooi, 2e daarentegen is wel leuk! Mooie kleuren :)

Marit mooie foto met mooie kleuren!

lifaya die eerste is echt heel mooi! Mooi effect met die donkere wolken!

Agossie goede blackfoto voor de eerste keer, alleen spreek de foto mij niet aan.

nobbie91 mooie foto's en schattige paardjes!

Julia weer heel erg mooi! De 2e vind ik alleen wat te licht.

Saskiaa_ gave lucht inderdaad! Voorderest vind ik de foto niet echt heel spetterend..

_emmma_ leuke plaatjes! :)

First_Unique gewoon een kiekje, niet echt interessant, zit volgens mij ook aardig wat ruis over de foto?

Sodeletuut mooie zachte foto, jammer van het overbelichte stuk!!

Agossie deze vind ik mooier! Ook qua positie van het paard!

First_Unique foto heeft wel wat, hij mist alleen wel iets maar ik weet niet wat! :')

First_Unique eerste vind ik niet zo bijzonder, 2e is wel leuk!

calice leuke foto en mooie kleuren.

Astor mooie foto!! 2e is ook erg mooi, kleuren komen mooi uit!

Ilona prachtige foto, dat koppie van die pony! <3

Zo dat was mijn commentaar! :P

Vanmiddag ook naar buiten foto's wezen maken :D

Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:36

Heerlijk warm sfeertje zit er in je foto's! Vind de eerste het mooist. <3

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 21:33

Nadine wat een mooie foto's :oo

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:55

Deze foto doet mij niets. Hond is (expres?) onscherp en staat te centraal.

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:19

Nadine, die eerste! :9

2 foto's vanaf mijn kant van vandaag :)
Afbeelding

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 08:15

Nadine, prachtige warme platen.
De shetten hierboven staan er ook goed ook, mooi getimed.
Doxlover, waarom een foto van gras?

Ik heb gisteren deze prachtige hond op de foto gezet. Naam is storend, maar foto is resultaat van een meeting, dus vandaar (nog) geen origineel zonder naam ;)
Afbeelding

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:16

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:31

Is dat niet Shauni? :=
Ik zou sowieso niet uploaden bij mijnalbum dat vreet echt kwaliteit

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:47

Ik wil binnenkort hier ook wel wat foto's gaan plaatsen, aangezien de fotomeetings van bokt weer voor de deur staan.
Maar dan vind ik het wel zo aardig om iederee die hier foto's plaatst ook wat feedback te gaan geven alvast :o
Dus bij deze :)

@Sodeletuut: Mooie foto van de schoonheidsbehandeling, vind alleen op sommige plekken het toch iets te licht.
@Agossie: mooie blackphoto! ik moet daar ook hoognodig is een keer mee gaan oefenen!
@First_Unique: vind het een mooie foto die je hebt gemaakt, alleen mis wat meer scherpte, nu valt er op de linkerpagina wat onscherpte. Ik zit te denken hoe je de foto wat spannender kan maken, kan je niet nog wat verse groenten erbij op de foto zetten ofzo? :o en bij de foto's van de paarden, jammer dat het andere paard erachter staat, anders had ik het best een leuke compositie gevonden :)
@Calice: knap dat je dat roodborstje zo op de foto hebt gekregen, bij mij zijn ze vaak weg als ik alleen al naar ze kijk :o
@Astor: Mooie foto van de tinker! dat halster doet het goed erop! :D vind de scherpte erg fijn in je foto! :) Kun je bij de foto met baasje niet het halstertouw nog wegwerken? dan vind ik hem nog wat aparter en mooier denk ik :)
@Ilona: sleutels niet in de sneeuw gevallen? :P dat kan soms nog best een zoektocht zijn :o Wat een heerlijke foto trouwens van het meisje op de pony, hoog pennygehalte :D heb je ook rijfoto's gemaakt van haar? ben wel benieuwd :)
@Nadineex : wat een prachtige natuurfoto's! kan alleen maar zeggen, wauw wat een fijne sfeer in de foto's ! :D
@DoxLover: heb je de scherpte express gedaan, vind het jammer dat de hond zo wegvalt in je foto :)
@Lauwttje: Leuke foto's van de shetties :) had het topic ook al gezien. Bij de tweede foto had je om hem wat aparter te maken hem ook zo kunnen uitsnijden dat hij wat meer aan de rechterkant van de foto staat. Dus dat hij als het ware het beeld binnen komt galloperen i.p.v. in het midden :)
@Goof: Mooie foto qua scherpte! , vind hem alleen een beetje krap genomen. Had van mij wat meer ruimte omheen gemogen :)
@Angelsss : leuk idee! maar vind de foto's wat saai en dof qua belichting. Kun je er niet nog meer uithalen met nabewerken?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:10

Hey.. ik kom hier nog eens binnenvallen met een foto van 2 weekjes geleden :+
Nou.. ik stond alleen met het fototoestel en zweep in mijn handen op de weide :') best onhandig!

Ik vind de foto goed gelukt.. buiten de achtergrond natuurlijk, maar had geen keus eigenlijk :P
Afbeelding

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:19

Ilona: Wat een super leuke en lieve foto. Alleen ik vind dat het meisje haar ogen een beetje apart/dichtgeknepen heeft.
Tweede foto vind ik geweldig :Y)
Nadine: Ja die foto's had ik al in je topic gezien, blijf ze prachtig vinden :)
DoxLover: Zoekplaatje haha? :P
Lauwttje: Gaaf!
Goof: Wat een scherpte, super. Iets meer ruimte onder was nog wel fijn geweest.
Angelsss: Sexy vind ik het niet echt. En idd iets meer nabewerken.
xTitanic: Wat super jammer van de lelijker achtergrond maarja daar kan jij nu verder ook niks meer aan doen. Aparte crop heb je gekozen.

