Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Let niet op het vele commentaar, want dat heb ik gedaan als tips en daar kun je mee verder
zie het niet verkeerd
tzijn allemaal tips
Ik vond dat er veel goeie gedichten waren en ben erg benieuwd wat jullie van mijn beoordeling vinden
iets wat volgens jullie niet klopt, meld het of als ik iets verkeerd heb gedaan

Blokje

Plaats maar gauw een andere foto

Devica schreef:ik snap er niks meer van mensen...
vandaag uitslag, morgen nieuwe foto.
maar de uyitslag is er al, waarom nu ineens weer de uitslag?
begrijp me niet verkeerd hoor...
devica
maar volgens mij bedoel jij dat er een uitslag was van blokje en dat er dan nu weer een uitslag komt van mij
ik zal eht ff uitleggen, blokje geeft commentaar voor de lol en daarmee kun je dan weer verder komen en dit hoeft niet alleen blokje te doen iedereen mag dit doen, je geeft de andere tips 

Kim_89 schreef:gefeliciteerd blokjePlaats maar gauw een andere foto
en over dat 'terwijl' dat is expres gedaan, dat is modernde dichtkunst waarin een dichter het metrum onderbreekt om te voorkomen dat het eentonig wordt of heel standaard

Kim_89 schreef:maar ik wil nog ff reageren op een stukje waarvan nujaro zei over 'het tij'.. ik vond dat juist een mooie openingszin zegmaar, en ouderwetse woorden hebben charmeen over dat 'terwijl' dat is expres gedaan, dat is modernde dichtkunst waarin een dichter het metrum onderbreekt om te voorkomen dat het eentonig wordt of heel standaard
maar er zullen andere zijn die het mooi vinden
en tis altijd een kwestie van smaak

IK BEN EERSTE....

grootheid