centraal foto-thema / opdracht?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Re: centraal foto-thema / opdracht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 00:36

Mijn stem gaat naar Tesseke. Erg mooie foto! Ik zit op mijn telefoon, dus als iemand een stemlijstje kan maken?

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:03

Citaat:
Thema December: Emotie

Inzenden mogelijk gedurende de hele maand december (tot 31 december 23:59). Stemmen is mogelijk vanaf 1 januari 00:00 uur tot 3 januari 23:59 uur.

Voltooide thema's 2016: Slapen, Bloem, Lente, Tijd, Zon, Handel en Ambacht, Childhood memories, Herfst, Horror.

Voltooide thema's 2015: Familie, Silhouet, Manueel, Overbelicht, Lange sluitertijd, Spiegelbeeld, Faceless Selfportrait, Vrijheid, Bloemen & Groente, Bos, Out of the box, smoke, slapen.

Voltooide thema's okt 2012-2014: Boek, Beweging, Drieluik, Bokeh, Zelfportret, Straatfotografie, Levitation, Two of a kind, Tegenlicht, Spring, Nachtfotografie, Vervoer, Liefde, Railroad tracks, Warmte, Oud, Fashion, Papparazi, Muziek, Candy, Found Faces, Verloren, Snelheid, Detail, Inspiratie, Eten/drinken, Een nieuw begin, Kracht, Moeder liefde, Geheim, Beroepen, Band, Color/kleur, Magic, Reizen, Feest, Onscherp, Water, Schaduw, Natuurfotografie, Huisdier, Alledaags, Kijken/zien, Abstract, Reflectie, Ritme, geluksmoment, los van de grond, Risky, I Need

Agossie
Tesseke 3
xniieeenke
Fem

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:36

Citaat:
Thema December: Emotie

Inzenden mogelijk gedurende de hele maand december (tot 31 december 23:59). Stemmen is mogelijk vanaf 1 januari 00:00 uur tot 3 januari 23:59 uur.

Voltooide thema's 2016: Slapen, Bloem, Lente, Tijd, Zon, Handel en Ambacht, Childhood memories, Herfst, Horror.

Voltooide thema's 2015: Familie, Silhouet, Manueel, Overbelicht, Lange sluitertijd, Spiegelbeeld, Faceless Selfportrait, Vrijheid, Bloemen & Groente, Bos, Out of the box, smoke, slapen.

Voltooide thema's okt 2012-2014: Boek, Beweging, Drieluik, Bokeh, Zelfportret, Straatfotografie, Levitation, Two of a kind, Tegenlicht, Spring, Nachtfotografie, Vervoer, Liefde, Railroad tracks, Warmte, Oud, Fashion, Papparazi, Muziek, Candy, Found Faces, Verloren, Snelheid, Detail, Inspiratie, Eten/drinken, Een nieuw begin, Kracht, Moeder liefde, Geheim, Beroepen, Band, Color/kleur, Magic, Reizen, Feest, Onscherp, Water, Schaduw, Natuurfotografie, Huisdier, Alledaags, Kijken/zien, Abstract, Reflectie, Ritme, geluksmoment, los van de grond, Risky, I Need

Agossie
Tesseke 3
xniieeenke 1
Fem

Ik voor xniieeenke gegaan. Nog even getwijfeld tussen Agossie en xniieeenke, maar ik herken de blik van de hond terug in mijn vorige hond.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:39

Stemmen is al voorbij, tesseke! Jij hebt gewonnen en mag het nieuwe thema bedenken. :j

Gefeliciteerd!!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:41

Ik ben helemaal vergeten te stemmen.. :')
Nou.. Gefeliciteerd Tesseke :D !

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:43

Dankjewel tesseke <3 maar gefeliciteerd!

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:47

Haha, oeps!

Dank je allemaal. Hopelijk kan ik één van de dagen vrolijkere foto's van haar maken. Ze is heel erg snel onzeker, maar wil ze wel eens mooi op foto hebben.

Ik ga eens een keertje nadenken over een thema. Inspiratie is altijd welkom!

