Ik heb mij eens aangemeld op Flickr Ik heb altijd Tinypic gebruikt hiervoor, kan iemand mij eventjes vertellen hoe ik via flickr een foto kan plaatsen in het topic?
Cool, gevonden, bedankt. Kan hem niet meer veranderen maar zie wel duidelijke kwaliteit verschillen dus wil hem nog graag plaatsen week 48 winters killing by froukjewilming
Suuszels
Geplaatst: 30-11-14 18:10
Deze week geen foto gemaakt, behalve een lelijke voor het thematopic dus nog maar een van vorige week zondag. Moet kunnen toch? Lieve verzorgpony
Wauw Ismy, dat verschil tussen die 2 is echt opvallend groot! Was me zelf nog niet opgevallen dat het zo een ontzettend groot verschil kan geven. Degene met Flickr lijkt véél scherper! Mooie foto ook!
Huh, wat dan? Het is heel simpel! Gewoon rechts onder de foto op het 'delen' tekentje klikken en hoppa
Hanna_94
Geplaatst: 30-11-14 19:58
Ik heb zelf die optie uitgezet om mijn foto's van Flickr te kunnen "delen", nu gaat het nog wel maar véél omslachtiger Heb ik gedaan omdat er hier ook foto's opstonden zonder bv. watermerk en waarbij het dus niet de bedoeling was om op fb terecht te komen fzo Ik heb alleen nog niet gevonden hoe ik nu die instellingen kan veranderen per foto/upload
Sodeletuut
Geplaatst: 30-11-14 20:27
Asselruiter
Geplaatst: 30-11-14 20:39
Week #48
Zelfportret, opdracht voor fotoles - bewust met ruis