Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fantabulouss schreef:Ik wil binnenkort hier ook wel wat foto's gaan plaatsen, aangezien de fotomeetings van bokt weer voor de deur staan.
Maar dan vind ik het wel zo aardig om iederee die hier foto's plaatst ook wat feedback te gaan geven alvast
Dus bij deze![]()
@Sodeletuut: Mooie foto van de schoonheidsbehandeling, vind alleen op sommige plekken het toch iets te licht.
@Agossie: mooie blackphoto! ik moet daar ook hoognodig is een keer mee gaan oefenen!
@First_Unique: vind het een mooie foto die je hebt gemaakt, alleen mis wat meer scherpte, nu valt er op de linkerpagina wat onscherpte. Ik zit te denken hoe je de foto wat spannender kan maken, kan je niet nog wat verse groenten erbij op de foto zetten ofzo?en bij de foto's van de paarden, jammer dat het andere paard erachter staat, anders had ik het best een leuke compositie gevonden
![]()
@Calice: knap dat je dat roodborstje zo op de foto hebt gekregen, bij mij zijn ze vaak weg als ik alleen al naar ze kijk![]()
@Astor: Mooie foto van de tinker! dat halster doet het goed erop!vind de scherpte erg fijn in je foto!
Kun je bij de foto met baasje niet het halstertouw nog wegwerken? dan vind ik hem nog wat aparter en mooier denk ik
![]()
@Ilona: sleutels niet in de sneeuw gevallen?dat kan soms nog best een zoektocht zijn
Wat een heerlijke foto trouwens van het meisje op de pony, hoog pennygehalte
heb je ook rijfoto's gemaakt van haar? ben wel benieuwd
![]()
@Nadineex : wat een prachtige natuurfoto's! kan alleen maar zeggen, wauw wat een fijne sfeer in de foto's !![]()
@DoxLover: heb je de scherpte express gedaan, vind het jammer dat de hond zo wegvalt in je foto![]()
@Lauwttje: Leuke foto's van de shettieshad het topic ook al gezien. Bij de tweede foto had je om hem wat aparter te maken hem ook zo kunnen uitsnijden dat hij wat meer aan de rechterkant van de foto staat. Dus dat hij als het ware het beeld binnen komt galloperen i.p.v. in het midden
![]()
@Goof: Mooie foto qua scherpte! , vind hem alleen een beetje krap genomen. Had van mij wat meer ruimte omheen gemogen![]()
@Angelsss : leuk idee! maar vind de foto's wat saai en dof qua belichting. Kun je er niet nog meer uithalen met nabewerken?