Op dit topic heb ik lekker zitten broeden. Heb ik wat te doen tijdens mijn 2u reistijd per dag

Ik gebruik het idee ook voor mijn ABC, maar het idee is ontsprongen voor deze opdracht.
Hoe zou het eruit zien als we met onze huidige informatie uitwisseling nog met de snelheid werkten van toen?

Citaat:Thema januari: Mail
Inzenden mogelijk gedurende de hele maand januari (tot 31 januari 23:59). Stemmen is mogelijk vanaf 1 februari 00:00 uur tot 3 februari 23:59 uur.
Voltooide thema's 2017: (niets nog...)
Voltooide thema's 2016: Slapen, Bloem, Lente, Tijd, Zon, Handel en Ambacht, Childhood memories, Herfst, Horror, Emotie.
Voltooide thema's 2015: Familie, Silhouet, Manueel, Overbelicht, Lange sluitertijd, Spiegelbeeld, Faceless Selfportrait, Vrijheid, Bloemen & Groente, Bos, Out of the box, smoke, slapen.
Voltooide thema's okt 2012-2014: Boek, Beweging, Drieluik, Bokeh, Zelfportret, Straatfotografie, Levitation, Two of a kind, Tegenlicht, Spring, Nachtfotografie, Vervoer, Liefde, Railroad tracks, Warmte, Oud, Fashion, Papparazi, Muziek, Candy, Found Faces, Verloren, Snelheid, Detail, Inspiratie, Eten/drinken, Een nieuw begin, Kracht, Moeder liefde, Geheim, Beroepen, Band, Color/kleur, Magic, Reizen, Feest, Onscherp, Water, Schaduw, Natuurfotografie, Huisdier, Alledaags, Kijken/zien, Abstract, Reflectie, Ritme, geluksmoment, los van de grond, Risky, I Need