Mijn nieuwste van vandaag, tips zeer welkom want ik denk dat ik em nogeens wil overdoen.
Afbeelding

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:26

Vind hem zeker wat hebben, alleen stoor me wel aan haar jurk. Er lijkt iets onder te zitten waar ze op leunt? Of misschien is het een onderjurk ofzo, kan ook :j Als dat er niet zou zitten zou het er al echt veel gaver uit zien. Ook vind ik de rechter kant iets te verschillend van links. Rechts is alles een klein beetje bewogen en lichter.

Maar het is wel al een hele vette foto :D

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 18:17

De foto is niet in een studio gemaakt en nabewerken doe ik bijna nooit

De dame op de foto is me pleegdochter

Angeliek

Fantabulouss schreef:
Ik wil binnenkort hier ook wel wat foto's gaan plaatsen, aangezien de fotomeetings van bokt weer voor de deur staan.
Maar dan vind ik het wel zo aardig om iederee die hier foto's plaatst ook wat feedback te gaan geven alvast :o
Dus bij deze :)

@Sodeletuut: Mooie foto van de schoonheidsbehandeling, vind alleen op sommige plekken het toch iets te licht.
@Agossie: mooie blackphoto! ik moet daar ook hoognodig is een keer mee gaan oefenen!
@First_Unique: vind het een mooie foto die je hebt gemaakt, alleen mis wat meer scherpte, nu valt er op de linkerpagina wat onscherpte. Ik zit te denken hoe je de foto wat spannender kan maken, kan je niet nog wat verse groenten erbij op de foto zetten ofzo? :o en bij de foto's van de paarden, jammer dat het andere paard erachter staat, anders had ik het best een leuke compositie gevonden :)
@Calice: knap dat je dat roodborstje zo op de foto hebt gekregen, bij mij zijn ze vaak weg als ik alleen al naar ze kijk :o
@Astor: Mooie foto van de tinker! dat halster doet het goed erop! :D vind de scherpte erg fijn in je foto! :) Kun je bij de foto met baasje niet het halstertouw nog wegwerken? dan vind ik hem nog wat aparter en mooier denk ik :)
@Ilona: sleutels niet in de sneeuw gevallen? :P dat kan soms nog best een zoektocht zijn :o Wat een heerlijke foto trouwens van het meisje op de pony, hoog pennygehalte :D heb je ook rijfoto's gemaakt van haar? ben wel benieuwd :)
@Nadineex : wat een prachtige natuurfoto's! kan alleen maar zeggen, wauw wat een fijne sfeer in de foto's ! :D
@DoxLover: heb je de scherpte express gedaan, vind het jammer dat de hond zo wegvalt in je foto :)
@Lauwttje: Leuke foto's van de shetties :) had het topic ook al gezien. Bij de tweede foto had je om hem wat aparter te maken hem ook zo kunnen uitsnijden dat hij wat meer aan de rechterkant van de foto staat. Dus dat hij als het ware het beeld binnen komt galloperen i.p.v. in het midden :)
@Goof: Mooie foto qua scherpte! , vind hem alleen een beetje krap genomen. Had van mij wat meer ruimte omheen gemogen :)
@Angelsss : leuk idee! maar vind de foto's wat saai en dof qua belichting. Kun je er niet nog meer uithalen met nabewerken?

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 18:19

Met een betaald account heb je daar geen last van

lovey_ou schreef:
Is dat niet Shauni? :=
Ik zou sowieso niet uploaden bij mijnalbum dat vreet echt kwaliteit

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 18:35

- Ilona: Prachtige foto! Ontzettend mooi licht. En heerlijk moment te pakken. Heel erg gaaf! Tweede op de pagina is ook een ontzettend leuk moment! Goed bezig :)
- Nadine: Wauw. Ik hou hier wel van! Lekkere felle kleuren, fijn tegenlicht. Helemaal mijn ding. Give me more. :D
- Doxlover: Hmm, ik ben er niet weg van. De kleuren zijn heerlijk, mooi nabewerkt. Alleen vind ik de onscherpe hond niet echt lekker hier.
- Lauwttje: Had van mij wel iets meer invullicht mogen hebben. Verder lekker, wel beetje krapjes. Vet moment te pakken, dat absoluut! :) Tweede is keurig!
- Goof: Ik begrijp je naam erop, maar vind 'm nu wel heel prominent in beeld. Zonde. Verder erg mooi beeld, mooi gedaan!
- xTitanic: Hmm, het moment en het licht zijn mooi, maar vind de achtergrond hier erg afleiden. Ik snap dat je het niet altijd voor 't kiezen hebt wat betreft de achtergrond/omgeving, maar iig wel iets om goed naar te kijken. Verder wel erg mooi! :j
- Loontje: Jaaa, lekker weer heur. :D De voeten is het enige dat mij opvalt hier wat ik niet helemaaaal lekker vind. Verder qua toning en licht weer top voor mekaar. :)

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 19:01

Heel simpel die dennenbomen, maar erg mooi!
Loontje, mooie plaat weer, maar kan me wel vinden in het commentaar van Marit.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 19:03

Hier nog twee van de hondenmeeting, om bovenstaande reden ook hier mijn naam erop.

Afbeelding

Afbeelding