Amber_VZ schreef:Me Canon 400D is eindelijk binnen!
Alleen heeft de meneer in de winkel een verkeerd geheugenkaartje meegegeven!
ik kreeg er helemaal geen geheugenkaartje bij toen k mijne kocht, meost k er apart bij kopen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_VZ schreef:Me Canon 400D is eindelijk binnen!
Alleen heeft de meneer in de winkel een verkeerd geheugenkaartje meegegeven!
Kido schreef:Zondag avond koopavond?
HouvanUtopia heb je er meerderelenzen bij gekocht?
Ronnie25 schreef:heeey
Ik moet een flitster hebben voor foto's maken in discotheken enzo, wat voor raden jullie aan? (heb een canon eos)
xDramaQueen schreef:is hier iemand met langere tijd een canon 350D, ik heb een klein beetje ruzie ermee namelijk, en uit heb boekje word ik ook niet wijzer, geef het even aan dan pm ik even
Bonjoy schreef:Ik ben ook van plan om een Canon EOS 350D te kopen. Mensen met ervaring met deze camera, is het een fijne camera, en kun je er mooie scherpe foto's mee maken? Ook met beweging?
xDramaQueen schreef:en aangezien ik hem nooit op automatisch heb staan en alles zelf instel
Bonjoy schreef:Ik ga vanmiddag naar het evenement in Hardenberg, met dressuur etc. Hoe kan ik mijn camera het beste instellen? Het is geen spiegelreflex, maar je kunt wel heel wat instellen
Dus eigenlijk moet hij op beweging worden ingesteld. Het is in een binnenbak, maar er is wel veel licht denk ik.
Hoe moet ik het ISO zetten? Het F getal moet ik op de een of andere manier ook kunnen veranderen, ik moet alleen nog even uitvinden hóe.
Kokomo schreef:Bonjoy schreef:Ik ga vanmiddag naar het evenement in Hardenberg, met dressuur etc. Hoe kan ik mijn camera het beste instellen? Het is geen spiegelreflex, maar je kunt wel heel wat instellen
Dus eigenlijk moet hij op beweging worden ingesteld. Het is in een binnenbak, maar er is wel veel licht denk ik.
Hoe moet ik het ISO zetten? Het F getal moet ik op de een of andere manier ook kunnen veranderen, ik moet alleen nog even uitvinden hóe.
Dressuur was zondag alleen in de showring en daar is het erg donker. Zonder flits is daar geen foto van te maken. Ben dus benieuwt hoe het gegaan is.