Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Dat zijn vliegjes!
Hoofd is lichtelijk overbelicht, vind het zelf niet storen.
Bedankt voor je commentaar!!
EskeGirl schreef:Bedankt voor de feedback!
Die van de gletsjer was lastig... heb ook wel zonder dat gebouwtje, maar dan kreeg ik hem er niet compleet op, en er was wat minder gevoel van diepte.
Mijn opa wordt volgende week 80 en 1 van de foto's wordt voor hem afgedrukt
Deze vind ik zelf wel het leukst
Anouska15 schreef:Dankje! Lees net pas dat je er mee stoptheel begrijpelijk als je zo druk bent! Ik blijf je gewoon volgen op je website. Ik kan altijd zo genieten van je foto's!
Op Facebook ga ik gewoon verder.magda_90 schreef:Jespri, jij hoort hier net zo goed thuis.
Ik baal ontzettend dat het voor mij nu een dumpplek is geworden, maar omdat ik moeilijk kan opgeven, wil ik de knoop nog niet definitief doorhakken.

Agossie schreef:Il vind het dus echt heel jammer dat een aantal mensen die al zo lang meedoen, nu toch helaas moeten opgeven. Ik snap het zeker wel, ik zou het soms ook wel willen, maar ik vind het wel echt heel jammer.

Stoor me op zich niet zo aan het vuiltje en het onscherpe oogje! Vind het meer jammer dat hij zo krap is, zie toch liever de snorharen erop en iets meer ruimte in de kijkrichting!
.

Dat hij onscherp is komt waarschijnlijk door het verkleinen via flickr, want op mijn computer in groot formaat is hij wel haarscherp.. De hals was ook heel dun, dus dat lijkt niet, maar is zo haha :p
Week 31 by equestrianmy, on Flickr
Week 32 by equestrianmy, on Flickr
Ik mis de scherpte op het hoofd van de pony, maar ik vond het zo'n leuke combinatie!
Week 33 by equestrianmy, on Flickr
Maar ik erger me wel een beetje aan het bankje dat scheef is. Verder zou ik denk ik geen ruimte onder het bankje hebben overgelaten, nu ''zweeft'' ie daar zo :p
Verder vind ik de hond niet helemaal scherp, vooral rond zijn snuit/ogen mist scherpte. Verder zou ik een wat interessantere compositie hebben gekozen.

Dat is wel waar, inderdaad. Maar ook lastig met een haflinger met zulke lange manen 
Ik zou voor de springfoto's horizontale foto's hebben genomen en de paarden meer in het midden gezet. Het springmoment + de scherpte is wel precies goed!

marleen zegt dat de schaduwen juist niet te hard zijn, m m f weer wel
Trouwens hoe zou jij hem verder croppen? Want anders crop je toch het oog van het paard eraf of de schouder van het model?