Ik zet m even in een kleine link, dit is mijn verzorgpaard Taz.... HOE kan ik hier mooie foto's van maken, dat moet toch kunnen met zo'n haf..? Op welke manier, waar en hoe kan ik het beste foto's maken....
Ja dat snap ik, dit is ook dus echt geen mooie foto, maar soms heb je paarden waarbij de 'soort' foto niet staat... Dus ik dacht, ik laat een foto ien van hoe hij eruit ziet en misschien hebben mensen tips voor waar en hoe ik hem het beste op de foto kan zetten...
T ging me nou ook niet om de compositie maar om de kleuren combi Daarbij ga ik ook niet ieder opbject op iedere foto rechts op de foto zetten, gaat nogal vervelen
Als ie naar rechts had gekeken had ik hem wat naar links verplaatst hoor Maar kleuren zijn heel mooi!!
dat snap ik haha.. ik hou van afwisseling. Ben al lang blij dat ik wat andere composities durf te maken ( links en rechts plaatsen) wat eerder waren al mijn foto's gecentreerd Ook is er aan deze foto niks bijgesneden Ik snap je verder wel hoor, dan was het plaatje wss helemaal af geweest
Browniee
Geplaatst: 20-04-12 21:20
Ik vind de foto van de erg mooi
Even erg offtopic, zijn er hier meer mensen die de schat van de orankje kijken?
Milan_lover
Geplaatst: 20-04-12 22:07
Ik heb vorige week heel veel kindjes van verre familie op de foto gezet, zijn best hele leuke plaatjes uit gekomen
En dan nog eentje van gisteren uit de studio, wel lekker wat bewerkt, haha
Volgende keer een grote bijlees, wel vielen de foto's van renee (zoals vaker) enorm op! Schitterend! Penny is gek als ze je niet erbij willen!
Margot lieve pup! en Navutu had volgens mij ook een kleine pup op de foto? (1 zwart witte en 1 normale) Echt schitterend beide!
Deze pagina Mossel : Mooie hond ,nette plaat. @Hierboven 1ste foto vind ik erg gaaf! 2de is niet helemaal mijn smaak..
Elin_
Geplaatst: 20-04-12 22:15
Mijn eigen pony ,heel slecht weer (af en toe zelfs regen).. en ik was in mijn eentje (dus rennen ,opjagen en gauw foto's maken ) Toch wel redelijk (ach het is je eigen pony ,altijd trots om die op de plaat te zien )
Laatst bijgewerkt door Elin_ op 20-04-12 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt