Zo dichtbij.. En ben ik het compleet vergeten.. Zo dom! Hier dan voor mezelf, week 49..
HeavensLove
Geplaatst: 09-12-14 01:00
Joey schreef:
Zo dichtbij.. En ben ik het compleet vergeten.. Zo dom!
heb ik ook 1 keer gehad, was ik niet meer thuis geraakt de maandag en ja dus ook 1 week vergeten inzenden maar we hebben het dan wel nog voor ons zelf gedaan hé
Joey
Geplaatst: 09-12-14 01:20
HeavensLove schreef:
Joey schreef:
Zo dichtbij.. En ben ik het compleet vergeten.. Zo dom!
heb ik ook 1 keer gehad, was ik niet meer thuis geraakt de maandag en ja dus ook 1 week vergeten inzenden maar we hebben het dan wel nog voor ons zelf gedaan hé
Bellatrix verzamelt hier Mooie foto, je bent lekker bezig met avond/nacht foto’s he?
binky Je idee is leuk, vind de uitvoering persoonlijk wat minder. Er is niet echt een duidelijk onderwerp in je foto, waardoor je er naar blijft kijken.
Bumblehorse Leuke foto, al lijkt hij rond de neus wat bewogen te zijn?
Ik krijg een druk weekend, dus ga helaas geen tijd hebben voor commentaar... Maandag de lijst en een foto moet wel lukken, hoor! Zondag een shoot, dus denk wel dat daar iets uit komt. Voor de liefhebbers... weer een mannelijk model...
showteam
Geplaatst: 12-12-14 13:38
Haha leuk Agossie ik ben benieuwd!
Mijn week 50: Even een oudje (van 't voorjaar) maar ik kwam hem nu pas tegen tijdens het opruimen van m'n computer
Ik kom even binnenvallen met ene vraag. Denken jullie dat het haalbaar is om foto's te maken in een discotheek zonder extra flitser dus alleen de flits van je camera ?
Ik zie dat je een Nikon hebt... Helaas kan ik je dan ook echt niet helpen, zelfs al woonde ik in de buurt. Succes! Ik hoop dat het lukt en anders moet de school maar genoegen nemen met de flitser van het apparaat. (of zorgen dat jij een flashgun van iemand kunt lenen/huren)