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:40

vond het op zich geen moeilijke thema alleen had ik geen tijd om mee te doen. Probeer het volgende thema wel weer mee te doen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:40

Gefeliciteerd Tesseke. Had je mijn pb nog gezien?

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:57

F_Orumster schreef:
Gefeliciteerd Tesseke. Had je mijn pb nog gezien?

Ja, maar nog niet veel tijd gehad om te antwoorden.
Ik neem het zowiezo in overweging, maar ik denk dat het soms vrij moeilijk gaat zijn. Zelf vind ik dit niet echt een 'open' opdracht...

Wanneer moet het nieuwe thema bekend zijn?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:00

Prima hoor, even goede vrienden :j dan houden we het topic zoals het is.
Overigens denk ik wel dat het open is hoor, een ABC project.

Nadat het stemmen is gesloten en de uitslag bekend, mag het nieuwe thema gelanceerd, maar volgens mij hebben we nooit een deadline daarin gehad. Een dezer dagen lijkt me prima, al ben ik al wel nieuwsgierig wat t worden gaat :j

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:31

Inspiratie nieuw thema, sneeuw. :D
Haha.

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:33

Quir schreef:
Inspiratie nieuw thema, sneeuw. :D
Haha.

En de mensen in het noorden dan -O- :')

Gefeliciteerd Tesseke!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:36

Haha, ik zit nog iets Noordelijker. :))

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:42

Ben ik net terug uit finland, gaan jullie het thema sneeuw doen -O- :P

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:44

Hier ook nog geen sneeuw -O-

Wat denken jullie van het nieuwe thema: mail

Je mag het opvatten zoals je wil. Inspiratie komt voor mijn lesvoorbereidingen voor stage (moet 2 weken rond de post en andere vormen van communicatie werken). Verder zit al mijn creativiteit ondertussen in mijn lessen denk ik :')

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:11

Mail. Leuk! Apart thema! Eens zien wat ik ervan kan maken, óf ik er wat van kan maken!

F_Orumster, ik vind het echt een leuk concept, dus misschien een nieuw topic?

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:33

Oeeeeeeh ik heb al een leuk idee voor mail! :j

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:48

Vergeten in te zenden en vergeten stemmen. oepss. Tesseke gefeliciteerd! Uitdagend thema heb je bedacht. Ik ga er mijn best voor doen :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 23:37

Ik hou wel van die ruim te interpreteren, niet voor de hand liggende them's. Leuk!

Agossie, worden het niet teveel foto-topics op dit paardenforum?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 00:58

Volgens mij niet! Dit is FK, dus dat zou gewoon mogen. :j

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 22:29

Mijn foto met thema "Mail". Ik wéét dat hij echt niet helemaal goed is, met name de kleur, en daar baal ik van, maar het is mijn eerste "Sommeling". :D Erg leuk om te doen dit! :j

Afbeelding

Citaat:
Thema januari: Mail

Inzenden mogelijk gedurende de hele maand januari (tot 31 januari 23:59). Stemmen is mogelijk vanaf 1 februari 00:00 uur tot 3 februari 23:59 uur.

Voltooide thema's 2017: (niets nog... :D )

Voltooide thema's 2016: Slapen, Bloem, Lente, Tijd, Zon, Handel en Ambacht, Childhood memories, Herfst, Horror, Emotie.

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 22:45

Die is gaaf agossie!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 23:25

Wat is ie gaaf geworden Agos! Ik werd al nieuwsgierig toen je appte je eerste Sommeling te maken.
Mede omdat je het zegt, zie ik zie wat je bedoelt met de kleur (witbalans-kleurtint dingetje?).

Aan het neusje en oogje zie je dat de hond op jou gericht is, mooi om te zien.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 23:30

Ja, inderdaad de kleur. De hond is warmer en de deur is kouder. Ik heb in de camera al geprobeerd dit te ondervangen, door de WB bij de deur op 2500K te zetten en bij de hond stond deze op AWB. Ik had de hond misschien nog iets moeten corrigeren op de warmte en de kleur.
Wat ook kan schelen is dat de hond geflitst is (studio) en de deur was dit helaas niet mogelijk (smalle gang).

Maar voor de eerste keer vond ik het wel aardig geslaagd. Ook heel leuk om te doen!